Gå til innhold

Hoste

Gjest Hostegurine

Anbefalte innlegg

Gjest Hostegurine
Skrevet

Nå har jeg hostet i over to måneder. Tørrhoste, natt og dag. Blir sprø. Hoster slik at jeg drømmer at jeg har KOLS.

Fikk Cosylan av legen, hjelper ikke.

Hva bør jeg prøve???

Gjest fru krokodille
Skrevet

Kanskje sjekke ut om du har fått astma?

Gjest Hostegurine
Skrevet

Kanskje sjekke ut om du har fått astma?

Tror faktisk ikke det er astma. Datteren min har astma , så jeg kjenner de symptomene. Og det sitter liksom for langt oppe i halsen. Men kanskje lurt og sjekke likevel....

Skrevet

Tror faktisk ikke det er astma. Datteren min har astma , så jeg kjenner de symptomene. Og det sitter liksom for langt oppe i halsen. Men kanskje lurt og sjekke likevel....

Jeg tror ikke nødvendigvis at du ha pådratt deg astma, men av og til kan astmamedisiner være effektive til å få slutt på langvarig hoste av typen du beskriver :)

Skrevet

Etter å ha hostet i to måneder er det kanskje på tide med en undersøkelse for å finne ut om det er en sykdom som ligger bak?

Gjest Hostegurine
Skrevet

Jeg tror ikke nødvendigvis at du ha pådratt deg astma, men av og til kan astmamedisiner være effektive til å få slutt på langvarig hoste av typen du beskriver :)

Takk for godt råd:) Da blir det legetime.

Gjest Hostegurine
Skrevet

Etter å ha hostet i to måneder er det kanskje på tide med en undersøkelse for å finne ut om det er en sykdom som ligger bak?

Heldigvis røyker jeg ikke, ellers hadde jeg nok blitt litt engstelig.

Men jeg skal bestille legetime.

Gjest fru krokodille
Skrevet

Kan jo også være noe du er allergisk imot? Jeg skal ikke stille diagnoser, men du kan jo "antyde" dette når du er hos legen om du tror det gir noe mening?

Gjest Hostegurine
Skrevet

Kan jo også være noe du er allergisk imot? Jeg skal ikke stille diagnoser, men du kan jo "antyde" dette når du er hos legen om du tror det gir noe mening?

Har tenkt tanken, men ikke funnet noen sammenheng enda.

Skrevet

Min mann har gått med en vanvittig hoste natt og dag siden midten av august. Etter flere legebesøk har han endelig fått konsktanter at det faktisk er noe, nemlig kikhoste. Kan være greit å sjekke ut kanskje?

Gjest Hostegurine
Skrevet

Min mann har gått med en vanvittig hoste natt og dag siden midten av august. Etter flere legebesøk har han endelig fått konsktanter at det faktisk er noe, nemlig kikhoste. Kan være greit å sjekke ut kanskje?

Hadde kikhoste for ca tre år siden, vet ikke om man kan få det igjen. Men jeg skal få legetime og sjekke så fort jeg kan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...