løvinne71 2 709 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 ...av utseende?? Inspirert av tråden under her: "Er du vakker nok" hadde det vært artig å høre hvordan dere "dolere" vil karakterisere dere selv og deres respektere partnere når det gjelder matching av utseende? Så, på en skala fra 1-10, hvor vil du plassere deg selv? Og hvor på skalaen ligger partneren din? Er dere noenlunde på samme nivå? Eller har du en partner som er "penere" eller "styggere" enn deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, jeg synes vi matcher hverandre godt! *S* Men ikke dermed sagt at jeg kan plassere noen av oss på en skala. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm 10 914 36 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Utseendemessig vil jeg karakterisere både meg og min mann som 6-7 på skalaen din... Den støreste forskjellen på oss rent utseendemessig er størrelsen, da han er overvektig mens jeg er på grensen til undervektig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) 5 249 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vi er soleklare tiere begge to;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 689 1 436 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, jeg håper vi fjør det. Men jeg tenker noen ganger at det jammen er bra han er 5 år eldre, for han ser uforskammet ung ut til å være nesten 50 år, så hvis aldersforskjellen hadde gått andre veien hadde jeg sett ut som en gammal dame ved siden av han;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fanton 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Partneren er klassisk pen. Jeg har et mer spesielt utseende. Jeg synes i mengden, og jeg har draget, men pen er jeg egentlig ikke. Vi matcher likevel på et uforklarlig vis:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lill-Mareike 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Får stadig høre jeg er i en "annen klasse" en partneren min. Han er smålubben, tynn i håret og har en ganske kjip jobb. Jeg er klassisk pen og slank får jeg høre og har alltid hatt mange beilere. og et par kjærester Han har aldri har kjæreste før. Vi er 24-28 år gamle. Jeg eldst. llikevel synes jeg han er verdens skjønneste kjæreste! Han har det nydeligste smilet og den største sjarmen. En fantastisk partner jeg aldri ville ha byttet ut. Det var først da jeg traff ham jeg skjønte at utseende virkelig ikke betyr så så mye for meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Får stadig høre jeg er i en "annen klasse" en partneren min. Han er smålubben, tynn i håret og har en ganske kjip jobb. Jeg er klassisk pen og slank får jeg høre og har alltid hatt mange beilere. og et par kjærester Han har aldri har kjæreste før. Vi er 24-28 år gamle. Jeg eldst. llikevel synes jeg han er verdens skjønneste kjæreste! Han har det nydeligste smilet og den største sjarmen. En fantastisk partner jeg aldri ville ha byttet ut. Det var først da jeg traff ham jeg skjønte at utseende virkelig ikke betyr så så mye for meg! Klarer aldri å forstå hva pen er? Du sier du er klassisk pen. Hva er det? Mennesker som beskriver seg selv som pene, er som regel hjernedøde.... Tror du er i den kategorien:( Og alle som blir avvist av deg, har gjort århundres beste avtale;))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lill-Mareike 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Klarer aldri å forstå hva pen er? Du sier du er klassisk pen. Hva er det? Mennesker som beskriver seg selv som pene, er som regel hjernedøde.... Tror du er i den kategorien:( Og alle som blir avvist av deg, har gjort århundres beste avtale;))) Vel, jeg har ALDRI og ville aldri funnet på å kalle meg selv pen i real life, men benytter meg av å drite i janteloven her inne hvor jeg kan være anonym. Jeg svarte ærlig på det trådstarter spurte om. Visste ikke jeg skulle provosere noen (mindre pene?) med mitt svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lill-Mareike 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Klarer aldri å forstå hva pen er? Du sier du er klassisk pen. Hva er det? Mennesker som beskriver seg selv som pene, er som regel hjernedøde.... Tror du er i den kategorien:( Og alle som blir avvist av deg, har gjort århundres beste avtale;))) Jobbet som modell i tenårene og fikk ofte kommentarer på at jeg var "klassisk pen". Får ellers ofte kommentarer og blikk ute blant folk. Ergo tørr jeg å kalle meg selv pen her i Dol som anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lill-Mareike 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Klarer aldri å forstå hva pen er? Du sier du er klassisk pen. Hva er det? Mennesker som beskriver seg selv som pene, er som regel hjernedøde.... Tror du er i den kategorien:( Og