Gå til innhold

Hvor mye gir dere?


Gjest lalka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gir også mye andre steder. Telte opp mynter fra min og Gubbens punger, og tilsammen ble det nitti kroner. Det får være greit fra oss.

Off topic, men bare nesten: så på Queendom i går (så ikke første programmet) og synes at de sparket bein under det de skulle sanke støtte for. Amatørmessig, masete og "svart" på feil måte med all den dillingen med å flette hverandre og le og le og kosemoze. De gjorde ikke saken noen tjeneste. Ta en runde med selvkritikk, Queendom, hvem var viktigst, dere eller saken????)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir også ofte til andre gode formål.

Bl a gir mannen min hver mnd gjennom jobben til redd barna.

Men jeg kommer til å gi ihvertfall 100 kroner.

Eller kanskje 200. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke helt med i tiden

Har ikke engang fått med meg at det skal være tvaksjon jeg, hva går pengene til?

det ringte ei dame på døra her, men dessverre hadde jeg ikke kontanter på meg, litt pga jeg ikke hadde fått med meg at det skulle være aksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Har ikke engang fått med meg at det skal være tvaksjon jeg, hva går pengene til?

det ringte ei dame på døra her, men dessverre hadde jeg ikke kontanter på meg, litt pga jeg ikke hadde fått med meg at det skulle være aksjon.

''Har ikke engang fått med meg at det skal være tvaksjon jeg, hva går pengene til?''

http://www.care.no/

''det ringte ei dame på døra her, men dessverre hadde jeg ikke kontanter på meg''

Kontanter er ikke nødvendig:

"Givertelefon: 820 44 110

Ring 820 44 110 - og du gir 200 kroner uavkortet til årets TV-aksjon. Gaven blir belastet din telefonregning."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Folk må gi- eller ikke gi- det de vil.

Vi ga det vi hadde i min pengbok idag- og det var vel 150-170 kr. Andre år har det blitt mer- eller mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Har ikke gitt noe. Stod naken på badet etter dusjing da det ringte på, så da tenkte jeg det var best å ikke lukke opp. Kunne forårsaket hjerteinfarkt :o) Men det kan jo være jeg ringer det telefonnummeret etterpå og gir 200 kr :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ca 500,-

Tømte det som var av sparebøsser i huset (ikke ungene sine, da), og det ble drøyt 250,-. I tillegg har jeg vært med på dugnad rundt utdeling/innsamling av bøsser.

Synes dog ikke at vi akkurat har gitt oss ihjæl, så jeg ringer nok inn 200,- også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...