Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som om jeans som er lave foran og høye bak. Jeg fryser i hjel i glippen mellom buksa og jakke når jeg er ute. De hadde i USA i sommer, men da var det sommer og varmt og jeg glemte vinteren. Jeg er veldig kort livet så de kan ikke være høye foran

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

24

• morsan

9

• Lillemus

8

• frosken

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du må ikke være så kort i livet, Dorthe;) neida. Jeg har ikke peil altså.

Skrevet

Du må ikke være så kort i livet, Dorthe;) neida. Jeg har ikke peil altså.

Men det er jeg altså og dermed synes sprekken i baken når jeg er ute. Og det er kaldt...

Skrevet

Men det er jeg altså og dermed synes sprekken i baken når jeg er ute. Og det er kaldt...

Jakke som går over ræva? :P

Skrevet

Bruk en lang undertrøye som går ned i buksene da.

Skrevet

Jakke som går over ræva? :P

Det går jo ikke det da, jeg skal ikke sitte på jakka. Dessuten tror jeg ikke jeg klarer å få den under ræva alene. Og uansett bare krøller jakka seg opp bak.

Skrevet

Hva med hel body under?

Eller i det minste en skikkelig høy panty-truse som går langt opp på ryggen...;-)

Skrevet

Bruk en lang undertrøye som går ned i buksene da.

Problemet er at det sklir opp når jeg lener jeg fram. Så buksa bør gå til livet + litt til og ikke til midt på baken. Men da kommer den oppunder puppene foran.

Skrevet

Hva med hel body under?

Eller i det minste en skikkelig høy panty-truse som går langt opp på ryggen...;-)

''Hva med hel body under?''

Brukes det nå? Altså av voksne og som vanlig undertøy? Det var jo skikkelig hett på 80-tallet husker jeg. Men om det er så praktisk egentlig er jeg mer usikker på. :o)

Skrevet

''Hva med hel body under?''

Brukes det nå? Altså av voksne og som vanlig undertøy? Det var jo skikkelig hett på 80-tallet husker jeg. Men om det er så praktisk egentlig er jeg mer usikker på. :o)

Nei, det gjeelder vel å ha selskapsblære;-)

Gjest Niccola
Skrevet

Da har du for kort genser og jakke. :-)

Skrevet

Bruk lang ullsilketrøye. Hvis det ikke er tilstrekkelig, så må du i tillegg bruke en truse som går litt høyt, slik at du kan ha trøya ned i trusa.

Dette får du til hvis du vil:-)

Skrevet

Hva med hel body under?

LOL, som alle på gata kan se. Jeg bor midt i byen jeg altså ;o)

Skrevet

Bruk lang ullsilketrøye. Hvis det ikke er tilstrekkelig, så må du i tillegg bruke en truse som går litt høyt, slik at du kan ha trøya ned i trusa.

Dette får du til hvis du vil:-)

Men da må jeg ha en bukse utenpå, jeg kan jo ikke vise fram trusa til alle på gata. Dette er vanskelig det skjønner du vel. Det finnes vanlige jeans som er 10 cm høyere bak enn foran, Det er slike jeg er ute etter.

Skrevet

LOL, som alle på gata kan se. Jeg bor midt i byen jeg altså ;o)

Du får ha lengre gensre/jakker, slik som Niccola foreslår:-)

Eller så får du anlegge større mage, for det "tar" av stoffet foran slik at det ikke går så høyt opp. Da får du dessuten en _ekstra_ grunn til å bruke panty:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Du får ha lengre gensre/jakker, slik som Niccola foreslår:-)

Eller så får du anlegge større mage, for det "tar" av stoffet foran slik at det ikke går så høyt opp. Da får du dessuten en _ekstra_ grunn til å bruke panty:-)

''Eller så får du anlegge større mage, for det "tar" av stoffet foran slik at det ikke går så høyt opp. Da får du dessuten en _ekstra_ grunn til å bruke panty:-)''

Som om panty hjelper noe, hrmp.

Skrevet

''Eller så får du anlegge større mage, for det "tar" av stoffet foran slik at det ikke går så høyt opp. Da får du dessuten en _ekstra_ grunn til å bruke panty:-)''

Som om panty hjelper noe, hrmp.

Det gjelder bare å kjøpe dem kraftige nok *he he*

http://www.amcarparts.org/0549U-9005.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...