Gå til innhold

FU: Faking av orgasme


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Jeg starter denne tråden som en oppfølging til tråden på Åpent der det diskuteres om trådstarter ble voldtatt eller ikke.

Et tema der er faking av orgasme, og det blir et poeng i debatten om mannen skjønte at orgasmen var faket eller ikke.

Jeg ønsker ikke at vi skal fortsette voldtekstdebatten her. Det jeg lurer på er hvor vanlig det er at kvinner generelt faker.

Derfor spør jeg kvinnene: Har du faket orgasme noen gang? Og skjønte partneren din at det var det du gjorde?

Tilsvarende til menn: Har du noen gang oppdaget at partneren din har faket orgasme?

Selv har jeg aldri faket orgasme, så jeg har ingen erfaring på området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    4

  • Tir N'a Noir

    3

  • tzatziki1365380058

    2

  • siameser

    2

Mest aktive i denne tråden

Aldri faket. Har selvfølgelig ikke alltid fått orgasme under samleie / sex, men å fake en for å få partneren til å føle seg bedre har ikke fallt meg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

For kun et par år siden vet jeg det var en landsomfattende spørreundersøkelse ang dette, konklusjonen var at 40% av kvinnene har faket. Jeg leste akkurat en artikkel på nett fra 08/09 hvor det står at 70% faker men det står ingen referanser så den tar jeg med en klype salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

For kun et par år siden vet jeg det var en landsomfattende spørreundersøkelse ang dette, konklusjonen var at 40% av kvinnene har faket. Jeg leste akkurat en artikkel på nett fra 08/09 hvor det står at 70% faker men det står ingen referanser så den tar jeg med en klype salt.

Hele 40%? Det er mye. Stod det i undersøkelsen om de som har gjort det gjør det jevnlig eller bare et fåtall ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

For kun et par år siden vet jeg det var en landsomfattende spørreundersøkelse ang dette, konklusjonen var at 40% av kvinnene har faket. Jeg leste akkurat en artikkel på nett fra 08/09 hvor det står at 70% faker men det står ingen referanser så den tar jeg med en klype salt.

At 70% _en eller annen gang_ faker orgasme skulle det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Aldri faket. Har selvfølgelig ikke alltid fått orgasme under samleie / sex, men å fake en for å få partneren til å føle seg bedre har ikke fallt meg inn.

Der kom du med et poeng til. Jeg burde tatt med i spørsmålene hvorfor folk faker. Om det er for at partneren skal føle seg bedre, for at det skal bli raskt overstått (som noen skrev i den andre tråden), eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xbellax

Hele 40%? Det er mye. Stod det i undersøkelsen om de som har gjort det gjør det jevnlig eller bare et fåtall ganger?

Nei desverre. Den andre undersøkelsen er det jeg som referete feil til, de 70% er kvinner som en eller annen gang har faket. Om det hadde vært 70 % som per dags dato faker hadde det jo bare vært å innført landesorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Nei desverre. Den andre undersøkelsen er det jeg som referete feil til, de 70% er kvinner som en eller annen gang har faket. Om det hadde vært 70 % som per dags dato faker hadde det jo bare vært å innført landesorg.

''Om det hadde vært 70 % som per dags dato faker hadde det jo bare vært å innført landesorg.''

He he, du sier noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

Jeg er ikke sikker om jeg har faket orgasme, men jeg har i hvert fall latt som jeg var fornøyd for å få slippe.

Jeg tror ikke mine partnere alltid vet om jeg får orgasme eller ikke, og jeg kan ha det sexuelt fantastisk uten orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har faket orgasme, men jeg er rimelig sikker på at jeg skulle klart å fake uten at mannen hadde merket det, hvis jeg hadde gått inn for det.

Men en erfaren mann vil sikkert kunne merke det om en kvinne som aldri har hatt orgasme hadde faket en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lett å avsløre

Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har faket orgasme, men jeg er rimelig sikker på at jeg skulle klart å fake uten at mannen hadde merket det, hvis jeg hadde gått inn for det.

Men en erfaren mann vil sikkert kunne merke det om en kvinne som aldri har hatt orgasme hadde faket en.

Fake går ikke her for det kommer til å bli avslørt. Han kjenner at orgsmen har vært der da det blir mye trangere rett etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fake går ikke her for det kommer til å bli avslørt. Han kjenner at orgsmen har vært der da det blir mye trangere rett etterpå.

