Gå til innhold

Matcher du og partneren din hverandre...


løvinne71

Anbefalte innlegg

...av utseende??

Inspirert av tråden under her: "Er du vakker nok" hadde det vært artig å høre hvordan dere "dolere" vil karakterisere dere selv og deres respektere partnere når det gjelder matching av utseende?

Så, på en skala fra 1-10, hvor vil du plassere deg selv? Og hvor på skalaen ligger partneren din?

Er dere noenlunde på samme nivå? Eller har du en partner som er "penere" eller "styggere" enn deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • løvinne71

    5

  • hidi, the scorpion

    4

  • morsan

    3

  • Bookworm

    3

Utseendemessig vil jeg karakterisere både meg og min mann som 6-7 på skalaen din...

Den støreste forskjellen på oss rent utseendemessig er størrelsen, da han er overvektig mens jeg er på grensen til undervektig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper vi fjør det. Men jeg tenker noen ganger at det jammen er bra han er 5 år eldre, for han ser uforskammet ung ut til å være nesten 50 år, så hvis aldersforskjellen hadde gått andre veien hadde jeg sett ut som en gammal dame ved siden av han;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partneren er klassisk pen. Jeg har et mer spesielt utseende. Jeg synes i mengden, og jeg har draget, men pen er jeg egentlig ikke. Vi matcher likevel på et uforklarlig vis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lill-Mareike

Får stadig høre jeg er i en "annen klasse" en partneren min. Han er smålubben, tynn i håret og har en ganske kjip jobb. Jeg er klassisk pen og slank får jeg høre og har alltid hatt mange beilere. og et par kjærester Han har aldri har kjæreste før. Vi er 24-28 år gamle. Jeg eldst.

llikevel synes jeg han er verdens skjønneste kjæreste! Han har det nydeligste smilet og den største sjarmen. En fantastisk partner jeg aldri ville ha byttet ut.

Det var først da jeg traff ham jeg skjønte at utseende virkelig ikke betyr så så mye for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Får stadig høre jeg er i en "annen klasse" en partneren min. Han er smålubben, tynn i håret og har en ganske kjip jobb. Jeg er klassisk pen og slank får jeg høre og har alltid hatt mange beilere. og et par kjærester Han har aldri har kjæreste før. Vi er 24-28 år gamle. Jeg eldst.

llikevel synes jeg han er verdens skjønneste kjæreste! Han har det nydeligste smilet og den største sjarmen. En fantastisk partner jeg aldri ville ha byttet ut.

Det var først da jeg traff ham jeg skjønte at utseende virkelig ikke betyr så så mye for meg!

Klarer aldri å forstå hva pen er? Du sier du er klassisk pen. Hva er det?

Mennesker som beskriver seg selv som pene, er som regel hjernedøde....

Tror du er i den kategorien:(

Og alle som blir avvist av deg, har gjort århundres beste avtale;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill-Mareike

Klarer aldri å forstå hva pen er? Du sier du er klassisk pen. Hva er det?

Mennesker som beskriver seg selv som pene, er som regel hjernedøde....

Tror du er i den kategorien:(

Og alle som blir avvist av deg, har gjort århundres beste avtale;)))

Vel, jeg har ALDRI og ville aldri funnet på å kalle meg selv pen i real life, men benytter meg av å drite i janteloven her inne hvor jeg kan være anonym.

Jeg svarte ærlig på det trådstarter spurte om. Visste ikke jeg skulle provosere noen (mindre pene?) med mitt svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill-Mareike

Klarer aldri å forstå hva pen er? Du sier du er klassisk pen. Hva er det?

Mennesker som beskriver seg selv som pene, er som regel hjernedøde....

Tror du er i den kategorien:(

Og alle som blir avvist av deg, har gjort århundres beste avtale;)))

Jobbet som modell i tenårene og fikk ofte kommentarer på at jeg var "klassisk pen". Får ellers ofte kommentarer og blikk ute blant folk. Ergo tørr jeg å kalle meg selv pen her i Dol som anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill-Mareike

Klarer aldri å forstå hva pen er? Du sier du er klassisk pen. Hva er det?

Mennesker som beskriver seg selv som pene, er som regel hjernedøde....

Tror du er i den kategorien:(

Og alle som blir avvist av deg, har gjort århundres beste avtale;)))

Jobbet som modell i tenårene og fikk ofte kommentarer på at jeg var "klassisk pen". Får ellers ofte kommentarer og blikk ute blant folk. Ergo tørr jeg å kalle meg selv pen her i Dol som anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill-Mareike

Klarer aldri å forstå hva pen er? Du sier du er klassisk pen. Hva er det?

