Gjest Oline B Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Kom hjem i går klokka halv elleve om kvelden. Følte meg dårlig og hadde alle symptomer på influensa. Vondt i halsen, vondt i hodet, frysninger, feber og varm. En meget dårlig natt, med diverse smerter i kroppen, og varm og kald. Men febermålet viste kun 38.1 og da har man vist ikke svineinfluensa. For det skal være over 38.2 står det på internett. Da har jeg ikke svineinfluensa? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Tror grensen er 38,14159265. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Nå tuller du vel?. Hvor har det stått 38,2? (Link takk) Allt over 38 regnes jo som feber.... Og de stedene jeg har lest hardet stått at 38 grader er grensa... 0 Siter
Gjest Oline B Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Jooo er nok den ) Jeg har nå tatt febernedsettende, mest for å få slappe av, da det gjorde vondt i bena etc. Føler meg nå flere timer etterpå mye bedre. Hoster, men har ikke feber og vondt i kroppen lenger. Jeg føler meg ikke syk nok til å være hjemme fra jobb i morgen. Ettersom jeg skjønner på diverse råd skal man ha høy feber når det er svineinfluensa. 0 Siter
Gjest Oline B Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Feberen økte på utover dagen, så da er det nok svineinfluensa. 0 Siter
Orio Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 38,1 eller 38,2 kan jo være litt unøyaktighet på termometeret eller ved målingen. Hold deg hjemme i sju dager som anbefalt. (Og ikke bare hjemme fra jobb, begrens omgang med andre og ikke oppsøk steder med mange mennesker i større grad enn nødvendig.) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Hvordan går det an å vite så lite når alt av aviser de siste 6 månedene har skrevet opp og ned og i mente om denne influensaen? Men for å bistå i stedet for å falle for frekkhetsfristelsen: Det er fullt mulig å ha viruset med så svake symptomer at du ikke engang registrerer at du er syk. Det finnes ingen 38.2-grense. 0 Siter
Gjest tordensky Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Hvor har du hørt dette? Bare tull! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.