Gå til innhold

Er dere ikke lei?

Anbefalte innlegg

Gjest lei her inne
Skrevet

Jeg er dritt lei av alle tråder om influensa symptomer her inne. Helt ok med tråder hvor det går på info, men alle tråder hvor trådstarter lurer på om vi kan bestemme om det er svineinfluensa eller ei er helt høl i huet.

Oppfordring: ring legevakt hvis dere lurer på sykdommen deres. Vi er da virkelig ikke leger her inne og mange har det forskjellig.

Så please! La oss skrive om noe annet!!

Gjest erfarningsutveksling
Skrevet

Jeg synes det er flott å uveksle erfariner her inne. Det gjelder også svineinfluensa. Hopp over disse trådene hvis du er lei. Det kan hende du lurer selv, om du selv blir syk.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er mest drittlei innlegg fra folk som er lei innlegg om svineinfluensa!

:P

Gjest prikkprikkprikk
Skrevet

Da kan vel de som ønsker å spørre om alt mulig rart ang svineinfluensa nevne svineinfluensa i eme/overskrifta, så kan alle de som er lei bare hoppe over....

Skrevet

Hopp over de du ikke vil lese. Det må da være lov til å være usikker og kanskje litt engstelig og be om andres mening før man ringer legen. Legene har helt sikkert mer enn nok å gjøre for tiden.

Gjest erfaringsutveksling
Skrevet

Jeg er mest drittlei innlegg fra folk som er lei innlegg om svineinfluensa!

:P

*lol*

Skrevet

Jeg er helt enig med det mtp de trådene hvor det spørres om de har svineinfluensa eller ikke - alle må da skjønne at det ikke er en sjel her inne som kan si det sikkert... Man må ringe legen, men man blir vel ikke testet der heller, så man er vel like langt:-)

Skrevet

Hopp over de du ikke vil lese. Det må da være lov til å være usikker og kanskje litt engstelig og be om andres mening før man ringer legen. Legene har helt sikkert mer enn nok å gjøre for tiden.

Standard svar, men likevel er det lov til å komme med en hjertesukk?

Gjest Nils Håvard Dahl, xxx
Skrevet

Jeg blir ikke lei av at en skriver om et viktig helseproblem på et helsenettsted.

Noe ennet er det med "Hva skal dere ha til middag?" eller "Har dere begynt med julegaver?"

Skrevet

Skjønner man vil "lufte" symptomene her. Hvis man er syk eller har syke barn, kan ingen vite om det er influensa eller ikke. Men med flere tilbakemeldinger kan man kanskje lettere ta en beslutning på hva man gjør i sin familie.

Jeg har en datter som er syk nå med de rette symptomene. Verken fastlege eller andre kan vite hva det er, men med denne type symptomer skal hun være hjemme fra skolen i 8 dager.

Det kan jo være interessant å høre hva andre mener. Hadde det ikke vært svineinfluensatider hadde hun kanskje vært på skolen igjen i morgen og ikke på mandag. Men jeg sender ikke en hostende unge på skolen i disse dager.

Skrevet

Jeg blir ikke lei av at en skriver om et viktig helseproblem på et helsenettsted.

Noe ennet er det med "Hva skal dere ha til middag?" eller "Har dere begynt med julegaver?"

Bare vent, statistisk sett er det ca. 20 tråder om pakkekalendere rett rundt hjørnet...

Skrevet

Jeg synes folk kan skrive om det de vil og at vi kan lese det vi vil.

Skrevet

*lol* de kommer nok ja.

Skrevet

Bare vent, statistisk sett er det ca. 20 tråder om pakkekalendere rett rundt hjørnet...

...og "Hvilken julekalender er det på NRK i år?"

Gjest Niccola
Skrevet

I grunn ikke lei, nei.

Men innleggene har som regel relevant overskrift, så da kan du pick and choose hva du selv hvilke tråder du vil lese...

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg er ikke lei slike tråder. Det er jo faktisk et av mange spørsmål som opptar veldig mange i dag da.

Det er jo bare å hoppe over slike tråder, og starte andre tråder du selv synes er interessante.

Gjest Niccola
Skrevet

Standard svar, men likevel er det lov til å komme med en hjertesukk?

Hjertesukket er jo stilt som et spørsmål, dermed svarer vi. Om svaret er standard eller ikke spiller vel liten rolle?

Skrevet

Hjertesukket er jo stilt som et spørsmål, dermed svarer vi. Om svaret er standard eller ikke spiller vel liten rolle?

Som en kommentar til en diskusjon som stadig kommer opp, det er også vanlig i diskusjoner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...