Mennesker som beskriver seg selv som pene, er som regel hjernedøde....

Tror du er i den kategorien:(

Og alle som blir avvist av deg, har gjort århundres beste avtale;)))

Jobbet som modell i tenårene og fikk ofte kommentarer på at jeg var "klassisk pen". Får ellers ofte kommentarer og blikk ute blant folk. Ergo tørr jeg å kalle meg selv pen her i Dol som anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Vel, jeg har ALDRI og ville aldri funnet på å kalle meg selv pen i real life, men benytter meg av å drite i janteloven her inne hvor jeg kan være anonym.

Jeg svarte ærlig på det trådstarter spurte om. Visste ikke jeg skulle provosere noen (mindre pene?) med mitt svar

'' Visste ikke jeg skulle provosere noen (mindre pene?) med mitt svar''

Hva mener du med mindre pene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Jobbet som modell i tenårene og fikk ofte kommentarer på at jeg var "klassisk pen". Får ellers ofte kommentarer og blikk ute blant folk. Ergo tørr jeg å kalle meg selv pen her i Dol som anonym.

Du var helt sikkert nydelig;)

Men ikke særlig smart:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer aldri å forstå hva pen er? Du sier du er klassisk pen. Hva er det?

Mennesker som beskriver seg selv som pene, er som regel hjernedøde....

Tror du er i den kategorien:(

Og alle som blir avvist av deg, har gjort århundres beste avtale;)))

''Mennesker som beskriver seg selv som pene, er som regel hjernedøde....''

Hvorfor er det så galt å beskrive seg selv som pen? Ok, jeg skjønner jo at man bør ligge litt lavt om sitt syn på slikt generelt sett, men det må da være helt på sin plass å kommentere slik Lill-M har gjort det i denne tråden, med akkurat dette temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer aldri å forstå hva pen er? Du sier du er klassisk pen. Hva er det?

Mennesker som beskriver seg selv som pene, er som regel hjernedøde....

Tror du er i den kategorien:(

Og alle som blir avvist av deg, har gjort århundres beste avtale;)))

Nei, nå må du gi deg! Det er ingenting ved innlegget hennes som kan tyde på at hun er hjernedød - at man setter pris på sitt eget utseende og ser at man er pen, er da bare bra:-) Hun er tydeligvis ikke så overfladisk heller, siden hun har funnet seg en mann som er "mindre pen", men ser at det ikke er utseendet som betyr mest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har ALDRI og ville aldri funnet på å kalle meg selv pen i real life, men benytter meg av å drite i janteloven her inne hvor jeg kan være anonym.

Jeg svarte ærlig på det trådstarter spurte om. Visste ikke jeg skulle provosere noen (mindre pene?) med mitt svar

Bare slapp av, klart du kan si dette og spesielt i en tråd som omhandler nettopp dette temaet:-) Det er tegn på god selvtillitt å innse at man selv er pen (jeg synes også at jeg er pen, mer og mer jo eldre jeg blir faktisk;-)), og det er ikke noe galt i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Får stadig høre jeg er i en "annen klasse" en partneren min. Han er smålubben, tynn i håret og har en ganske kjip jobb. Jeg er klassisk pen og slank får jeg høre og har alltid hatt mange beilere. og et par kjærester Han har aldri har kjæreste før. Vi er 24-28 år gamle. Jeg eldst.

llikevel synes jeg han er verdens skjønneste kjæreste! Han har det nydeligste smilet og den største sjarmen. En fantastisk partner jeg aldri ville ha byttet ut.

Det var først da jeg traff ham jeg skjønte at utseende virkelig ikke betyr så så mye for meg!

''Han er smålubben, tynn i håret og har en ganske kjip jobb.''

Ære være deg for det, men tror ikke jeg kunne vært sammen med en mann jeg ville beskrive slik.

En ting var om betegnelsene _egentlig_ (objektivt sett) passet på kjæresten min, men jeg ville antakelig ikke sett det sånn - da ville jeg neppe vært sammen med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Han er smålubben, tynn i håret og har en ganske kjip jobb.''

Ære være deg for det, men tror ikke jeg kunne vært sammen med en mann jeg ville beskrive slik.

En ting var om betegnelsene _egentlig_ (objektivt sett) passet på kjæresten min, men jeg ville antakelig ikke sett det sånn - da ville jeg neppe vært sammen med ham.

Hva er galt med en mann som er smålubben, tynn i håret og har en kjip jobb? Ville du heller hatt en som var slank, med fyldig hår og arbeidsledig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...