Gjest Hostegurine Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Nå har jeg hostet i over to måneder. Tørrhoste, natt og dag. Blir sprø. Hoster slik at jeg drømmer at jeg har KOLS. Fikk Cosylan av legen, hjelper ikke. Hva bør jeg prøve??? 0 Siter
Gjest fru krokodille Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Kanskje sjekke ut om du har fått astma? 0 Siter
blanke ark Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Astmamedisin - etter samråd med fastlegen din. 0 Siter
Gjest Hostegurine Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Kanskje sjekke ut om du har fått astma? Tror faktisk ikke det er astma. Datteren min har astma , så jeg kjenner de symptomene. Og det sitter liksom for langt oppe i halsen. Men kanskje lurt og sjekke likevel.... 0 Siter
blanke ark Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Tror faktisk ikke det er astma. Datteren min har astma , så jeg kjenner de symptomene. Og det sitter liksom for langt oppe i halsen. Men kanskje lurt og sjekke likevel.... Jeg tror ikke nødvendigvis at du ha pådratt deg astma, men av og til kan astmamedisiner være effektive til å få slutt på langvarig hoste av typen du beskriver 0 Siter
Orio Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Etter å ha hostet i to måneder er det kanskje på tide med en undersøkelse for å finne ut om det er en sykdom som ligger bak? 0 Siter
Gjest Hostegurine Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg tror ikke nødvendigvis at du ha pådratt deg astma, men av og til kan astmamedisiner være effektive til å få slutt på langvarig hoste av typen du beskriver Takk for godt råd:) Da blir det legetime. 0 Siter
Gjest Hostegurine Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Etter å ha hostet i to måneder er det kanskje på tide med en undersøkelse for å finne ut om det er en sykdom som ligger bak? Heldigvis røyker jeg ikke, ellers hadde jeg nok blitt litt engstelig. Men jeg skal bestille legetime. 0 Siter
Gjest fru krokodille Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Tror faktisk ikke det er astma. Datteren min har astma , så jeg kjenner de symptomene. Og det sitter liksom for langt oppe i halsen. Men kanskje lurt og sjekke likevel.... Kan jo også være noe du er allergisk imot? Jeg skal ikke stille diagnoser, men du kan jo "antyde" dette når du er hos legen om du tror det gir noe mening? 0 Siter
Gjest Hostegurine Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Kan jo også være noe du er allergisk imot? Jeg skal ikke stille diagnoser, men du kan jo "antyde" dette når du er hos legen om du tror det gir noe mening? Har tenkt tanken, men ikke funnet noen sammenheng enda. 0 Siter
Løvemamma Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Min mann har gått med en vanvittig hoste natt og dag siden midten av august. Etter flere legebesøk har han endelig fått konsktanter at det faktisk er noe, nemlig kikhoste. Kan være greit å sjekke ut kanskje? 0 Siter
Gjest Hostegurine Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Min mann har gått med en vanvittig hoste natt og dag siden midten av august. Etter flere legebesøk har han endelig fått konsktanter at det faktisk er noe, nemlig kikhoste. Kan være greit å sjekke ut kanskje? Hadde kikhoste for ca tre år siden, vet ikke om man kan få det igjen. Men jeg skal få legetime og sjekke så fort jeg kan. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.