Gjest Helledussen Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Det skrives så mye om bivirkninger av svineinfluensavaksinen.Jeg bare undres om disse bivirkningene kommer raskt eller om man f.eks kan risikere ettervirkninger flere år etterpå? Går og tenker litt på om jeg skal la meg vaksinere eller ikke( får muligens tilbud om vaksine pga jobben). 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Det vet man jo ikke hundre prosent da. Bivirkningene de første dagene er som oftest vondt i armen, lett feber, kvalme, hodepine. Men uten vaksine vet man jo ikke om man overlever influensaen. 0 Siter
Detaind Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Det vet man jo ikke hundre prosent da. Bivirkningene de første dagene er som oftest vondt i armen, lett feber, kvalme, hodepine. Men uten vaksine vet man jo ikke om man overlever influensaen. satt på spissen så vet man jo heller ikke om man overlever vaksina, den kan jo drepe deg om 10 år den også. Ingen vet jo 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Det vet man jo ikke hundre prosent da. Bivirkningene de første dagene er som oftest vondt i armen, lett feber, kvalme, hodepine. Men uten vaksine vet man jo ikke om man overlever influensaen. ''Men uten vaksine vet man jo ikke om man overlever influensaen.'' Satt på spissen vet man jo ikke om man overlever bilturen til jobben på mandag heller. Vaksine eller ei. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 satt på spissen så vet man jo heller ikke om man overlever vaksina, den kan jo drepe deg om 10 år den også. Ingen vet jo Men dør man av influensaen nå så får man ikke oppleve de neste 10 årene. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 ''Men uten vaksine vet man jo ikke om man overlever influensaen.'' Satt på spissen vet man jo ikke om man overlever bilturen til jobben på mandag heller. Vaksine eller ei. Det er sant. og det er nok mer sannsynlig enn om man skal dø av influensa eller vaksine. 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Men dør man av influensaen nå så får man ikke oppleve de neste 10 årene. 0 Siter
Gjest en Helle uten duss og immunforsvar Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Massevaksineringen er en øvelse i solidaritet, både når det gjelder å ta den, og ved ikke å trenge seg frem i køen. 0 Siter
Gjest le sviné Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Det vet man jo ikke hundre prosent da. Bivirkningene de første dagene er som oftest vondt i armen, lett feber, kvalme, hodepine. Men uten vaksine vet man jo ikke om man overlever influensaen. ''Bivirkningene de første dagene er som oftest vondt i armen, lett feber, kvalme, hodepine. '' Legger du til litt hosting der så har du jo influensaen! :-D 0 Siter
Gjest beathes Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 ''Bivirkningene de første dagene er som oftest vondt i armen, lett feber, kvalme, hodepine. '' Legger du til litt hosting der så har du jo influensaen! :-D Artig 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 ''Bivirkningene de første dagene er som oftest vondt i armen, lett feber, kvalme, hodepine. '' Legger du til litt hosting der så har du jo influensaen! :-D Bortsett fra at det er både mildere og kortvarig. 0 Siter
morsan Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 ''Men uten vaksine vet man jo ikke om man overlever influensaen.'' Satt på spissen vet man jo ikke om man overlever bilturen til jobben på mandag heller. Vaksine eller ei. Sant nok. Folk utsetter seg gladelig for risikoen ved bilkjøring _hver dag_, men kan ha stor skepsis mot en once-in-a-lifetime svineinfluensavaksine...;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 ''Bivirkningene de første dagene er som oftest vondt i armen, lett feber, kvalme, hodepine. '' Legger du til litt hosting der så har du jo influensaen! :-D Men influensaen varer litt lenger enn en dag eller to ) Og alle får ikke alt da. 0 Siter
Gjest Helledussen Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Massevaksineringen er en øvelse i solidaritet, både når det gjelder å ta den, og ved ikke å trenge seg frem i køen. Føler med deg....og jeg tenker faktisk solidaritet. Men da vi fikk tilbudet på jobben, så ble jeg litt i tvil.Tar ikke jeg vaksinen, så får andre som er friskere på jobben tilbudet. Jeg har astma(ikke alvorlig), så jeg er bittelitt engstelg for svineinfluensaen. Håper alt går fint for deg.Og at du får vaksine så fort som mulig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.