Gå til innhold

noen som har tatt


Gjest trooghåp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest høstlyng

Jeg skal ta den, er også i risikogruppa. Stoler mere på de som bestemmer dette enn på de som er "tvilende". Tror det er lurt å høre på anbefalingene fra de som vet dette best.

Kanskje får jeg litt feber, litt syk etterpå, men pytt, pytt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Selvfølgelig tar du den.

Jeg kommer også høyst sannsynlig til å ta den selv om jeg ikke er i noen risikogruppe.

Forøvrig får du nok ikke høre om erfaringer her, ettersom ingen har fått denne vaksinen ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trooghåp

Jeg hadde tatt den hvis jeg var i risikogruppa. Jeg komme nok til å ta den uansett.

det er vel best uansett! blir skikkelig engstelig nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trooghåp

Selvfølgelig tar du den.

Jeg kommer også høyst sannsynlig til å ta den selv om jeg ikke er i noen risikogruppe.

Forøvrig får du nok ikke høre om erfaringer her, ettersom ingen har fått denne vaksinen ennå.

skal til legen etterpå.så da får jeg vel snakke med henne om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trooghåp

Jeg skal ta den, er også i risikogruppa. Stoler mere på de som bestemmer dette enn på de som er "tvilende". Tror det er lurt å høre på anbefalingene fra de som vet dette best.

Kanskje får jeg litt feber, litt syk etterpå, men pytt, pytt :-)

ja, pytt sann! får bare hive meg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Hvis det er svineinfluensavaksine du mener er det vel først neste uke de begynner å vaksinere? Iallefall i vår kommune.

Er du i risikogruppa synes jeg absolutt du burde ta den. I tillegg til den vanlige influensavaksinen.

I vår kommune er det kun de i risikogruppa som får ta vaksine fra neste uke av. Vi andre må vente.

Jeg er ikke i noe risikogruppe. Og jeg vet ikke om jeg kommer til å ta vaksina eller ikke. Men hadde helt klart tatt den om jeg var i risikogruppa. Har heller aldri tatt vanlig influensavaksine noen gang. Men kommer det oppfordring om at alle burde ta den, så er det mulig jeg vil ta den. Er veldig usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

det er vel best uansett! blir skikkelig engstelig nå!

''blir skikkelig engstelig nå!''

Du må ikke la deg påvirke av det pågående media-hysteriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig tar du den.

Jeg kommer også høyst sannsynlig til å ta den selv om jeg ikke er i noen risikogruppe.

Forøvrig får du nok ikke høre om erfaringer her, ettersom ingen har fått denne vaksinen ennå.

Det er jo mange som tar den i disse dager. Vet at det stod i Bergensavia at det var lange køer der i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er svineinfluensavaksine du mener er det vel først neste uke de begynner å vaksinere? Iallefall i vår kommune.

Er du i risikogruppa synes jeg absolutt du burde ta den. I tillegg til den vanlige influensavaksinen.

I vår kommune er det kun de i risikogruppa som får ta vaksine fra neste uke av. Vi andre må vente.

Jeg er ikke i noe risikogruppe. Og jeg vet ikke om jeg kommer til å ta vaksina eller ikke. Men hadde helt klart tatt den om jeg var i risikogruppa. Har heller aldri tatt vanlig influensavaksine noen gang. Men kommer det oppfordring om at alle burde ta den, så er det mulig jeg vil ta den. Er veldig usikker.

Det er i hvert fall folk som tar den i dag....

http://www.ba.no/nyheter/article4659625.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det er jo mange som tar den i disse dager. Vet at det stod i Bergensavia at det var lange køer der i dag.

Det var jeg ikke klar over, tror ingen har fått den i Oslo ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ta den selv om jeg ikke er i noen risikogruppe. Blir barn også oppdordret til og ta den, har dere hørt noe om det? Jeg synes jeg har lest det et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta den, men får ikke ta den nå, siden jeg trolig har noe bronkitt akkurat nå. Fikk beskjed om å komme om to eller tre uker og ta den.,

De begynte vaksineringen i Kristiansand i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Hadde jeg vært i risikogruppen ville jeg trolig gått noen runder til med megselv for å komme frem til et svar, men siden jeg ikke er det er jeg fryktelig glad for å unngå alt som har med vaksinen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært i risikogruppen ville jeg trolig gått noen runder til med megselv for å komme frem til et svar, men siden jeg ikke er det er jeg fryktelig glad for å unngå alt som har med vaksinen å gjøre.

Det er visst "fare" for at de anbefaler alle å la seg vaksinere.

Jeg er i en risikogruppe, men jeg synes det er vanskelig å finne ut av hva jeg risikerer ved ikke å la meg vaksinere. Jeg kommer ikke til å gjøre det før jeg får en veldig sterk anbefaling om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...