Gå til innhold

Matcher du og partneren din hverandre...


løvinne71

Anbefalte innlegg

Gjest Lill-Mareike

Det har noe med å se på partneren med respekt å gjøre - tviler på at jeg kunne omtalt en mann jeg respekterer og er glad i på den måten.

Fikk faktisk litt klump i halsen etter jeg hadde sendt det innlegget.

Ville jo ALDRI sagt noe slikt om ham til folk jeg kjenner, men selv om jeg er anonym her inne føltes det litt feil og respektløst...

Litt dårlig samvittighet nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • løvinne71

    5

  • hidi, the scorpion

    4

  • morsan

    3

  • Bookworm

    3

Gjest Elextra

Fikk faktisk litt klump i halsen etter jeg hadde sendt det innlegget.

Ville jo ALDRI sagt noe slikt om ham til folk jeg kjenner, men selv om jeg er anonym her inne føltes det litt feil og respektløst...

Litt dårlig samvittighet nå...

Det var tydelig at andre ikke reagerte på det, de reagerte mer på min reaksjon, se kommentarer nedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill- Mareike

Helt enig med Ulvinnen!

Hvis man er heldig med utseendet sitt, så må det da være lov å være fornøyd uten å bli beskyldt for å være dum og hjernedød!

Hadde man derimot beskrevet seg selv som middelmådig eller lite attraktiv, så ville det jo vært helt greit!

Dette er janteloven på sitt verste...

Takk ü

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Oi, skal man begi seg utpå å svare her, tro... :-)

Har en kjekk kjæreste, og har stort sett fått høre at jeg selv er pen også... men jeg kan ikke gradere meg selv altså, det blir for sært.. Æsj, dette var nesten ekkelt å svare på, men jeg utfordret meg selv.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill-Mareike

Det var tydelig at andre ikke reagerte på det, de reagerte mer på min reaksjon, se kommentarer nedenfor.

Jeg er uansett enig med deg at det ikke var respektfullt av meg å beskrive utseende på kjæresten min på den måten, og fremstille det som noe negativt jeg har valgt å godta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Jeg er uansett enig med deg at det ikke var respektfullt av meg å beskrive utseende på kjæresten min på den måten, og fremstille det som noe negativt jeg har valgt å godta.

Og jeg beklager at jeg kalte deg lite intelligent. Det var ikke pent.

Unnskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill-Mareike

Og jeg beklager at jeg kalte deg lite intelligent. Det var ikke pent.

Unnskyld.

Ja, det er mange måter å være stygg på...

Å være sarkastisk er en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, jeg er ganske gjennomsnittlig tror jeg. Mannen er en kjekkas, veltrent og flott! Håpløs i klesveien, dog ;o) Like greit, det jevner oss liksom ut litt (hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...