Ja, når man kjenner hverandre godt, så vil det selvsagt være lettere å avsløre. Selv er jeg singel og tenkte ut ifra det. :)

Har uansett ikke tenkt å teste det ut. Når jeg tenker meg om så ville jeg vel blitt avslørt av latteranfallet jeg ville fått i forsøket. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

srp1365380487

Der kom du med et poeng til. Jeg burde tatt med i spørsmålene hvorfor folk faker. Om det er for at partneren skal føle seg bedre, for at det skal bli raskt overstått (som noen skrev i den andre tråden), eller hva?

Jeg har ellers hørt at menn også faker! Væskemengden er angivelig så liten at den godt kan koke bort i kålen og ikke være merkbar for kvinnen. Og en bekjent av meg innrømte å ha faket sammen med kjæresten en gang...heldigvis hørte hun ikke at han sa det!

Selv har jeg ikke gjort det, og heller ikke løyet om det. Hvis en mann spør om jeg kom, og jeg ikke gjorde det, må han nok tåle å høre sannheten. (Men så får han jo en sjanse til å rette på skaden, da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva vil det si å fake da? Puste og stønne som vanlig og si at du kom etterpå? Stønning som bygger seg opp og avsluttes med overdrevent høylytt stønning? I såfall, hva skjer etter "orgasmen" ? Tier dere stille da? Eller faker/stønner dere videre til han kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg har ellers hørt at menn også faker! Væskemengden er angivelig så liten at den godt kan koke bort i kålen og ikke være merkbar for kvinnen. Og en bekjent av meg innrømte å ha faket sammen med kjæresten en gang...heldigvis hørte hun ikke at han sa det!

Selv har jeg ikke gjort det, og heller ikke løyet om det. Hvis en mann spør om jeg kom, og jeg ikke gjorde det, må han nok tåle å høre sannheten. (Men så får han jo en sjanse til å rette på skaden, da!)

Fakende menn har jeg ikke hørt om. Men jeg ser at det må kunne være like mulig for dem som for kvinner. Hvis de bruker kondom eller kommer inne i kvinnen, så vil jo ikke spruten være synlig. Da blir det rykningene som må simuleres for begge parter, eventuelt med de stønn eller holding av pusten som måtte høre til.

Kanskje er det mye mer utbredt enn vi tror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Men hva vil det si å fake da? Puste og stønne som vanlig og si at du kom etterpå? Stønning som bygger seg opp og avsluttes med overdrevent høylytt stønning? I såfall, hva skjer etter "orgasmen" ? Tier dere stille da? Eller faker/stønner dere videre til han kommer?

Siden jeg ikke faker orgasme, antar jeg spørsmålet ikke var til meg, og håper noen andre svarer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakende menn har jeg ikke hørt om. Men jeg ser at det må kunne være like mulig for dem som for kvinner. Hvis de bruker kondom eller kommer inne i kvinnen, så vil jo ikke spruten være synlig. Da blir det rykningene som må simuleres for begge parter, eventuelt med de stønn eller holding av pusten som måtte høre til.

Kanskje er det mye mer utbredt enn vi tror?

''Hvis de bruker kondom eller kommer inne i kvinnen, så vil jo ikke spruten være synlig.''

???? Om mannen kommer inne i kvinnen så skal jo sæden ut igjen og det renner jo! Og jeg tror ikke min har mer sæd enn andre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

''Hvis de bruker kondom eller kommer inne i kvinnen, så vil jo ikke spruten være synlig.''

???? Om mannen kommer inne i kvinnen så skal jo sæden ut igjen og det renner jo! Og jeg tror ikke min har mer sæd enn andre menn.

Jo, men det er ganske så fuktig uansett. Jeg produserer en god del væske selv også, som kommer ut. Og jeg lar det ikke gå i senga, jeg har tørkerull på soverommet som jeg bruker og skyller av resten med bideaen på toalettet.

Så jeg vet ikke om jeg ville tenkt over det, hvis det en og annen gang var mindre væske enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det er ganske så fuktig uansett. Jeg produserer en god del væske selv også, som kommer ut. Og jeg lar det ikke gå i senga, jeg har tørkerull på soverommet som jeg bruker og skyller av resten med bideaen på toalettet.

Så jeg vet ikke om jeg ville tenkt over det, hvis det en og annen gang var mindre væske enn vanlig.

Håndkle ved sengekanten. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...