Gå til innhold

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

''*husker fjorårets diskusjon"''

Det gjør ikke jeg!

Ikke jeg heller..

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

24

• morsan

9

• Lillemus

8

• frosken

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe... det er bra vi ikke legger merke til nøyaktig det samme.

:-)

Skrevet

Ingen tyting nei! Bare løft og hold-in. Deilig å gå med også. Skal spørre i butikken, det er en liten lokal spesialbutikk, så vil ikke røpe meg ved å fortelle hvor. Inni toppen står det CUPID ShapeWear, tror jeg. Litt vanskelig å lese, den er jo vaska noen ganger. Prøv et søk på nettet, så kanskje du finner det. Jeg måtte ned to størrelse i forhold til hva jeg bruker i klær.

Ned to str? Hva slags str er det? S og M og L? Eller 38 og 40? Med ulike cup-str?

Skrevet

Men fra spøk til alvor - ettersom jeg også har erfaring med at bukser blir litt korte bak (skyldes nok mer stussen min) - min erfaring er at Armani-bukser er bedre enn mange her! Prøvd dem? Litt dyre, men...

Akkurat nå blåser jeg i hvor mye de koster. Jeg sliter med beinlengden også, de må være minst 88cm fra skrittet og ned og jeg trenger bare to. Om sommeren bryr jeg meg ikke om sprekken da det ikke er kaldt.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1256884855' post='4241075]

Dersom du vet str og merke, kanskje noen kan sende samme modell bare i vinterutgave til deg?

Jeg har kikket i ørten kataloger i natt, men de har jo sleng på alle buksene i katalogene og innmari få i skinny modell. Det var liksom lettere å si i butikken størrelse og skinny. Haha, de damene i butikken døde jo når jeg skulle ha skinny, men her bruker jo alle det, det er helt vanlig rette bukser. Men jeg fant bukser helt ned til 20 dollar som er under tollgrensa men kunne ikke se hvor lange de var bak.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har kikket i ørten kataloger i natt, men de har jo sleng på alle buksene i katalogene og innmari få i skinny modell. Det var liksom lettere å si i butikken størrelse og skinny. Haha, de damene i butikken døde jo når jeg skulle ha skinny, men her bruker jo alle det, det er helt vanlig rette bukser. Men jeg fant bukser helt ned til 20 dollar som er under tollgrensa men kunne ikke se hvor lange de var bak.

Jeg bruker skinny også.

Nei du har for lange bein. He he, eneste grunnen til at jeg sier det er fordi jeg har alt for korte bein ;o)

Du får ta en ny tur til USA, si ifra dersom du trenger shoppingassisstent med på turen ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1256940045' post='4241713]

Jeg bruker skinny også.

Nei du har for lange bein. He he, eneste grunnen til at jeg sier det er fordi jeg har alt for korte bein ;o)

Du får ta en ny tur til USA, si ifra dersom du trenger shoppingassisstent med på turen ;o)

Hvorfor bruker du tettsittende bukser? Det er jo ikke behagelig. Tror du at du er så sexy i de?

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1256940045' post='4241713]

Jeg bruker skinny også.

Vi kan ikke starte med slengbukser da, de som er skinny er jo ikke akkurat tettsittende, i hvert fall ikke på meg.

Skrevet

Hvorfor bruker du tettsittende bukser? Det er jo ikke behagelig. Tror du at du er så sexy i de?

Skinny er ikke tettsittende, det er slik fasong vi får kjøpt her. Ikke bruker vi damer saggebukser og ikke bruker vi slengbukser

Skrevet

Vi kan ikke starte med slengbukser da, de som er skinny er jo ikke akkurat tettsittende, i hvert fall ikke på meg.

Ikke spesielt tette på meg heller, jeg har pinglete bein, verre med magen ;o)

Har noen med litt sleng, men det passer ikke meg egentlig. Jeg og søstera mi kjøpte bukser sammen, måtte ha helt forskjellige typer, så fasong spiller veldig inn. Og hva man trives i. Nå skal jeg bytte ut jeans med shorts og små kjoler jeg i noren uker, så det så ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1256944676' post='4241778]

Ikke spesielt tette på meg heller, jeg har pinglete bein, verre med magen ;o)

Har noen med litt sleng, men det passer ikke meg egentlig. Jeg og søstera mi kjøpte bukser sammen, måtte ha helt forskjellige typer, så fasong spiller veldig inn. Og hva man trives i. Nå skal jeg bytte ut jeans med shorts og små kjoler jeg i noren uker, så det så ;o)

Jeg er misunnelig på det altså, men tror ikke jeg hadde klart å nyte noen ferie akkurat nå.

