Gå til innhold

enda et spm om vaksinering

Anbefalte innlegg

Gjest solkinn
Skrevet

Er det slik at en må vaksineres på det legekontoret en har fastlege/"sokner" til? Noen legesenter har faste dager, andre kan en møte opp til..(Jeg snakker uansett ikke om å gå før det blir min tur altså)

Skrevet

Jeg har inntrykk av at dette gjøres mest på helsestasjoner.

Skrevet

Dette varierer fra kommune til kommune.

Følg med i avisen + kommunens nettsider, så får du garantert den infoen du trenger.

Saken er jo den at (de fleste?) kommuner ikke har fått nok vaksine i første omgang og de må prioritere. I min kommune vaksineres de gravide + barn i risikogrupper først, så kommer resten av risikogruppene, så resten av befolkningen. Vaksineringen vil skje hos fastlegene i kommunen min.

Her gjelder det altså å følge med på informasjonen fra den kommunen det gjelder.

Gjest annlovinda
Skrevet

I vår kommune er det IKKE hos fastlegen en får vaksien mot svineinfluensa. Det skal bli gjort på diverse helsestasjoner i kommunen vår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...