Gå til innhold

føler meg litt syk

Anbefalte innlegg

Gjest vinglepetter
Skrevet

Jeg lukter bacon når jeg er i sola, kjører som et svin, har av og til griseflaks, grynter når jeg sover, griser når jeg spiser, har svin på skogen, er etterlyst av purken, har grisete tanker, liker meg godt i bingen,-og har en jobb som er helt på trynet!!

Kan det være Svineinfluensa??

Gjest fru krokodille
Skrevet

Lukter det svin når du driter også?

Gjest vinglepetter
Skrevet

Lukter det svin når du driter også?

Det skal du bare drite i,for det er noe skikkelig griseri .o)

brilleslangen
Skrevet

Nei, det høres ikke ut som svineinfluensa, høres mer ut som nøff nøff syke og du burdederfor vurdere å flytte inn i grisefjøset

;-)

Gjest fru krokodille
Skrevet

Det skal du bare drite i,for det er noe skikkelig griseri .o)

Driver du med gris også?

Gjest vinglepetter
Skrevet

Driver du med gris også?

nøff-nøff .0)

Gjest vinglepetter
Skrevet

Nei, det høres ikke ut som svineinfluensa, høres mer ut som nøff nøff syke og du burdederfor vurdere å flytte inn i grisefjøset

;-)

har jeg ikke tid til nå! BINGEN tar jeg senere. Holder på å skifte til PIGGdekk:0)

Skrevet

Sinnsyk lei av denne her;)

Har fått den på melding på telefonen x antall ganger de siste mnd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...