Gjest Anonym for øyeblikket1 Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Jeg er under attføring og holder på med tiltak, studier. Jeg var igjennom en stor og komplisert operasjon i fjor. Det tar tid å komme seg. Kjenner nå at jeg ikke orker å fullføre tiltaket, men trenger en pause. Ønsker å kunne fått tidsberegnet uføretrygd og så kunne jeg lese uten å måtte ta eksamen (ha press over meg), da det gjør meg verre. Men at jeg tok pause på noen år. Redd for å kontakte NAV, da jeg er redd for å miste de pengene jeg får. Hva bør jeg egentlig gjøre? 0 Siter
Gjest Reisesyke Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Du har fått et vedtak om attføring til den og den datoen, inkl. penger. Du vil ikke miste dette selv om du lufter ditt ønske. 0 Siter
Gjest Anonym for øyeblikket1 Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Du har fått et vedtak om attføring til den og den datoen, inkl. penger. Du vil ikke miste dette selv om du lufter ditt ønske. "Du har fått et vedtak om attføring til den og den datoen, inkl. penger. Du vil ikke miste dette selv om du lufter ditt ønske." Håper dette stemmer. En bør ikke miste pengene selv om man foreslår å få en pause. Får bygge meg opp og kontakte NAV en av de nærmeste dagene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.