Gå til innhold

Lurer på mye i dag/nav

Anbefalte innlegg

Gjest Maniana
Skrevet

Er det vanlig at nav dekker sertifikatet til folk når man går på attføring?

Gjest Maniana
Skrevet

Nei, men det _kan_ skje

Ja,vet det jeg fikk det dekket. Men var det bare flax?

Skrevet

Ja,vet det jeg fikk det dekket. Men var det bare flax?

Det var vel ikke flaks, men forhåpentligvis en godt begrunnet vurdering, og at forerkortet var en del av den nødvendige veien for å få deg ferdig attført.

Gjest Maniana
Skrevet

Det var vel ikke flaks, men forhåpentligvis en godt begrunnet vurdering, og at forerkortet var en del av den nødvendige veien for å få deg ferdig attført.

Jeg skulle gå på skole et stykke fra der jeg bodde,derfor mente de jeg trengte lappen. Men klarte ikke fullføre skolen,og ikke kjører jeg lenger heller. Søren,jeg har lyst å kjøre bil...

Skrevet

Jeg skulle gå på skole et stykke fra der jeg bodde,derfor mente de jeg trengte lappen. Men klarte ikke fullføre skolen,og ikke kjører jeg lenger heller. Søren,jeg har lyst å kjøre bil...

Hvorfor kjører du ikke lenger?

Gjest Maniana
Skrevet

Hvorfor kjører du ikke lenger?

Uff,det er veldig rart i grunn. Jeg var usikker på den kjøringen,om jeg mestret det. Har alltid slitt med lav selvfølesle,men hadde en "hjelper",hun oppmuntret meg og hadde tro på meg. Vi hadde det så fint sammen,etter hun døde sluttet jeg å kjøre bil. Jeg kan det,vet det..fikk jo lappen,men likevel. Det er over fire år siden hun døde,har så lyst å kjøre...

Skrevet

Det er ingen automatikk i det, men hvis det er tungsveiende årsaker i forhold til diagnose og studier-/arbeidsmuligheter, så kan det nok skje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...