Gå til innhold

FU: Faking av orgasme


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Var kvalm ifra før da, ikke ta det ille opp :-). Så nettopp noen slanger på TV`n og mistet matlysten. Det skal ingenting til. Det var litt alvor og litt fleip, kan du si :-)

Ok, skjønner :)

*Hvisker* Er du gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    4

  • Tir N'a Noir

    3

  • tzatziki1365380058

    2

  • siameser

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Niccola

''Derfor spør jeg kvinnene: Har du faket orgasme noen gang? Og skjønte partneren din at det var det du gjorde?''

Én gang. Da jeg var 16 og var sammen med min første kjæreste. Var flau over at jeg ikke fikk det til, og faket.

En annen gang løy jeg og sa det hadde gått for meg, men hadde ikke faket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niccola

har aldri skjønt hva "fu" står for.

Urban Dictionary sier det står for: "short for f**k you."

HAHA, det kunne blitt en litt annen problemstilling "når noen sier 'fuck you', faker du da orgasme?"

*overtrøtt humor* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, det kunne blitt en litt annen problemstilling "når noen sier 'fuck you', faker du da orgasme?"

*overtrøtt humor* :-)

LOL ja, det hadde endret problemstilligen ganske mye! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enda en grunn til å være uten fast nick

Over flere år ja. Og nei, han skjønte det aldri. Og har gjort det med andre enn ham også.... aldri blitt "avslørt".

ps. JA, jeg vet det var meg selv jeg "lurte". Og jeg VET alle innvendingene og argumentene for at det er trist, leit osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke egentlig hva jeg skal svare. Noen få one night-episoder i unge år var den reneste teaterforestillingen fra min side når jeg tenker på det i ettertid. Der og da hadde jeg samme opplevelse som når man følger partneren på dansegulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hine hårde dager faket jeg noen ganger på lite vellykkede ONS. Da for å få det overstått.

Med min nåværende mann har jeg faket en eneste gang, og det merket han ikke. Jeg pleier å få orgasme hver gang, så den ene gangen var det for å spare selvfølelsen hans. Jeg hadde ikke hodet med meg i det hele tatt, og klarte ikke finne gleden akkurat den kvelden husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dårlig matlyst

Ok, skjønner :)

*Hvisker* Er du gravid?

Nei, det håper jeg da virkelig ikke. Har kuttet over for lengst :). Har en annen sykdom som gjør meg litt kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Nei, det håper jeg da virkelig ikke. Har kuttet over for lengst :). Har en annen sykdom som gjør meg litt kvalm.

Ok. God bedring, håper det er noe du blir frisk igjen fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

''men jeg er rimelig sikker på at jeg skulle klart å fake uten at mannen hadde merket det, hvis jeg hadde gått inn for det.''

Enig med deg! Helt sikker på at det hadde vært 0 problem å fake.

Kanskje jeg skal prøve det en gang, bare for å teste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke orgasme så veldig enkelt ved vanlig sex, men har aldri faket. Jeg må innrømme at det har fristet å fake noen få ganger, dersom jeg i utgangspunktet ikke har giddet å forklare hvorfor jeg ikke kommer. Men i det jeg har forsøkt å fake har det virket så unaturlig og urealistisk at jeg har droppet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest taurusen

Stønner litt for å få det overstått om han bruker for lang tid. Ser på det som en hvit løgn. Bedre enn å si "bli ferdig snart" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...