Gå til innhold

Åssen tror du Dolerne ser ut??

Anbefalte innlegg

Gjest come on!!;)))
Skrevet

sleng deg på å bli med å lag en kul tråd :)))

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• Mary Poppins

5

• mrxx

4

• siameser

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest heisan hoppsan
Skrevet

Alle dol-damene er helt sikkert slanke, pene og velkledde.

Jeg er ikke en av dem iallefall.

candyqueen_83
Skrevet

Alle dol-damene er helt sikkert slanke, pene og velkledde.

Jeg er ikke en av dem iallefall.

Ikke jeg heller ;O)

Skrevet

Haha :) Jeg får alltid sterke mentale bilder av medlemmer på forum...og her på dol gjelder det iallfall for en del gjengangere. Jeg tror dere alle ser ut som folk da, ikke katter, liljer, skorpioner og løv ;p

Skrevet

Haha :) Jeg får alltid sterke mentale bilder av medlemmer på forum...og her på dol gjelder det iallfall for en del gjengangere. Jeg tror dere alle ser ut som folk da, ikke katter, liljer, skorpioner og løv ;p

Jeg tenker på "katt" når jeg ser nicket ditt.

;-)

Skrevet

Jeg tenker på "katt" når jeg ser nicket ditt.

;-)

hehe, den siameseren er avataren jeg bruker på forum som støtter sånt :)

Hadde dette forumet hatt et annet tema og ikke anonymitet som hovedpoeng, skulle jeg ha postet hva jeg ser for meg bak de andre nickene.

Skrevet

Søren, der kom du meg i forkjøpet:-)

Jeg passer på ;-)

Gjest come on!!;)))
Skrevet

hehe, den siameseren er avataren jeg bruker på forum som støtter sånt :)

Hadde dette forumet hatt et annet tema og ikke anonymitet som hovedpoeng, skulle jeg ha postet hva jeg ser for meg bak de andre nickene.

Lillemus er liten og spe med lyst hår og blid og hyggelig som ordner opp for alle.

Morsan har krøllet hår med kommunegrå hårfarge og litt kraftig bygd. Hun liker vin og har sprudlende humor, hun går godt sammen med alle slags typer mennesker.

Hidi er lang og tynn og er mørk blond. En en oppvakt og skarp dame. Hun er hyggelig dame som engasjerer seg i barn og fattige.

Cathlin er tynn og har kort hår og mørk blond farge. Hun brun og fin. Bestemt dame som vet hva hun vil.

Frosken er som cathlin og evig student.

Prust er treningsnarkoman. Hun er lang og tynn.

Ulvinnen er lang og tynn, mørk, brun, bestemt og tøff dame.

Mrxx er kraftig og mørk, kjekk, snill og rolig mann. Pikenes Jens!

Petter smart er ca. 170 høy og litt amper og hyggelig type. Rik på kunnskap.

Marx Poppins har farget hår i mahognyfarge. Liten, hyggelig og nett dame som vet hva hun vil.

phu! Det var alt jeg tenker i øyeblikket!

Skrevet

Det må jeg si var vakkert :-). Blir du ikke sliten av dette ansiktsuttrykket hele tiden? Du sover forhåpentligvis godt om natten og slapper litt av i ansiktsmusklene? :)

Skjønnhetssøvn må man ha for å opprettholde det fjeset der, ja:-)

Gjest come on!!;)))
Skrevet

Hihi!

Gjest fru krokodille
Skrevet

Ser slitsomt ut? Lurer litt på hvordan du ser ut når du sover..må vel være litt mere avslappet da, håper jeg :-). Har du prøvd forskjellige avspenningsteknikker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...