Gjest Nickløsheletia 0 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Festlig beskjed å få :-((( Det kan ha skjedd for 2 måneder siden for det vi vet og de kan være ute av landet for lengst. Å, så sur jeg blir. Var så glad i akkurat denne båten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Åååå, så ergelig!!! Skjønner godt at dette er leit for dere :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Utrolig kjedelig! Får i det minste håpe dere var godt forsikret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa 5 869 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 :-( Skikkelig trasig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae 2 688 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Åh nei! Så dumt!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvordan kan det gå så lang tid uten at dere har kontroll på båten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban 29 064 4 367 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvordan kan det gå så lang tid uten at dere har kontroll på båten? Jeg tror eierne befinner seg langt unna norskekysten for tiden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg tror eierne befinner seg langt unna norskekysten for tiden... Ok, det ante jeg ikke. Takk for info. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja 10 668 6 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ok, det ante jeg ikke. Takk for info. ...vi har heller ikke sett båten vår den siste måneden, tror jeg... Nå er ikke båten vår så mye verdt, da - men vi sjekker den sjelden, så dette kunne nok skjedd oss også,- selv om vi bor 5 minutter fra der båten ligger 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 ...vi har heller ikke sett båten vår den siste måneden, tror jeg... Nå er ikke båten vår så mye verdt, da - men vi sjekker den sjelden, så dette kunne nok skjedd oss også,- selv om vi bor 5 minutter fra der båten ligger Vi hadde båt for noen år siden, og brukte eller sjekket den minst hver uke. Så jeg har bare gått ut i fra at det var normalen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 801 5 399 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi hadde båt for noen år siden, og brukte eller sjekket den minst hver uke. Så jeg har bare gått ut i fra at det var normalen. Båten vår ble vel sjekket to ganger i løpet av sesongen, da vi satte den ut og da vi tok den inn igjen. ) Men en fordel er det med å ha den desidert styggeste balja på hele småbåthavna, den er den siste noen ville vurdert å stjele i det hele tatt... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Båten vår ble vel sjekket to ganger i løpet av sesongen, da vi satte den ut og da vi tok den inn igjen. ) Men en fordel er det med å ha den desidert styggeste balja på hele småbåthavna, den er den siste noen ville vurdert å stjele i det hele tatt... ;o) Hva i all verden skal dere med båt hvis dere ikke bruker den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 801 5 399 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva i all verden skal dere med båt hvis dere ikke bruker den? Godt spørsmål. De siste par årene har den heller ikke vært på vannet. ) Det er imdlertid ingenting å få igjen for den om den selges så den står nå under pressening i påvente av at vi roter oss til å få den på vannet igjen. Vi brukte den en del tidligere da, men nå er det andre ting som har tatt tiden og oppmerksomheten en stund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi hadde båt for noen år siden, og brukte eller sjekket den minst hver uke. Så jeg har bare gått ut i fra at det var normalen. Om vi skulle sjekket båten vår hver uke - særlig nå i vintersesongen når den ligger på land - måtte vi hatt frititidsproblemer, tror jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Om vi skulle sjekket båten vår hver uke - særlig nå i vintersesongen når den ligger på land - måtte vi hatt frititidsproblemer, tror jeg Da hadde sikkert vi fritidsproblemer, vi da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja 10 668 6 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi hadde båt for noen år siden, og brukte eller sjekket den minst hver uke. Så jeg har bare gått ut i fra at det var normalen. ..som Lillemus under sier, det har sine fordeler å ha en såpass shabby båt at ikke folk har lyst til å stjele den ;-) Det er en bruksbåt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 673 1 428 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi hadde båt for noen år siden, og brukte eller sjekket den minst hver uke. Så jeg har bare gått ut i fra at det var normalen. Sjekker dere ukentlig på opplagsplassen om vinteren også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 673 1 428 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Skikkelig ergerlig! Noen stjal påhengsmotoren fra vår båt på opplagsplassen for noen vintre siden. Det verste var at de hadde boret digre hull i skroget for å få opp boltene, mens de kunne ha kommet like lett til ved rett og slett å kneppe av kalesjen... :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sjekker dere ukentlig på opplagsplassen om vinteren også? Nei, vi sjekket daglig Men så hadde vi den lagret i hagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 673 1 428 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nei, vi sjekket daglig Men så hadde vi den lagret i hagen. Ah, ok:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.