Gå til innhold

Skavlan med bl.a. Märtha Louise som gjest.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrolig søt, sjarmerende og morsom prinsessa er! Ikke mye sær og prippen hun og tar ikke seg selv særlig høytidelig. En flott jente synes jeg.

Skrevet

Hun virker ikke selvhøytidelig, men rimelig skrullete.

Synes hun virker mer jordnær enn jeg hadde inntrykk av at hun var før.

Skrevet

Jeg har det på i bakgrunnen og hører henne fnise omtrent halve tiden.

Så jordnær, og fnisete er min umiddelbare beskrivelse. Innholdet i hennes overbevisning lar jeg utestå for kommentarer.

Skrevet

Jeg har det på i bakgrunnen og hører henne fnise omtrent halve tiden.

Så jordnær, og fnisete er min umiddelbare beskrivelse. Innholdet i hennes overbevisning lar jeg utestå for kommentarer.

Innholdet i hennes overbevisning tar jeg ikke stilling til heller, men hun virker utrolig hyggelig og sympatisk.

Skrevet

Innholdet i hennes overbevisning tar jeg ikke stilling til heller, men hun virker utrolig hyggelig og sympatisk.

Hyggelig og fnisete, da. For fnisat, de va ho.

Gjest Niccola
Skrevet

Her fremsto hun rett og slett fjollete. Jeg vet ikke hvilken tone de hadde slått an før programmet startet, men det virket nesten som vi kom inn midt i en samtale. Akkurat som det lå en hel del referanser der som de lo av, som hvertfall ikke jeg fikk med meg....

Märtha virket også nervøs, noe som selvsagt er lov, men hun fjollet bort all seriøsitet, synes jeg. Jeg mener, det er jo i grunn kke mye seriøsiett å gå på i utgangspunktet, når man skal snakke om engler.

Satt her med en skikkelig flau smak i munnen gjennom hele programmet, dette gjorde seg dårlig på TV. Er generelt lite glad i Skavlan, synes ofte det er pinlig. Mulig et er meg det er noe galt med, men... Vince Vaughn løsnet behagelig på det hele.

AneM1365380603
Skrevet

Sjarmerende, ja, men utrolig fnisete!

Skavlan har den virkningen på enkelte, hehe ;) Han er utrolig god på det å bruke blikket slik at gjestene blir påvirket.

Skrevet

Har sett Martha og venninna på frokosttv, og litt på TV2. Synes engleskole fremstår som en selvutviklingsskole med søken etter noemer, og ser egentlig ikke så mye galt og fjollete i det. Mindre fjollete enn jeg hadde trodd på en måte. Hadde alle gått i dybden på seg selv sånn, hadde sikkert verden vært et bedre sted å være.

Men enig at hun virker litt usikker. Men det er sikkert ikke det letteste temaet å stå frem med heller.

Skrevet

Ja, hun er ei søt og flott dame! :-) Men alternativpjattet hennes er ikke det, for å si det sånn.

Dessuten synes jeg hun fektet altfor mye med armene når hun pratet. Hun var sikkert nervøs.

Skrevet

Hehe....kan ikke uttale meg siden jeg skiftet kanal straks jeg så at engleprinsessen var den første gjesten.

Skrevet

Her fremsto hun rett og slett fjollete. Jeg vet ikke hvilken tone de hadde slått an før programmet startet, men det virket nesten som vi kom inn midt i en samtale. Akkurat som det lå en hel del referanser der som de lo av, som hvertfall ikke jeg fikk med meg....

Märtha virket også nervøs, noe som selvsagt er lov, men hun fjollet bort all seriøsitet, synes jeg. Jeg mener, det er jo i grunn kke mye seriøsiett å gå på i utgangspunktet, når man skal snakke om engler.

Satt her med en skikkelig flau smak i munnen gjennom hele programmet, dette gjorde seg dårlig på TV. Er generelt lite glad i Skavlan, synes ofte det er pinlig. Mulig et er meg det er noe galt med, men... Vince Vaughn løsnet behagelig på det hele.

Humor er en fin bil.

Skrevet

Hun hadde de herliste smil. :o)

Eg synes hun virket trygg, selvsikker og reflektert.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Skavlan har den virkningen på enkelte, hehe ;) Han er utrolig god på det å bruke blikket slik at gjestene blir påvirket.

Han er flink, ja. :-)

Morsomt program.

Martha var blid og hyggelig. Tøff jente som må tåle å bli gjort narr av.

Gjest Niccola
Skrevet

Humor er en fin bil.

Og jeg har ikke humor, mener du? Dette har ikke med humor å gjøre, de handler om seriøsitet. Man kan godt være morsom OG seriøs, dette ble mest fjollete og flaut.

Skrevet

Hun er veldig blid og virker jordnær. At det ble mye fnising er absolutt ikke bare hennes feil, han stilte rare spørsmål også.

Morsomt å se synes jeg. De er vel nære venner de to, eller blander jeg?

Kunne faktisk tenke meg å kjøpe boken.

Skrevet

Og jeg har ikke humor, mener du? Dette har ikke med humor å gjøre, de handler om seriøsitet. Man kan godt være morsom OG seriøs, dette ble mest fjollete og flaut.

Jeg er ikke enig :). Jeg mener det var plenty humor og humør i sendingen uten at det ble fjollete.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...