Gjest helpes Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Hva kalles en person som er helt aseksuell? Ikke verken homo eller hetero. Noen sier Michael J. var slik. 0 Siter
Gjest helpes Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Frigid? Nei, evenukk. Kom på det selv. Det bare poppet opp i hjernen. Men takk for bidraget 0 Siter
Gjest gul dame Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Nei, evenukk. Kom på det selv. Det bare poppet opp i hjernen. Men takk for bidraget evnukk eller eunic på engelsk. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Nei, evenukk. Kom på det selv. Det bare poppet opp i hjernen. Men takk for bidraget Jeg tror du har misforstått hva en evenukk er. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Nei, evenukk. Kom på det selv. Det bare poppet opp i hjernen. Men takk for bidraget En evnukk er en kastrert mann og ikke aseksuell fra naturens side. 0 Siter
Gjest helpes Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 En evnukk er en kastrert mann og ikke aseksuell fra naturens side. OK. Takk for info 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 OK. Takk for info Biseksuell? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Biseksuell? At man er biseksuell har vel ingen ting med manglende seksuell apetitt å gjøre . 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 At man er biseksuell har vel ingen ting med manglende seksuell apetitt å gjøre . Jeg vet :-) Men det var en forvirrende beskrivelse trådstarter kom med. Men aseksuell er vel fremdeles det beste ordet, om det virkelig er for å beskrive en person uten seksuelle følelser. Jeg vet nada om MJ på dette punktet. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Jeg vet :-) Men det var en forvirrende beskrivelse trådstarter kom med. Men aseksuell er vel fremdeles det beste ordet, om det virkelig er for å beskrive en person uten seksuelle følelser. Jeg vet nada om MJ på dette punktet. :-) ''Men aseksuell er vel fremdeles det beste ordet'' Enig i det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.