Gå til innhold

Vasking og jul


Gjest vakserundt

Anbefalte innlegg

Gjest vakserundt

Hei. Bruker dere å vaske rundt til jul. Har gjort det i alle år, men kjenner at i år så gidder jeg nesten ikke... Har slitt på jobb, hjemme og har null energi.. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    15

  • waxo

    6

  • annegunn

    4

  • cathlin

    4

Mest aktive i denne tråden

Ettersom vi har demontert kjøkkenet og dermed blottlagt hvordan det ser ut inne i alle kjøkkenskapene er det ingen vei tilbake - skapene MÅ bare rundvaskes, jul eller ikke jul. Men jeg vasker ikke bokhyller, vegger og tak og sånt nei. Kun en litt grundigere helgevask (*haha*).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ingen grunn til å vaske ned til jul hvis man ikke vil det selv, så dropp den biten med god samvittighet :)

Selv har jeg vaska ned til jul de siste tre årene. Grunnen er at jeg elsker følelsen når jeg er ferdig - Da blir det jul i huset ;-P

Jeg pleier å lage meg en framdriftsplan og målet er å være ferdig til advent begynner. Jeg noterer på kalenderen når det og det rommet skal være unnagjort, så sånn sett går det veldig greit :)

Det er absolutt ikke slik at "alle" vasker ned til jul nå for tida, så jeg synes du kan ta det helt med ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen grunn til å vaske ned til jul hvis man ikke vil det selv, så dropp den biten med god samvittighet :)

Selv har jeg vaska ned til jul de siste tre årene. Grunnen er at jeg elsker følelsen når jeg er ferdig - Da blir det jul i huset ;-P

Jeg pleier å lage meg en framdriftsplan og målet er å være ferdig til advent begynner. Jeg noterer på kalenderen når det og det rommet skal være unnagjort, så sånn sett går det veldig greit :)

Det er absolutt ikke slik at "alle" vasker ned til jul nå for tida, så jeg synes du kan ta det helt med ro :)

''Selv har jeg vaska ned til jul de siste tre årene. Grunnen er at jeg elsker følelsen når jeg er ferdig - Da blir det jul i huset ;-P

Jeg pleier å lage meg en framdriftsplan og målet er å være ferdig til advent begynner. Jeg noterer på kalenderen når det og det rommet skal være unnagjort, så sånn sett går det veldig greit :)''

Jeg har skjønt før at du har støv på hjernen, og dersom døtrene dine er oppdratt til det samme, betviler jeg på at det er noe sjakktrekk å gifte en av dem bort til min sønn, ref tidligere innlegg om dette....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Selv har jeg vaska ned til jul de siste tre årene. Grunnen er at jeg elsker følelsen når jeg er ferdig - Da blir det jul i huset ;-P

Jeg pleier å lage meg en framdriftsplan og målet er å være ferdig til advent begynner. Jeg noterer på kalenderen når det og det rommet skal være unnagjort, så sånn sett går det veldig greit :)''

Jeg har skjønt før at du har støv på hjernen, og dersom døtrene dine er oppdratt til det samme, betviler jeg på at det er noe sjakktrekk å gifte en av dem bort til min sønn, ref tidligere innlegg om dette....;-)

Hehe ;)

Veeel, jeg kan legge av niåringen til deg. Hun kan ha tendenser til å ta med venninnene på lillesøsters rom slik at hun slipper rot på sitt eget ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest majas mamma

Julevaska tar jeg i juni, etter skoleslutt. Da har jeg to mnd ferie å slå ihjel og kan jo finne på noe fornuftig i litt av den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter allerede i januar.

Lur du ;)

Tenk på alt stekefettet og glitteret (om man har døtre som liker glitterklær og sko *sukk*) som samler seg opp i jula! Egentlig best å starte rundvasken etter jul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Selv har jeg vaska ned til jul de siste tre årene. Grunnen er at jeg elsker følelsen når jeg er ferdig - Da blir det jul i huset ;-P

Jeg pleier å lage meg en framdriftsplan og målet er å være ferdig til advent begynner. Jeg noterer på kalenderen når det og det rommet skal være unnagjort, så sånn sett går det veldig greit :)''

Jeg har skjønt før at du har støv på hjernen, og dersom døtrene dine er oppdratt til det samme, betviler jeg på at det er noe sjakktrekk å gifte en av dem bort til min sønn, ref tidligere innlegg om dette....;-)

''Jeg har skjønt før at du har støv på hjernen, og dersom døtrene dine er oppdratt til det samme, betviler jeg på at det er noe sjakktrekk å gifte en av dem bort til min sønn, ref tidligere innlegg om dette....;-''

Du mener de vil slåss om å få ta rundvasken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg har skjønt før at du har støv på hjernen, og dersom døtrene dine er oppdratt til det samme, betviler jeg på at det er noe sjakktrekk å gifte en av dem bort til min sønn, ref tidligere innlegg om dette....;-''

Du mener de vil slåss om å få ta rundvasken?

Selvsagt! Det er tross alt likestilling i våre dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;)

Veeel, jeg kan legge av niåringen til deg. Hun kan ha tendenser til å ta med venninnene på lillesøsters rom slik at hun slipper rot på sitt eget ;-P

*S* Synes bare jeg hører for mitt indre øre datteren din som sladrer til sin mor over forholdene hos "farmor" - "Tenk! Når man går barføtt på gulvet kjennes det at det har gått minst 3-4 dager siden sist det ble støvsugd! jeg kan bare ikke la lille knøttet krype rundt på de gulvene der!" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...