Gå til innhold

Brukerundersøkelse

Gjest Viktig, svært viktig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røyker bare ute og da kombineres det naturlig nok ikke med DOL, alkohol kan det hende jeg drikker en fredags- eller lørdagskveld, og da kan det nok hende at det kombineres med DOL...

Skrevet

Ikke jeg ihvertfall!

Røyker ikke, og drikker sjelden øl.

Skrevet

Jeg røyker ikke, meget sjelden jeg nyter alkohol og da er jeg helt andre steder enn på dol :-)

''meget sjelden jeg nyter alkohol og da er jeg helt andre steder enn på dol :-)''

What?!

Skrevet

Jeg røyker ikke og drikker aldri øl (liker ikke smaken).

Det har hendt at jeg har kombinert DOL og et vinglass.

promilledol'ing?

Skrevet

Har aldri røkt.

Dol og andre forum er vanligvis noe jeg leser mens jeg venter på bussen, på vei til og fra jobb o.l, så jeg har sikkert ikke drukket øl mens jeg har vært her heller.

Mens du venter på bussen????

Gjest fru krokodille
Skrevet

''meget sjelden jeg nyter alkohol og da er jeg helt andre steder enn på dol :-)''

What?!

Vel, det har seg slik.(fryktelig å innrømme men), at noen ganger så er jeg ikke tilgjengelig på dol. Gjør da helt andre ting som å gå på do, snakke med andre mennesker, går tur med nabohunden f.eks :-). Har du med deg dataen når du sitter på do og doler der? Har tenkt på den saken...

Gjest jeg er én av dem
Skrevet

Vel, det har seg slik.(fryktelig å innrømme men), at noen ganger så er jeg ikke tilgjengelig på dol. Gjør da helt andre ting som å gå på do, snakke med andre mennesker, går tur med nabohunden f.eks :-). Har du med deg dataen når du sitter på do og doler der? Har tenkt på den saken...

'' Har du med deg dataen når du sitter på do og doler der? ''

*rødmende tilståelse*

Gjest fru krokodille
Skrevet

*rødmende tilståelse*

:-). Vurdere saken jeg også :)

Skrevet

men har du med deg vinglasset mens du lufter hunden eller går på do kanskje? Det hadde vært rarere enn om du av og til satt på nettet med et vinglass innen rekkevidde...;-)

Skrevet

*rødmende tilståelse*

magetrøbbel?;-)

Gjest fru krokodille
Skrevet

men har du med deg vinglasset mens du lufter hunden eller går på do kanskje? Det hadde vært rarere enn om du av og til satt på nettet med et vinglass innen rekkevidde...;-)

Det har jeg faktisk aldri vurdert, skal tenke over den saken og si ifra om jeg noengang gjør det :-)

Gjest jeg er én av dem
Skrevet

magetrøbbel?;-)

Ja, det også, men helst bare litt småavhenig av lesestoff eller underholdning, siden det har en tendens til å ta litt tid :)))))

Skrevet

Ja, det også, men helst bare litt småavhenig av lesestoff eller underholdning, siden det har en tendens til å ta litt tid :)))))

Nå vet jeg hvem du er! ;-) Hei søs!!

Gjest jeg er én av dem
Skrevet

Nå vet jeg hvem du er! ;-) Hei søs!!

Hadde det vært så vel! Har savnet å ha en søster hele mitt voksne liv :))

Gjest høstløv
Skrevet

*rødmende tilståelse*

Jeg trodde det bare var ungdommer, som tar med seg PC'en på do!

Gjest høstløv
Skrevet

Ikke jeg.

Jeg drikker bare øl til pizza, og så er jeg ikkerøyker.

Skrevet

Mens du venter på bussen????

Ja, har sånn internett-mobil :)

Gjest jeg er én av dem
Skrevet

Jeg trodde det bare var ungdommer, som tar med seg PC'en på do!

Så feil kan man ta! ;) (er 41)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...