Gå til innhold

Det står helt stille.. et ord jeg ikke kommer på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kalles en person som er helt aseksuell? Ikke verken homo eller hetero. Noen sier Michael J. var slik.

Skrevet

Frigid?

Nei, evenukk. Kom på det selv. Det bare poppet opp i hjernen. Men takk for bidraget :)

Gjest gul dame
Skrevet

Nei, evenukk. Kom på det selv. Det bare poppet opp i hjernen. Men takk for bidraget :)

evnukk eller eunic på engelsk.

Skrevet

Jeg tror du har misforstått hva en evenukk er.

Skrevet

En evnukk er en kastrert mann og ikke aseksuell fra naturens side.

Skrevet

En evnukk er en kastrert mann og ikke aseksuell fra naturens side.

OK. Takk for info :)

Gjest Elextra
Skrevet

Biseksuell?

At man er biseksuell har vel ingen ting med manglende seksuell apetitt å gjøre :).

Gjest Niccola
Skrevet

At man er biseksuell har vel ingen ting med manglende seksuell apetitt å gjøre :).

Jeg vet :-) Men det var en forvirrende beskrivelse trådstarter kom med.

Men aseksuell er vel fremdeles det beste ordet, om det virkelig er for å beskrive en person uten seksuelle følelser. Jeg vet nada om MJ på dette punktet. :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg vet :-) Men det var en forvirrende beskrivelse trådstarter kom med.

Men aseksuell er vel fremdeles det beste ordet, om det virkelig er for å beskrive en person uten seksuelle følelser. Jeg vet nada om MJ på dette punktet. :-)

''Men aseksuell er vel fremdeles det beste ordet''

Enig i det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...