Gå til innhold

Båten vår er stjelt


Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia

Festlig beskjed å få :-(((

Det kan ha skjedd for 2 måneder siden for det vi vet og de kan være ute av landet for lengst. Å, så sur jeg blir. Var så glad i akkurat denne båten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ok, det ante jeg ikke. Takk for info.

...vi har heller ikke sett båten vår den siste måneden, tror jeg... Nå er ikke båten vår så mye verdt, da - men vi sjekker den sjelden, så dette kunne nok skjedd oss også,- selv om vi bor 5 minutter fra der båten ligger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

...vi har heller ikke sett båten vår den siste måneden, tror jeg... Nå er ikke båten vår så mye verdt, da - men vi sjekker den sjelden, så dette kunne nok skjedd oss også,- selv om vi bor 5 minutter fra der båten ligger :)

Vi hadde båt for noen år siden, og brukte eller sjekket den minst hver uke. Så jeg har bare gått ut i fra at det var normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde båt for noen år siden, og brukte eller sjekket den minst hver uke. Så jeg har bare gått ut i fra at det var normalen.

Båten vår ble vel sjekket to ganger i løpet av sesongen, da vi satte den ut og da vi tok den inn igjen. :o) Men en fordel er det med å ha den desidert styggeste balja på hele småbåthavna, den er den siste noen ville vurdert å stjele i det hele tatt... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Båten vår ble vel sjekket to ganger i løpet av sesongen, da vi satte den ut og da vi tok den inn igjen. :o) Men en fordel er det med å ha den desidert styggeste balja på hele småbåthavna, den er den siste noen ville vurdert å stjele i det hele tatt... ;o)

Hva i all verden skal dere med båt hvis dere ikke bruker den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden skal dere med båt hvis dere ikke bruker den?

Godt spørsmål. De siste par årene har den heller ikke vært på vannet. :o) Det er imdlertid ingenting å få igjen for den om den selges så den står nå under pressening i påvente av at vi roter oss til å få den på vannet igjen.

Vi brukte den en del tidligere da, men nå er det andre ting som har tatt tiden og oppmerksomheten en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Vi hadde båt for noen år siden, og brukte eller sjekket den minst hver uke. Så jeg har bare gått ut i fra at det var normalen.

Om vi skulle sjekket båten vår hver uke - særlig nå i vintersesongen når den ligger på land - måtte vi hatt frititidsproblemer, tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Om vi skulle sjekket båten vår hver uke - særlig nå i vintersesongen når den ligger på land - måtte vi hatt frititidsproblemer, tror jeg :P

Da hadde sikkert vi fritidsproblemer, vi da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde båt for noen år siden, og brukte eller sjekket den minst hver uke. Så jeg har bare gått ut i fra at det var normalen.

..som Lillemus under sier, det har sine fordeler å ha en såpass shabby båt at ikke folk har lyst til å stjele den ;-) Det er en bruksbåt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde båt for noen år siden, og brukte eller sjekket den minst hver uke. Så jeg har bare gått ut i fra at det var normalen.

Sjekker dere ukentlig på opplagsplassen om vinteren også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig ergerlig!

Noen stjal påhengsmotoren fra vår båt på opplagsplassen for noen vintre siden. Det verste var at de hadde boret digre hull i skroget for å få opp boltene, mens de kunne ha kommet like lett til ved rett og slett å kneppe av kalesjen... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...