Gå til innhold

Navn til lille mini.


cathlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    31

  • morsan

    5

  • frosken

    3

  • Mrs D

    3

Mest aktive i denne tråden

Ååå...Tabbe! Antoinette....? Eller kanskje ikke ;)

Tja, kanskje det. Nett er jo også søtt netty. Hm. Blir spennende når jeg ser henne hva hun kan passe til å hete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nemligen. Du har skjønt det!

Min første laptop het Tiffany. Min nåværende heter sambos navn pluss -E. Som i Wall-E. Jeg fikk den av han i julegave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første laptop het Tiffany. Min nåværende heter sambos navn pluss -E. Som i Wall-E. Jeg fikk den av han i julegave :)

Nydelig. Jeg har hatt m-navn til mine små så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest deilig maskin!

Tja, kanskje det:-)

Bertha, kjære Bertha - du er en deilig maskin.

Alle som arbeider her er glad for hjelpen din.

Å, Bertha, kjære Bertha det ække noen som deg ...

og når vi programmerer deg, så går det i en fei,

du sier aldri nei,

vi vet vi kan stole på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å legge hodet i bløt det siste døgnet for å huske hvilken bok det var jeg leste der en av personene i boka navnga tingene sine på den måten du nå vil navngi lille mini, men jeg husker ikke helt.

Kan det ha vært denne,montro?

http://en.wikipedia.org/wiki/Thirteen_Steps_Down

Men uansett var ikke dette med navngitte eiendeler noe viktig for plottet - bare litt krydder og koloritt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd å legge hodet i bløt det siste døgnet for å huske hvilken bok det var jeg leste der en av personene i boka navnga tingene sine på den måten du nå vil navngi lille mini, men jeg husker ikke helt.

Kan det ha vært denne,montro?

http://en.wikipedia.org/wiki/Thirteen_Steps_Down

Men uansett var ikke dette med navngitte eiendeler noe viktig for plottet - bare litt krydder og koloritt;-)

Jeg navngir stort sett bare viktige ting slik som planten min og pcer og sånt. Jeg går forresten fått hikke akkurat nå. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å legge hodet i bløt det siste døgnet for å huske hvilken bok det var jeg leste der en av personene i boka navnga tingene sine på den måten du nå vil navngi lille mini, men jeg husker ikke helt.

Kan det ha vært denne,montro?

http://en.wikipedia.org/wiki/Thirteen_Steps_Down

Men uansett var ikke dette med navngitte eiendeler noe viktig for plottet - bare litt krydder og koloritt;-)

Går- altså har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertha, kjære Bertha - du er en deilig maskin.

Alle som arbeider her er glad for hjelpen din.

Å, Bertha, kjære Bertha det ække noen som deg ...

og når vi programmerer deg, så går det i en fei,

du sier aldri nei,

vi vet vi kan stole på deg!

Høhø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg navngir stort sett bare viktige ting slik som planten min og pcer og sånt. Jeg går forresten fått hikke akkurat nå. Hm.

BØ!

(hjalp det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...