Gå til innhold

Navn til lille mini.


cathlin

Anbefalte innlegg

Min lille mini er rød, så den går bare under benevnelsen "mors lille røde". Hva med "Prokrastina" - med mindre du virkelig har planer om å bruke den til noe seriøst, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    31

  • morsan

    5

  • frosken

    3

  • Mrs D

    3

Mest aktive i denne tråden

Min lille mini er rød, så den går bare under benevnelsen "mors lille røde". Hva med "Prokrastina" - med mindre du virkelig har planer om å bruke den til noe seriøst, da.

Hehe. Tror ikke det, men morsomt forslag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo kalle den opp etter meg; minifrosken? Eller mosken?

Glemte du forresten å dirigere JB i riktig retning i kveld?

Jeg skal kalle den opp etter deg for 2000. Ok? Kremt, mulig jeg ledet JB ut på ville veier i går natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Ada?

Etter historiens første dataprogrammerer... ;) (Og et programmeringsspråk...)

Liker navn med litt dybde eller historie. Får se om det er en ada Eller hva. Men er ikke ada mer sånn tante ada eller bestemor ada?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

altså ikke navn på en liten menneskebaby, men en datababy? ;)

Kan jo tenkes at navneforslagene mine kan passe allikevel ;)

Hehe. Du hadde mange bra forslag til navn på minipcen min:-) det er jo på en måte den nye babyen min, skjønner du vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Du hadde mange bra forslag til navn på minipcen min:-) det er jo på en måte den nye babyen min, skjønner du vel.

Men da kaller du den navnet ditt og babe tilslutt. Min heter navnet mitt og lille tilslutt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...