Gå til innhold

Er dette virkelig "gjengs" pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

750 kroner for et lite porselensbilde synes jeg hørtes uhorvelug mye ut - 10 ganger mer enn jeg ville tippet!

Men hvis dette er en pris det er mulig å oppnå, vurderer jeg _sterkt_ å pelle ned fra doveggen et tilsvarende bilde vi fikk av mannens grandtante for en del år tilbake....;-)

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19608721

Skrevet

Det er det jeg sier - det er jævlig mange optimister på finn.no :o) Men for all del - for alt jeg vet kan det være et røverkjøp!

Skrevet

Ups...

Tja,- de kostet vel kanskje 250-300 som nye...så muligens hvis de ikke lages mer..og for samlere? Men,- jeg tror jeg har noen av den typen et sted...kanskje jeg må finne dem fram? ;-)

Skrevet

Det er det jeg sier - det er jævlig mange optimister på finn.no :o) Men for all del - for alt jeg vet kan det være et røverkjøp!

''det er jævlig mange optimister på finn.no ''

Ja, det skal være visst!

Og så er det noen som har ganske realistiske priser, men som selger én og én liten, rimelig ting i hver annonse. Blir ikke særlig til overskudd å avertere én bok til kr 60 når selve annonsen koster 35...

Skrevet

Ups...

Tja,- de kostet vel kanskje 250-300 som nye...så muligens hvis de ikke lages mer..og for samlere? Men,- jeg tror jeg har noen av den typen et sted...kanskje jeg må finne dem fram? ;-)

Du skal se vi har mange skjulte skatter rundt omkring! :-)

*cash in the attick*

Skrevet

Jeg har opptil flere av de der - hengende på veggen i en trapp.

Trodde ikke de var verd noe særlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...