alle som blir avvist av deg, har gjort århundres beste avtale;))) Jobbet som modell i tenårene og fikk ofte kommentarer på at jeg var "klassisk pen". Får ellers ofte kommentarer og blikk ute blant folk. Ergo tørr jeg å kalle meg selv pen her i Dol som anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Vel, jeg har ALDRI og ville aldri funnet på å kalle meg selv pen i real life, men benytter meg av å drite i janteloven her inne hvor jeg kan være anonym. Jeg svarte ærlig på det trådstarter spurte om. Visste ikke jeg skulle provosere noen (mindre pene?) med mitt svar '' Visste ikke jeg skulle provosere noen (mindre pene?) med mitt svar'' Hva mener du med mindre pene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jobbet som modell i tenårene og fikk ofte kommentarer på at jeg var "klassisk pen". Får ellers ofte kommentarer og blikk ute blant folk. Ergo tørr jeg å kalle meg selv pen her i Dol som anonym. Du var helt sikkert nydelig;) Men ikke særlig smart:( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 689 1 436 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Klarer aldri å forstå hva pen er? Du sier du er klassisk pen. Hva er det? Mennesker som beskriver seg selv som pene, er som regel hjernedøde.... Tror du er i den kategorien:( Og alle som blir avvist av deg, har gjort århundres beste avtale;))) ''Mennesker som beskriver seg selv som pene, er som regel hjernedøde....'' Hvorfor er det så galt å beskrive seg selv som pen? Ok, jeg skjønner jo at man bør ligge litt lavt om sitt syn på slikt generelt sett, men det må da være helt på sin plass å kommentere slik Lill-M har gjort det i denne tråden, med akkurat dette temaet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm 10 914 36 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Klarer aldri å forstå hva pen er? Du sier du er klassisk pen. Hva er det? Mennesker som beskriver seg selv som pene, er som regel hjernedøde.... Tror du er i den kategorien:( Og alle som blir avvist av deg, har gjort århundres beste avtale;))) Nei, nå må du gi deg! Det er ingenting ved innlegget hennes som kan tyde på at hun er hjernedød - at man setter pris på sitt eget utseende og ser at man er pen, er da bare bra:-) Hun er tydeligvis ikke så overfladisk heller, siden hun har funnet seg en mann som er "mindre pen", men ser at det ikke er utseendet som betyr mest... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm 10 914 36 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Vel, jeg har ALDRI og ville aldri funnet på å kalle meg selv pen i real life, men benytter meg av å drite i janteloven her inne hvor jeg kan være anonym. Jeg svarte ærlig på det trådstarter spurte om. Visste ikke jeg skulle provosere noen (mindre pene?) med mitt svar Bare slapp av, klart du kan si dette og spesielt i en tråd som omhandler nettopp dette temaet:-) Det er tegn på god selvtillitt å innse at man selv er pen (jeg synes også at jeg er pen, mer og mer jo eldre jeg blir faktisk;-)), og det er ikke noe galt i det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Du var helt sikkert nydelig;) Men ikke særlig smart:( ''Men ikke særlig smart:( '' Det vet vi da ingen ting om? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Får stadig høre jeg er i en "annen klasse" en partneren min. Han er smålubben, tynn i håret og har en ganske kjip jobb. Jeg er klassisk pen og slank får jeg høre og har alltid hatt mange beilere. og et par kjærester Han har aldri har kjæreste før. Vi er 24-28 år gamle. Jeg eldst. llikevel synes jeg han er verdens skjønneste kjæreste! Han har det nydeligste smilet og den største sjarmen. En fantastisk partner jeg aldri ville ha byttet ut. Det var først da jeg traff ham jeg skjønte at utseende virkelig ikke betyr så så mye for meg! ''Han er smålubben, tynn i håret og har en ganske kjip jobb.'' Ære være deg for det, men tror ikke jeg kunne vært sammen med en mann jeg ville beskrive slik. En ting var om betegnelsene _egentlig_ (objektivt sett) passet på kjæresten min, men jeg ville antakelig ikke sett det sånn - da ville jeg neppe vært sammen med ham. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 872 5 438 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 ''Han er smålubben, tynn i håret og har en ganske kjip jobb.'' Ære være deg for det, men tror ikke jeg kunne vært sammen med en mann jeg ville beskrive slik. En ting var om betegnelsene _egentlig_ (objektivt sett) passet på kjæresten min, men jeg ville antakelig ikke sett det sånn - da ville jeg neppe vært sammen med ham. Hva er galt med en mann som er smålubben, tynn i håret og har en kjip jobb? Ville du heller hatt en som var slank, med fyldig hår og arbeidsledig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.