tyr831365381269 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er en jente på 26 som har smerter på og inni halsen. Det er faktisk vanskelig å beskrive om det er utpå eller rett under huden, og det blander mellom å klø og en merkelig svie eller verk til tider. Jeg har aldri opplevd noe lignende, og huden ser helt fin ut på. Huden har ingen prikker, rødhet eller hevelse. Jeg har også forstørrede lymfeknuter som har vært ømme i forbindelse med en langvarig influensa som enda sitter litt i, men smertene/kløen på halsen kan være overalt på halspartiet, ikke bare hvor de hovne lymfeknutene er. Jeg har vært hos legen to ganger for å få sjekket ut lymfeknutene, men har bare fått beskjed om at det er i sammenheng med influensaen. Fikk også tatt blodprøver, men det ble ikke påvist noen bakterier eller farlige viruser. Jeg skjønner virkelig ikke hva dette kan være. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/337216-vondt-ip%C3%A5-hals/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.