Gå til innhold

FU: Faking av orgasme


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest ser bilder for meg som jeg ikke vil se

Håndkle ved sengekanten. :o)

Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å utveksle SÅ intime detaljer om sitt sexliv på dol.

Tørkepapir eller håndkle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    4

  • Tir N'a Noir

    3

  • tzatziki1365380058

    2

  • siameser

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest dårlig matlyst

Jo, men det er ganske så fuktig uansett. Jeg produserer en god del væske selv også, som kommer ut. Og jeg lar det ikke gå i senga, jeg har tørkerull på soverommet som jeg bruker og skyller av resten med bideaen på toalettet.

Så jeg vet ikke om jeg ville tenkt over det, hvis det en og annen gang var mindre væske enn vanlig.

Jeg sitter og spiser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fornøyd med sexlivet!

''Derfor spør jeg kvinnene: Har du faket orgasme noen gang?''

Den gangen man fortsatt hadde ONS var det ikke så sjelden at jeg faket for å bli ferdig. Utrolig mange dårlige sexpartnere som kavet på og i grunnen var bare kjipe i senga, men jeg lærte kjapt at om jeg bare faket min orgasme ble de i alle fall ferdige. ONS er oppskrytt, eller rettere sagt - i ungdommen var det oppskrytt.

Med min nåværende partner og ektemann over maaaange år er det overhode ikke nødvendig med fake. :-)

''Og skjønte partneren din at det var det du gjorde?''

Nei. Men hadde jeg prøvd med mannen min, ville han nok i alle fall stusset litt, selv om han ikke fysisk kjenner mine orgasmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å utveksle SÅ intime detaljer om sitt sexliv på dol.

Tørkepapir eller håndkle....

fordi dol er et forum om helse, og det inkluderer alle deler og funksjoner ved kroppen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det har jeg aldri gjort. Det ville ha vært helt meningsløst, siden jeg ikke lager noe særlig med lyd når jeg får orgasme. Det fins andre, mer fysiske grep en kan gjøre for å få en mann til å bli ferdig fortere, om det er om å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å utveksle SÅ intime detaljer om sitt sexliv på dol.

Tørkepapir eller håndkle....

Syns du virkelig at opplysninger om vi bruker håndkle eller tørkepapir er så intimt? Da vil jeg hevde at beskrivelser av f.eks analsex og samleiestillinger er mye mer intimt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fortsatt dårlig matlyst

Syns du virkelig at opplysninger om vi bruker håndkle eller tørkepapir er så intimt? Da vil jeg hevde at beskrivelser av f.eks analsex og samleiestillinger er mye mer intimt.

Nå spiser jeg igjen :-). Hehe, neida, jeg bruker papir jeg også...i senga altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fortsatt dårlig matlyst

Da burde du tatt hintet før du kom så langt som til innlegget mitt ;)

Har foresten bedre matlyst nå, om morgenen jeg har det verst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ser bilder for meg....

Syns du virkelig at opplysninger om vi bruker håndkle eller tørkepapir er så intimt? Da vil jeg hevde at beskrivelser av f.eks analsex og samleiestillinger er mye mer intimt.

Ja, selvsagt. Pleier ikke å lese sånne tråder i det hele tatt. Vet ikke hva som gikk av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dårlig matlyst

Da bør du kanskje ikke gå inn på slike tråder hvis du er så sart...:-)

Sliter litt med kvalme om morgenen. Trodde ikke jeg reagerte sånn før det var for seint.. Men jeg lever, no problem, var egentlig litt fleipete ment :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Sliter litt med kvalme om morgenen. Trodde ikke jeg reagerte sånn før det var for seint.. Men jeg lever, no problem, var egentlig litt fleipete ment :)

''Sliter litt med kvalme om morgenen. Trodde ikke jeg reagerte sånn før det var for seint.. ''

Hva, ble du virkelig kvalm altså? Jeg trodde du bare fleipet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dårlig matlyst

''Sliter litt med kvalme om morgenen. Trodde ikke jeg reagerte sånn før det var for seint.. ''

Hva, ble du virkelig kvalm altså? Jeg trodde du bare fleipet...

Var kvalm ifra før da, ikke ta det ille opp :-). Så nettopp noen slanger på TV`n og mistet matlysten. Det skal ingenting til. Det var litt alvor og litt fleip, kan du si :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har faket orgasme, men jeg er rimelig sikker på at jeg skulle klart å fake uten at mannen hadde merket det, hvis jeg hadde gått inn for det.

Men en erfaren mann vil sikkert kunne merke det om en kvinne som aldri har hatt orgasme hadde faket en.

''men jeg er rimelig sikker på at jeg skulle klart å fake uten at mannen hadde merket det, hvis jeg hadde gått inn for det.''

Enig med deg! Helt sikker på at det hadde vært 0 problem å fake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...