Gjest solkinn Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Er det slik at en må vaksineres på det legekontoret en har fastlege/"sokner" til? Noen legesenter har faste dager, andre kan en møte opp til..(Jeg snakker uansett ikke om å gå før det blir min tur altså) 0 Siter
Gjest redie Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har inntrykk av at dette gjøres mest på helsestasjoner. 0 Siter
Maya Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Du må gå inn på kommunens hjemmesider og finne info der. 0 Siter
Helmi Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Dette varierer fra kommune til kommune. Følg med i avisen + kommunens nettsider, så får du garantert den infoen du trenger. Saken er jo den at (de fleste?) kommuner ikke har fått nok vaksine i første omgang og de må prioritere. I min kommune vaksineres de gravide + barn i risikogrupper først, så kommer resten av risikogruppene, så resten av befolkningen. Vaksineringen vil skje hos fastlegene i kommunen min. Her gjelder det altså å følge med på informasjonen fra den kommunen det gjelder. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 I vår kommune er det IKKE hos fastlegen en får vaksien mot svineinfluensa. Det skal bli gjort på diverse helsestasjoner i kommunen vår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.