Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.makeyourownjeans.com

Takk, jeg må kikke litt mer på den seinere :o)

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

24

• morsan

9

• Lillemus

8

• frosken

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du må ikke bruke så kort jakke :-)

Det må jeg for ellers så krøller den seg bak og det er kjempeubehagelig

hidi, the scorpion
Skrevet

Det gjelder bare å kjøpe dem kraftige nok *he he*

http://www.amcarparts.org/0549U-9005.jpg

Jeg kjøpte noen på TV-shop, brukte et kvarter på å den på, og var lemster i armene dagen etter;) Ikke var det fint heller, og bare tanken på et do-besøk, fikk meg til å grøsse...;)

Skrevet

Da har du for kort genser og jakke. :-)

Nei, for de kan ikke gå lenger enn midt på hofta og når jeg lener meg fram da så blir det glippe.

Det er buksa som være høyere bak, ikke jakke og genseren som må være lenger. Jeg kler på meg sjøl, jeg kan ikke være avhengig av at noen skal komme å kle på meg :o)

Skrevet

*Latterbrøl* Her må jeg si at jeg synes en kar har rett til å bli skuffet om han sjekker opp ei dame på byen og finner dette under kjolen! ;o)

Ikke lett å få fingrene på innsida av den der. Rene kyskhetsbeltet.

Skrevet

Det må jeg for ellers så krøller den seg bak og det er kjempeubehagelig

det finnes da mellomting mellom lang jakke som man nesten sitter på og jakke som slutter oppå ryggen;-)

Skrevet

''Hva med hel body under?''

Brukes det nå? Altså av voksne og som vanlig undertøy? Det var jo skikkelig hett på 80-tallet husker jeg. Men om det er så praktisk egentlig er jeg mer usikker på. :o)

Ja, hvordan skal jeg få gått på do da, ikke særlig praktisk nei. Jeg som ikke får på meg strømpebukse engang og bruker strømper i alpakkaull til 700 kr for paret.

Skrevet

det finnes da mellomting mellom lang jakke som man nesten sitter på og jakke som slutter oppå ryggen;-)

Men når man lener seg fram så sklir jakka opp og når man lener seg tilbake er det en krøll. Og det er skikkelig ubehagelig, Jeg har så lange jakker som går an, de går sånn midt på hofte

Skrevet

Nei, det gjeelder vel å ha selskapsblære;-)

LOL, jeg må tisse i blandt jeg også da :o)

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

''Hva med hel body under?''

Brukes det nå? Altså av voksne og som vanlig undertøy? Det var jo skikkelig hett på 80-tallet husker jeg. Men om det er så praktisk egentlig er jeg mer usikker på. :o)

Nå er det BH-topper som gjelder! Den jeg har løfter puppene og holder inn flesket. Helt suveren. Ikke vanskelig å ta av og på heller. Og den går jo bare på nedsida navlen, så en slipper å plundre seg ihjel når en skal på do. Husker med skrekk body-perioden. Husker jeg hadde det på en kveld jeg ble ganske så brisen på byen. hehe... Det var ikke enkelt altså.

Skrevet

LOL, jeg må tisse i blandt jeg også da :o)

Du er nå alltid så kravstor, du, da!! ;-)

Skrevet

Nå er det BH-topper som gjelder! Den jeg har løfter puppene og holder inn flesket. Helt suveren. Ikke vanskelig å ta av og på heller. Og den går jo bare på nedsida navlen, så en slipper å plundre seg ihjel når en skal på do. Husker med skrekk body-perioden. Husker jeg hadde det på en kveld jeg ble ganske så brisen på byen. hehe... Det var ikke enkelt altså.

Hmm... Har du en lenke til en slik bh-topp? Hvilke str finnes den i? Aner meg at det er enda verre og finne noe slikt i riktig str enn en vanlig bh? Og vil det ikke tyte ut i underkant av denne toppen? Noen av oss har jo - eh - litt ekstra akkurat over mange... *Kremt*

Gjest Elextra
Skrevet

Men da må jeg ha en bukse utenpå, jeg kan jo ikke vise fram trusa til alle på gata. Dette er vanskelig det skjønner du vel. Det finnes vanlige jeans som er 10 cm høyere bak enn foran, Det er slike jeg er ute etter.

''Men da må jeg ha en bukse utenpå, jeg kan jo ikke vise fram trusa til alle på gata''

Er det bedre å vise frem bar rumpe (evt. rørleggersprekk, men du er vel tynn og har ikke det) til alle på gata?

Gjest Elextra
Skrevet

Problemet er at det sklir opp når jeg lener jeg fram. Så buksa bør gå til livet + litt til og ikke til midt på baken. Men da kommer den oppunder puppene foran.

''Så buksa bør gå til livet + litt til og ikke til midt på baken. Men da kommer den oppunder puppene foran.''

Hehe, ser det for meg! :#

Uff, stygt å le :/ - håper du finner noe!

Skrevet

''Så buksa bør gå til livet + litt til og ikke til midt på baken. Men da kommer den oppunder puppene foran.''

Hehe, ser det for meg! :#

Uff, stygt å le :/ - håper du finner noe!

Hehe, du skjønte problemet i hvert fall og det er lov å le.

Skrevet

''Men da må jeg ha en bukse utenpå, jeg kan jo ikke vise fram trusa til alle på gata''

Er det bedre å vise frem bar rumpe (evt. rørleggersprekk, men du er vel tynn og har ikke det) til alle på gata?

Jeg har ikke noe særlig rumpe nei :o)

Skrevet

Men da må jeg ha en bukse utenpå, jeg kan jo ikke vise fram trusa til alle på gata. Dette er vanskelig det skjønner du vel. Det finnes vanlige jeans som er 10 cm høyere bak enn foran, Det er slike jeg er ute etter.

Som kjent, kan selv de enkleste ting gjøres vanskelig...*s* Tror ikke jeg ville synes det var noe verre å se litt hvit tekstil enn hvit hud om det skulle bli glippe - og dessuten så vil ikke genseren skli opp på samme måte dersom du har noe under, det blir friksjon mellom plaggene.

Hvis du finner den perfekte buksa, så er jo problemet løst, men jeg er spent på hvor mange vintre du skal fortsette "å klage" over dette uten å ville bruke sunn fornuft.

*husker fjorårets diskusjon"

Lykke til med shoppingen:-)

Skrevet

Som kjent, kan selv de enkleste ting gjøres vanskelig...*s* Tror ikke jeg ville synes det var noe verre å se litt hvit tekstil enn hvit hud om det skulle bli glippe - og dessuten så vil ikke genseren skli opp på samme måte dersom du har noe under, det blir friksjon mellom plaggene.

Hvis du finner den perfekte buksa, så er jo problemet løst, men jeg er spent på hvor mange vintre du skal fortsette "å klage" over dette uten å ville bruke sunn fornuft.

*husker fjorårets diskusjon"

Lykke til med shoppingen:-)

Jeg vil ha sånn bukse, jeg vil ha sånn bukse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...