Gå til innhold

Hvor ofte nyte alkohol i uka?


waxo

Anbefalte innlegg

Hvor ofte nyter dere alkohol på vanlige ukedager? Og hvor mye tar dere?

Jeg koser meg med en boks eller to et par av ukedagene. Men føler egentlig at det er litt i overkant... Eller er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • waxo

    7

  • mrxx

    2

  • jubalong70

    2

  • løvinne71

    2

Mest aktive i denne tråden

Jeg kan vel si at jeg er avholds. :o) 2-3 glass vin i året kan vel ikke kalles annet. Jeg er ikke fanatisk eller noe, men ettersom min kjære heller ikke drikker så blir det veldig sjeldent til at jeg kjøper meg en flaske vin alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel si at jeg er avholds. :o) 2-3 glass vin i året kan vel ikke kalles annet. Jeg er ikke fanatisk eller noe, men ettersom min kjære heller ikke drikker så blir det veldig sjeldent til at jeg kjøper meg en flaske vin alene.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rukkelasalat

Så ofte jeg kan, og så ofte jeg har råd. Om jeg kunne hadde jeg drukket fra jeg sto opp til jeg la meg. Jeg har kanskje et alkoholproblem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker ikke noe sterkere enn munkholm på ukedagene, med mindre jeg er på reise, konferanse eller lignende med hotellovernatting. Eller ferie. Da nekter jeg meg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rukkelasalat

Så ofte jeg kan, og så ofte jeg har råd. Om jeg kunne hadde jeg drukket fra jeg sto opp til jeg la meg. Jeg har kanskje et alkoholproblem...

Ps. Jeg var totalavholds i mange år, men man vet aldri hva livet bringer. Desverre er alkoholen blitt min medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker aldri midt i uka. I helgene er det fra ikke noe til et par glass. Drikker veldig beskjedent. Er nok veldig kjedelig av meg:-)

:-)

For å si det sånn, er ikke så veldig morsom etter en øl jeg heller :-)

Drikker meg aldri full, det klarer jeg bare ikke. Orker ikke tanken en gang, selv på fest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. Jeg var totalavholds i mange år, men man vet aldri hva livet bringer. Desverre er alkoholen blitt min medisin.

Det er vel det skumle med alkohol.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hender jeg deler en ølboks med mannen og det hender jeg tar en lettøl. Hvis jeg spiser ute blir det mer, men det skjer bare ca. hvert jubelår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

For å si det sånn, er ikke så veldig morsom etter en øl jeg heller :-)

Drikker meg aldri full, det klarer jeg bare ikke. Orker ikke tanken en gang, selv på fest...

Drikke meg full gjør jeg aldri jeg heller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mindre om vinteren her og :-) Da er det godt med kakao :-)

Uff, jeg er fæl til å drikke cola jeg. Og har overhode ingen glede av å drikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svinina

Tja, vil anslå det til én gang i uka? Men drikker meg da gjerne full, noe som vil si 4-5 alkoholenheter for meg. Blir glad og pratsom og liker det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alko studine

En eller to bokser er jo bare sunt. PÅ samme måte som 1-2 glass vin.

Selv drikker jeg vel 5-7 enheter 1-2 ganger i uken. Ofterst i helgene, men også på onsdager eller torsdager innimellom.

Men nå er jeg student også da og vi er jo kjent for å ta oss en fest rett som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alko studine

Tja, vil anslå det til én gang i uka? Men drikker meg da gjerne full, noe som vil si 4-5 alkoholenheter for meg. Blir glad og pratsom og liker det godt.

Godt å høre at det ikke BARE er festbremsere her inne åp Dol;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt for glad i øl og vin, særlig kald pils på varme dager og rødvin nå på høsten/vintern under et pledd foran tv´n eller med en god bok - da koser jeg meg :) Prøver å være flink å drikke te i stedet, men blir ikke helt det samme. Hehe..

Jeg drikker stort sett ikke på ukedagene, men blir vel litt vin/øl fredager og lørdager - ikke alltid begge dagene, men stort sett lørdag i hvert fall. Hender jeg tar par glass vin midt i uka og, men sjelden. Så blir vel 1 - 3 ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...