Gå til innhold

Å snike i vaksinekøen -forkastelig!


Gjest så ikke tenk tanken engang!

Anbefalte innlegg

Gjest jo forkastelig

''men jeg mener det er et skikkelig luksusproblem om en nå holder seg unna pub, disko, kaffeer, restuaranter, lekeland osv.

''

Dette kan vel knapt kalles et luksusproblem for alle de berørte bedriftene. De går nå inn i sin aller mest innbringende periode i løpet av året, et år som har vært det dårligste på leeeenge, og man vil kunne se mange konkurser. Et slikt råd fra myndighetene ville, for å si de forsiktig, være svært kontroversielt.....

Skjønner det og de bør selvsagt få noe økonomisk støtte. Selv om det vil koste mye så koster der også mye med alle sykmeldinger og sykehusbehandlinger, pluus at liv flere liv går tapt. Jeg mener at hovedfokus nå må være ¨begrense mest mulig smitte inntil det er et tilbud om vaksine nok til alle. Om noen da ikke velger vaksine så må de da også ta ansvar for sine og andres liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    5

  • Bookworm

    4

  • tzatziki1365380058

    3

  • signaturløs

    2

Mest aktive i denne tråden

Nå var det ikke det jeg tenkte på men jeg mener det er et skikkelig luksusproblem om en nå holder seg unna pub, disko, kaffeer, restuaranter, lekeland osv.

Det er tross alt ikke svartedauen vi snakker om her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jo, man vet nå ganske mye etter at sykdommen startet i Mexico for over et halvår siden.

Men det KAN jo forandre seg. Selv om det ikke er så sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...