Gå til innhold

Båten vår er stjelt


Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia

Utrolig kjedelig!

Får i det minste håpe dere var godt forsikret.

Joda, den er forsikret og det er en oppsporingsgreie (husker ikke hva det heter) i båten, så vi har ikke helt mistet håpet om at den kan bli funnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletia

Skikkelig ergerlig!

Noen stjal påhengsmotoren fra vår båt på opplagsplassen for noen vintre siden. Det verste var at de hadde boret digre hull i skroget for å få opp boltene, mens de kunne ha kommet like lett til ved rett og slett å kneppe av kalesjen... :-(

Æsj, kjedelig. Båten vår sto på en henger og de har tatt med seg den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

..som Lillemus under sier, det har sine fordeler å ha en såpass shabby båt at ikke folk har lyst til å stjele den ;-) Det er en bruksbåt...

Her var det mange dyrere og flottere båter som sto ved siden av vår, men vår var kanskje den enkleste å ta med seg. Bare å hekte på hengeren å kjøre avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Jeg tror eierne befinner seg langt unna norskekysten for tiden...

Var det deg som skiftet overskrift ja?

He he, takk skal du ha. Jeg så det selv også at dette ble feil, men tenkte at det bare fikk stå. Men takk alikevel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange dyrere og flottere båter som sto ved siden av vår, men vår var kanskje den enkleste å ta med seg. Bare å hekte på hengeren å kjøre avgårde.

Dere hadde ikke båten stående på ulåst henger!? Det er jo som å be om at den blir stjålet!

Ifølge min kjære (vi holdt på med å sette noe på henger i går) så er ikke tyveriforsikringa på hengeren gyldig med mindre det er lås på hengeren... Men det varierer kanskje fra selskap til selskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Dere hadde ikke båten stående på ulåst henger!? Det er jo som å be om at den blir stjålet!

Ifølge min kjære (vi holdt på med å sette noe på henger i går) så er ikke tyveriforsikringa på hengeren gyldig med mindre det er lås på hengeren... Men det varierer kanskje fra selskap til selskap?

Det er ikke som å be om at den blir stjåelt, når den står til vinteropplagring og skal passes på av et firma. De kunne ikke si hvor lenge den har vært borte og det er det som er litt pussig her.

Vi har liksom ikke båten stående i hagen heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke som å be om at den blir stjåelt, når den står til vinteropplagring og skal passes på av et firma. De kunne ikke si hvor lenge den har vært borte og det er det som er litt pussig her.

Vi har liksom ikke båten stående i hagen heller da.

Ok - spørs hvordan dette firmaet har oppbevart den da. De burde i det minste hatt den stått på et avlåst område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Ok - spørs hvordan dette firmaet har oppbevart den da. De burde i det minste hatt den stått på et avlåst område.

Det er ikke et avlåst område, men det skal være et seriøst firma og vi har hatt den stående der i noen år. Låsen kan de ha skjært av med en vinkelsliper. Hengeren er ihvertfall borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et avlåst område, men det skal være et seriøst firma og vi har hatt den stående der i noen år. Låsen kan de ha skjært av med en vinkelsliper. Hengeren er ihvertfall borte.

Au da. Får håpe dere enten får båten tilbake eller at oppgjøret med forsikringsselskapet går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Au da. Får håpe dere enten får båten tilbake eller at oppgjøret med forsikringsselskapet går greit.

Det ordner seg nok og jeg vil ha samme båt igjen. Ikke at den var noe spesiell på noen måte, men jeg likte den pga. at det var mange sitteplasser i den til tross for at den bare var 20 fot.

Har ikke sett andre båter i den størrelsen med såpass mange sitteplasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...