Gå til innhold

Erfaring med mobilt bredbånd? (chess surfking)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at chess.no har tilbud på chess surfking, mobilt bredbånd. Får ikke til å legge inn linken akkurat nå.

Det er gratis i tre måneder, og deretter koster det 249 + leie av modem 49 kroner pr mnd kommer utenom. Så ser det ut som man kan få et simkort som man kan putte inn i mobilen og surfe gratis der. Jeg bruker en del penger på å surfe på nett med mobilen, og lurer derfor på om jeg skal slå til på dette abonnementet. Har fra før Chess king, som jeg da beholder på mobilen.

Er det noen som har erfaring med mobilt bredbånd? Det er netcom sitt nett jeg da bruker, og lurer på om jeg kan regne med å ha dekning stort sett overalt.

Skrevet

Jeg har mobilt bredbånd men bruker det bare på laptopen. Det funker bra, jeg kjøpte det da jeg ble liggende litt for lenge, etter min mening, på isolat på sykehuset og holdt på å kjede livet av meg.

Jeg betaler bare for det jeg surfer mellom 8-17 på hverdager, ellers surfer jeg gratis. Men lurer på om ikke jeg betaler mindre enn deg, sjekk Telenor. Når jeg hjemme, låner dattera mi det, men hun har forbud mot å bruke det på hverdager før 17. Hun synes det er helt greit og jeg betaler jo det faste uansett.

Gjest Vankelmodig
Skrevet

Jeg har mobilt bredbånd men bruker det bare på laptopen. Det funker bra, jeg kjøpte det da jeg ble liggende litt for lenge, etter min mening, på isolat på sykehuset og holdt på å kjede livet av meg.

Jeg betaler bare for det jeg surfer mellom 8-17 på hverdager, ellers surfer jeg gratis. Men lurer på om ikke jeg betaler mindre enn deg, sjekk Telenor. Når jeg hjemme, låner dattera mi det, men hun har forbud mot å bruke det på hverdager før 17. Hun synes det er helt greit og jeg betaler jo det faste uansett.

Er en bærbar med tilkobling til nettet et must når man er tvangsinnlagt? Jeg er enig at det hadde hjulpet! Å lese de utleste bøkene de har på avdeiligen er ikke så givende!

Skrevet

Er en bærbar med tilkobling til nettet et must når man er tvangsinnlagt? Jeg er enig at det hadde hjulpet! Å lese de utleste bøkene de har på avdeiligen er ikke så givende!

Jeg har ligget på isolat pga urinveisinfeksjon og da får man knapt ha besøk og ser ikke folk på flere uker annet enn folk i gule frakker med munnbind og hansker. Det er nesten til å bli gal av.

Gjest Vankelmodig
Skrevet

Jeg har ligget på isolat pga urinveisinfeksjon og da får man knapt ha besøk og ser ikke folk på flere uker annet enn folk i gule frakker med munnbind og hansker. Det er nesten til å bli gal av.

Uff det skjønner jeg. Vi Menn gir ikke mange timers glede akkurat. Håper du hadde noen gode bøker å lese.

Skrevet

Uff det skjønner jeg. Vi Menn gir ikke mange timers glede akkurat. Håper du hadde noen gode bøker å lese.

Jeg hadde mobilt bredbånd og så på serier på pcen. Jeg hadde ikke ro til å lese.

Gjest Vankelmodig
Skrevet

Jeg hadde mobilt bredbånd og så på serier på pcen. Jeg hadde ikke ro til å lese.

Høres deilig ut! Å være innlagt er i utkantspunktet kjedelig, men det hjelper noe enormt å kunne hente ned tv-serier fra nettet å se på. Tror nok jeg kunne være innlagt resten av livet mitt hvis jeg hadde det. :)

Skrevet

Høres deilig ut! Å være innlagt er i utkantspunktet kjedelig, men det hjelper noe enormt å kunne hente ned tv-serier fra nettet å se på. Tror nok jeg kunne være innlagt resten av livet mitt hvis jeg hadde det. :)

Det hjelper i hvert fall ganske bra i noen uker. Jeg tror jeg hadde tørnet ellers.

Gjest Vankelmodig
Skrevet

Det hjelper i hvert fall ganske bra i noen uker. Jeg tror jeg hadde tørnet ellers.

Ja, å drepe legen din er ikke bra... ;)

Skrevet

Det koster 300 hos telenor også. Det jeg syns virket bra med dette tilbudet var muligheten til å sette simkortet i mobilen og surfe gratis med den eller altså for samme pris/den totale prisen. Så hadde jeg spart penger på telefonregningen siden jeg surfer en del på moben.

Skrevet

Ring og spør :o)

Gjorde det men syns jeg fikk et uklart svar.

Gjest Svenskedama
Skrevet

Jeg har mobilt bredbånd gjennom jobben. Jeg bruker det sporadisk, men har fungert veldig bra. Det er Telenor sitt. Det fungerer vel der du har mobildekning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...