Gå til innhold

Navn til lille mini.


cathlin

Anbefalte innlegg

Jeg skal kalle den opp etter deg for 2000. Ok? Kremt, mulig jeg ledet JB ut på ville veier i går natt.

Du kan vel i det minste kalle den moskus dah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    31

  • morsan

    5

  • frosken

    3

  • Mrs D

    3

Mest aktive i denne tråden

Hehe. Du hadde mange bra forslag til navn på minipcen min:-) det er jo på en måte den nye babyen min, skjønner du vel.

Skjønte det tilslutt, ja ;)

Forøvrig synes jeg forslaget om å kalle "babyen" Alfa, var veldig bra ;) Evt. Alfalfa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig. Jeg har hatt m-navn til mine små så langt.

Jeg støtter forslaget som kom her om Lille My. Et utmerket navn på en mini-pc! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bertha, kjære Bertha - du er en deilig maskin.

Alle som arbeider her er glad for hjelpen din.

Å, Bertha, kjære Bertha det ække noen som deg ...

og når vi programmerer deg, så går det i en fei,

du sier aldri nei,

vi vet vi kan stole på deg!

Åh! Nostalgi! Jeg elsket Berta på barnetv i hine hårde dager :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kødder? navn på en pc haha...

Nå tuller DU! Selvsagt skal en PC ha navn! Alle PC-er med respekt for seg selv og sin eier må ha et navn. Og da mener jeg noe annet enn Acer eller HP eller Asus.

Eneste datamaskin jeg ikke har gitt noe eget navn er den nye. For han heter i grunnen bare Mac. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter forslaget som kom her om Lille My. Et utmerket navn på en mini-pc! :)

Det er et opplagt valg, hehe. Men .. ho blir neppe alene om det navnet i så fall. Da er det i alle fall to, kan man si. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...