Gå til innhold

Attføring

Gjest Anonym for øyeblikket1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er under attføring og holder på med tiltak, studier. Jeg var igjennom en stor og komplisert operasjon i fjor. Det tar tid å komme seg. Kjenner nå at jeg ikke orker å fullføre tiltaket, men trenger en pause. Ønsker å kunne fått tidsberegnet uføretrygd og så kunne jeg lese uten å måtte ta eksamen (ha press over meg), da det gjør meg verre. Men at jeg tok pause på noen år. Redd for å kontakte NAV, da jeg er redd for å miste de pengene jeg får. Hva bør jeg egentlig gjøre?

Gjest Reisesyke
Skrevet

Du har fått et vedtak om attføring til den og den datoen, inkl. penger. Du vil ikke miste dette selv om du lufter ditt ønske.

Skrevet

Du har fått et vedtak om attføring til den og den datoen, inkl. penger. Du vil ikke miste dette selv om du lufter ditt ønske.

"Du har fått et vedtak om attføring til den og den datoen, inkl. penger. Du vil ikke miste dette selv om du lufter ditt ønske."

Håper dette stemmer. :) En bør ikke miste pengene selv om man foreslår å få en pause. Får bygge meg opp og kontakte NAV en av de nærmeste dagene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...