Gjest vakserundt Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Hei. Bruker dere å vaske rundt til jul. Har gjort det i alle år, men kjenner at i år så gidder jeg nesten ikke... Har slitt på jobb, hjemme og har null energi.. Hva mener dere? 0 Siter
Gjest Husmorfalitten Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Nei er du sprø? Ødelegge den aller koseligste tida med noe så ubegripelig kjedelig kunne ikke falle meg inn. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Ettersom vi har demontert kjøkkenet og dermed blottlagt hvordan det ser ut inne i alle kjøkkenskapene er det ingen vei tilbake - skapene MÅ bare rundvaskes, jul eller ikke jul. Men jeg vasker ikke bokhyller, vegger og tak og sånt nei. Kun en litt grundigere helgevask (*haha*). 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Har ikke for vane å rundvaske før jul, nei. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Det er vel ingen grunn til å vaske ned til jul hvis man ikke vil det selv, så dropp den biten med god samvittighet Selv har jeg vaska ned til jul de siste tre årene. Grunnen er at jeg elsker følelsen når jeg er ferdig - Da blir det jul i huset ;-P Jeg pleier å lage meg en framdriftsplan og målet er å være ferdig til advent begynner. Jeg noterer på kalenderen når det og det rommet skal være unnagjort, så sånn sett går det veldig greit Det er absolutt ikke slik at "alle" vasker ned til jul nå for tida, så jeg synes du kan ta det helt med ro 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Det er vel ingen grunn til å vaske ned til jul hvis man ikke vil det selv, så dropp den biten med god samvittighet Selv har jeg vaska ned til jul de siste tre årene. Grunnen er at jeg elsker følelsen når jeg er ferdig - Da blir det jul i huset ;-P Jeg pleier å lage meg en framdriftsplan og målet er å være ferdig til advent begynner. Jeg noterer på kalenderen når det og det rommet skal være unnagjort, så sånn sett går det veldig greit Det er absolutt ikke slik at "alle" vasker ned til jul nå for tida, så jeg synes du kan ta det helt med ro ''Selv har jeg vaska ned til jul de siste tre årene. Grunnen er at jeg elsker følelsen når jeg er ferdig - Da blir det jul i huset ;-P Jeg pleier å lage meg en framdriftsplan og målet er å være ferdig til advent begynner. Jeg noterer på kalenderen når det og det rommet skal være unnagjort, så sånn sett går det veldig greit :)'' Jeg har skjønt før at du har støv på hjernen, og dersom døtrene dine er oppdratt til det samme, betviler jeg på at det er noe sjakktrekk å gifte en av dem bort til min sønn, ref tidligere innlegg om dette....;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 ''Selv har jeg vaska ned til jul de siste tre årene. Grunnen er at jeg elsker følelsen når jeg er ferdig - Da blir det jul i huset ;-P Jeg pleier å lage meg en framdriftsplan og målet er å være ferdig til advent begynner. Jeg noterer på kalenderen når det og det rommet skal være unnagjort, så sånn sett går det veldig greit :)'' Jeg har skjønt før at du har støv på hjernen, og dersom døtrene dine er oppdratt til det samme, betviler jeg på at det er noe sjakktrekk å gifte en av dem bort til min sønn, ref tidligere innlegg om dette....;-) Hehe Veeel, jeg kan legge av niåringen til deg. Hun kan ha tendenser til å ta med venninnene på lillesøsters rom slik at hun slipper rot på sitt eget ;-P 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Jeg starter allerede i januar. Det var sent. Rekker du alt da? 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Hus, fjøs, stabbur og hønsebu må selvfølgelig rundvaskes. Pleier å starte i august året før. 0 Siter
cathlin Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Det var sent. Rekker du alt da? Nei, blir liksom aldri ferdig. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Julevaska tar jeg i juni, etter skoleslutt. Da har jeg to mnd ferie å slå ihjel og kan jo finne på noe fornuftig i litt av den tiden. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Jeg starter allerede i januar. Lur du Tenk på alt stekefettet og glitteret (om man har døtre som liker glitterklær og sko *sukk*) som samler seg opp i jula! Egentlig best å starte rundvasken etter jul 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Hehe - det måtte bare komme. Det årlige spørsmålet. Og svaret er: Nei. Jeg vasker ikke rundt til jul. Ikke i år heller. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 ''Selv har jeg vaska ned til jul de siste tre årene. Grunnen er at jeg elsker følelsen når jeg er ferdig - Da blir det jul i huset ;-P Jeg pleier å lage meg en framdriftsplan og målet er å være ferdig til advent begynner. Jeg noterer på kalenderen når det og det rommet skal være unnagjort, så sånn sett går det veldig greit :)'' Jeg har skjønt før at du har støv på hjernen, og dersom døtrene dine er oppdratt til det samme, betviler jeg på at det er noe sjakktrekk å gifte en av dem bort til min sønn, ref tidligere innlegg om dette....;-) ''Jeg har skjønt før at du har støv på hjernen, og dersom døtrene dine er oppdratt til det samme, betviler jeg på at det er noe sjakktrekk å gifte en av dem bort til min sønn, ref tidligere innlegg om dette....;-'' Du mener de vil slåss om å få ta rundvasken? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 ''Jeg har skjønt før at du har støv på hjernen, og dersom døtrene dine er oppdratt til det samme, betviler jeg på at det er noe sjakktrekk å gifte en av dem bort til min sønn, ref tidligere innlegg om dette....;-'' Du mener de vil slåss om å få ta rundvasken? Selvsagt! Det er tross alt likestilling i våre dager 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Hehe Veeel, jeg kan legge av niåringen til deg. Hun kan ha tendenser til å ta med venninnene på lillesøsters rom slik at hun slipper rot på sitt eget ;-P *S* Synes bare jeg hører for mitt indre øre datteren din som sladrer til sin mor over forholdene hos "farmor" - "Tenk! Når man går barføtt på gulvet kjennes det at det har gått minst 3-4 dager siden sist det ble støvsugd! jeg kan bare ikke la lille knøttet krype rundt på de gulvene der!" ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.