Bookworm Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Røyker bare ute og da kombineres det naturlig nok ikke med DOL, alkohol kan det hende jeg drikker en fredags- eller lørdagskveld, og da kan det nok hende at det kombineres med DOL... 0 Siter
morsan Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Ikke jeg ihvertfall! Røyker ikke, og drikker sjelden øl. 0 Siter
morsan Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg røyker ikke, meget sjelden jeg nyter alkohol og da er jeg helt andre steder enn på dol :-) ''meget sjelden jeg nyter alkohol og da er jeg helt andre steder enn på dol :-)'' What?! 0 Siter
morsan Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg røyker ikke og drikker aldri øl (liker ikke smaken). Det har hendt at jeg har kombinert DOL og et vinglass. promilledol'ing? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Har aldri røkt. Dol og andre forum er vanligvis noe jeg leser mens jeg venter på bussen, på vei til og fra jobb o.l, så jeg har sikkert ikke drukket øl mens jeg har vært her heller. Mens du venter på bussen???? 0 Siter
Gjest fru krokodille Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 ''meget sjelden jeg nyter alkohol og da er jeg helt andre steder enn på dol :-)'' What?! Vel, det har seg slik.(fryktelig å innrømme men), at noen ganger så er jeg ikke tilgjengelig på dol. Gjør da helt andre ting som å gå på do, snakke med andre mennesker, går tur med nabohunden f.eks :-). Har du med deg dataen når du sitter på do og doler der? Har tenkt på den saken... 0 Siter
Gjest jeg er én av dem Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Vel, det har seg slik.(fryktelig å innrømme men), at noen ganger så er jeg ikke tilgjengelig på dol. Gjør da helt andre ting som å gå på do, snakke med andre mennesker, går tur med nabohunden f.eks :-). Har du med deg dataen når du sitter på do og doler der? Har tenkt på den saken... '' Har du med deg dataen når du sitter på do og doler der? '' *rødmende tilståelse* 0 Siter
Gjest fru krokodille Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 '' Har du med deg dataen når du sitter på do og doler der? '' *rødmende tilståelse* :-). Vurdere saken jeg også 0 Siter
morsan Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Vel, det har seg slik.(fryktelig å innrømme men), at noen ganger så er jeg ikke tilgjengelig på dol. Gjør da helt andre ting som å gå på do, snakke med andre mennesker, går tur med nabohunden f.eks :-). Har du med deg dataen når du sitter på do og doler der? Har tenkt på den saken... men har du med deg vinglasset mens du lufter hunden eller går på do kanskje? Det hadde vært rarere enn om du av og til satt på nettet med et vinglass innen rekkevidde...;-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 '' Har du med deg dataen når du sitter på do og doler der? '' *rødmende tilståelse* magetrøbbel?;-) 0 Siter
Gjest fru krokodille Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 men har du med deg vinglasset mens du lufter hunden eller går på do kanskje? Det hadde vært rarere enn om du av og til satt på nettet med et vinglass innen rekkevidde...;-) Det har jeg faktisk aldri vurdert, skal tenke over den saken og si ifra om jeg noengang gjør det :-) 0 Siter
Gjest jeg er én av dem Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 magetrøbbel?;-) Ja, det også, men helst bare litt småavhenig av lesestoff eller underholdning, siden det har en tendens til å ta litt tid )))) 0 Siter
morsan Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Ja, det også, men helst bare litt småavhenig av lesestoff eller underholdning, siden det har en tendens til å ta litt tid )))) Nå vet jeg hvem du er! ;-) Hei søs!! 0 Siter
Gjest jeg er én av dem Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Nå vet jeg hvem du er! ;-) Hei søs!! Hadde det vært så vel! Har savnet å ha en søster hele mitt voksne liv ) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 '' Har du med deg dataen når du sitter på do og doler der? '' *rødmende tilståelse* Jeg trodde det bare var ungdommer, som tar med seg PC'en på do! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Ikke jeg. Jeg drikker bare øl til pizza, og så er jeg ikkerøyker. 0 Siter
siameser Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Mens du venter på bussen???? Ja, har sånn internett-mobil 0 Siter
Gjest jeg er én av dem Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg trodde det bare var ungdommer, som tar med seg PC'en på do! Så feil kan man ta! (er 41) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.