Gå til innhold

Kjentfolk i virkeligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en sånn opplevelse på en Oslo-tur for ei tid siden. Satt rett ovenfor Espen Beranek Holm på flytoget - han var mye mindre enn jeg trodde. Så Ravi på flyplassen - jeg visste jo at han var liten - men come on!

Unntaket som bekrefter regelen fikk jeg dessuten også. Eli Hagens hår er større i virkeligheten, enn på TV ;-)

He, he. Ja, Eli Hagens hår har jeg stått i kø bak på Cubus på Karl Johan. Da fikk jeg god tid til nærstudier, og det var et imponerende stykke tuperingsarbeid!

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

6

• morsan

5

• blanke ark

3

• emmelina

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

He, he. Ja, Eli Hagens hår har jeg stått i kø bak på Cubus på Karl Johan. Da fikk jeg god tid til nærstudier, og det var et imponerende stykke tuperingsarbeid!

Nå må jeg si jeg ble overrasket over å lese at Eli Hagen handler på Cubus ;o)

Skrevet

Nå må jeg si jeg ble overrasket over å lese at Eli Hagen handler på Cubus ;o)

Jepp. Hun kan jo ha fått et akutt strømpebukseproblem, for eksempel. Og vært nødt til å ta til takke med det som var i nærheten. Kan ikke tenke meg at det er der hun kjøper hårsprayen sin i hvert fall!

Skrevet

Det er litt rart hva TVn gjør med folks kroppsfasong:)Jeg blir veldig ofte overrasket når jeg ser kjendiser i virkeligheten. Noen ganger er de overraskende små, men det hender også at de er mye høyere enn jeg trodde.

Jeg har alltid trodd at Åse Kleveland var kjempehøy, men hun var da ikke så veldig mye høyere enn gjennomsnittskvinnen egentlig, bare veldig rak i ryggen. Odd Nerdrum var høyere enn jeg trodde. Så for meg ham som en liten, rund kar, men det er han jo ikke.

''Jeg har alltid trodd at Åse Kleveland var kjempehøy,''

Det har kanskje med de lange kjolene hennes å gjøre, at hun virker så høy? :-)

Skrevet

Lucky you! Espen Beranek Holm er snadder! ;o)

Enig, stod ved siden av ham på en konsert for noen år siden, og kikket nesten like mye på han som bandet;-)

Skrevet

:-) Er ikke uenig. Liker humoren hans, jeg. Har vært stor fan av han i Hallo i Uken i mange år, men nå er han dessverre slutta der :-(

Skrevet

Ja sikkert, det og at hun er helt utenom det vanlige rak i ryggen. Det er dame som holder hodet høyt:)

Gjest Niccola
Skrevet

Det er litt rart hva TVn gjør med folks kroppsfasong:)Jeg blir veldig ofte overrasket når jeg ser kjendiser i virkeligheten. Noen ganger er de overraskende små, men det hender også at de er mye høyere enn jeg trodde.

Jeg har alltid trodd at Åse Kleveland var kjempehøy, men hun var da ikke så veldig mye høyere enn gjennomsnittskvinnen egentlig, bare veldig rak i ryggen. Odd Nerdrum var høyere enn jeg trodde. Så for meg ham som en liten, rund kar, men det er han jo ikke.

Nettopp Åse syntes jeg var omtrent like høy som hun virker på TV :-)

Gjest Niccola
Skrevet

Hadde en sånn opplevelse på en Oslo-tur for ei tid siden. Satt rett ovenfor Espen Beranek Holm på flytoget - han var mye mindre enn jeg trodde. Så Ravi på flyplassen - jeg visste jo at han var liten - men come on!

Unntaket som bekrefter regelen fikk jeg dessuten også. Eli Hagens hår er større i virkeligheten, enn på TV ;-)

He he, ja hun er ei lita dame med en diger høysåte på hodet!

Gjest Niccola
Skrevet

Jepp. Hun kan jo ha fått et akutt strømpebukseproblem, for eksempel. Og vært nødt til å ta til takke med det som var i nærheten. Kan ikke tenke meg at det er der hun kjøper hårsprayen sin i hvert fall!

Jeg traff på Eli på Vita, der hun kjøpte Elnett hårspray. Hva ellers?! Jeg lo godt for meg selv.. ;-)

Skrevet

Jeg traff på Eli på Vita, der hun kjøpte Elnett hårspray. Hva ellers?! Jeg lo godt for meg selv.. ;-)

Wow. Så vet vi det. Var sikker på at hun brukte noe armeringsspray-greier som har godkjent bæreevne inntil et visst antall kilo.

candyqueen_83
Skrevet

Rull inn dere a!! :o) Men morsom er han da.

Gjest Niccola
Skrevet

Wow. Så vet vi det. Var sikker på at hun brukte noe armeringsspray-greier som har godkjent bæreevne inntil et visst antall kilo.

Godt poeng. Hun har vel gjort en grundig tuperingsjobb i bunn, slik du har fått studere :-)

Skrevet

LOL.

Jeg så Eli Hagen på gata en gang - så henne på avstand der jeg kom i bil. Lenge før jeg så hvem det var ,lurte jeg på hva i all verden dette var for noe. Hun hadde shorts, høyhæla sko og singlet (!), og så altså denne hanekammen av en frisyre.

hidi, the scorpion
Skrevet

LOL.

Jeg så Eli Hagen på gata en gang - så henne på avstand der jeg kom i bil. Lenge før jeg så hvem det var ,lurte jeg på hva i all verden dette var for noe. Hun hadde shorts, høyhæla sko og singlet (!), og så altså denne hanekammen av en frisyre.

Ille! Hun ble jo så nydelig den gangen hun fikk håret stelt på TV...;)

Skrevet

Espen Beranek Holm = snadder

:)))

Skrevet

...men husker du geipen hennes etterpå? ;-)

Skrevet

...eller fordi hun står ved siden av veldig små kjendiser? ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

...men husker du geipen hennes etterpå? ;-)

JA;) Og jeg kunne ikke fatte og begripe hvorfor, he, he.

candyqueen_83
Skrevet

Enig :o) Så mye yngre ut da. Og det var jo litt mer kledelig enn den såta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...