Skrevet

Jeg er misunnelig på det altså, men tror ikke jeg hadde klart å nyte noen ferie akkurat nå.

Jeg var misunnelig på deg i sommer, så nå er vi skuls ;o)

Jeg skal hente krefter. Venninna mi sa akkurat i dag (hun som skal være med ene uka) at jeg skulle bare gjøre akkurat det jeg orket, de klarte seg selv. Det er godt å vite, for jeg er litt fæl til å strekke meg langt. Nå er det jo vinn-vinn, for guttungen har folk rundt seg, og jeg kan hente meg inn igjen. Spesielt med det der matstyret.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1256945504' post='4241792]

Jeg var misunnelig på deg i sommer, så nå er vi skuls ;o)

Jeg skal hente krefter. Venninna mi sa akkurat i dag (hun som skal være med ene uka) at jeg skulle bare gjøre akkurat det jeg orket, de klarte seg selv. Det er godt å vite, for jeg er litt fæl til å strekke meg langt. Nå er det jo vinn-vinn, for guttungen har folk rundt seg, og jeg kan hente meg inn igjen. Spesielt med det der matstyret.

Ja, jeg fikk hentet meg inn i sommer. Det var ille når mora mi døde og deilig å kunne reise bort så lenge og ikke tenke så mye på det. Men det var slitsomt, mye bilkjøring, 8 timers kjøring er visst ingenting i de statene og så skulle alle vise meg ting og så var det ting jeg ville se sjøl. Vi brukte 12 timer fra Oklahoma til Santa Fe og de eneste gangene vi stoppet var når hunden skulle tisse.

Bare drive through spising og nesten umulig å få¨kjøpt kaffe. Synes alle i USA flyr rundt med pappkrus med kaffe på tv jeg.

Skrevet

Ja, jeg fikk hentet meg inn i sommer. Det var ille når mora mi døde og deilig å kunne reise bort så lenge og ikke tenke så mye på det. Men det var slitsomt, mye bilkjøring, 8 timers kjøring er visst ingenting i de statene og så skulle alle vise meg ting og så var det ting jeg ville se sjøl. Vi brukte 12 timer fra Oklahoma til Santa Fe og de eneste gangene vi stoppet var når hunden skulle tisse.

Bare drive through spising og nesten umulig å få¨kjøpt kaffe. Synes alle i USA flyr rundt med pappkrus med kaffe på tv jeg.

Kaffe ja, det er minuset med dit jeg skal nå. Du vet meg og kaffe ;o)

Noen ganger trenger vi bare å komme oss bort. Jeg gleder meg veldig til å ta tid sammen med guttungen og lillesøster. Jeg kan hente meg inn, men samtidig ha tid med dem. Det er supert med den typen reise vi skal ha nå.

Så er det alltid godt å se nye ting, snakke, vi trenger det vi. :o)

Neste gang blir det meg og deg til Thailand!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1256946071' post='4241806]

Kaffe ja, det er minuset med dit jeg skal nå. Du vet meg og kaffe ;o)

Noen ganger trenger vi bare å komme oss bort. Jeg gleder meg veldig til å ta tid sammen med guttungen og lillesøster. Jeg kan hente meg inn, men samtidig ha tid med dem. Det er supert med den typen reise vi skal ha nå.

Så er det alltid godt å se nye ting, snakke, vi trenger det vi. :o)

Neste gang blir det meg og deg til Thailand!

Ja, det synes jeg vil skal. Det hadde vært så moro.

Skrevet

''Synes alle i USA flyr rundt med pappkrus med kaffe på tv jeg.''

Ja,- det er jeg enig i :-) Hmm. Som Norge og isbjørnene i gatene, kanskje...

Skrevet

Ja, det synes jeg vil skal. Det hadde vært så moro.

Det hadde det!

Jeg har jo veldig lyst, og nå fortalte lillesøster at sambo hadde sagt at han vill også, men at han gjerne ville at jeg skulle få best mulig utbytte av turen. Av den grunn får vi vel få unna diverse operasjoner og dill først. Skal ta mer tak i ting når jeg kommer hjem. Må nesten ordne det slik at jeg er inne dersom du er der, da vil jeg bo på rom med deg! ;o) Spørs om vi får noe søvn da, he he.

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Ned to str? Hva slags str er det? S og M og L? Eller 38 og 40? Med ulike cup-str?

Det var det siste. Doble nummerstørrelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...