Gjest Hva ville du ha gitt? Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Skal gi en gave til en barneavdeling. Hva ville dere ha gitt? Har da også tenkt til å ringe avdelingen og høre hva de muligens ønsker seg. Tenker ut noen gaveideer nå. 0 Siter
cecily Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Det kommer litt an på prisen du ser for deg også. 0 Siter
Gjest Hva ville du ha gitt? Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Det kommer litt an på prisen du ser for deg også. Mellom 300-500 et sted. 0 Siter
Gjest Hva ville du ha gitt? Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 En fin barnebok? Ja, kanskje det. Sett på litt på denne, Den store godnattboka. Er litt usikker, men får tenke litt. 0 Siter
KaVa Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Jeg ville kontakta barneavdelinga og spurt. De har helt sikkert ønsker. Men, av egen erfaring, er filmer populært. En del unger er _lenge_ på sykehus, og da blir det gjerne litt filmtitting. Et ds-spill eller to er heller ikke å forakte. Om du kjøper leker, tenk på at de skal kunne sprites. Hobbysaker er også veldig ok. Men som sagt - prat med barneavd ved leketerapien/lekestua og spør! 0 Siter
Gjest Hva ville du ha gitt? Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Jeg ville kontakta barneavdelinga og spurt. De har helt sikkert ønsker. Men, av egen erfaring, er filmer populært. En del unger er _lenge_ på sykehus, og da blir det gjerne litt filmtitting. Et ds-spill eller to er heller ikke å forakte. Om du kjøper leker, tenk på at de skal kunne sprites. Hobbysaker er også veldig ok. Men som sagt - prat med barneavd ved leketerapien/lekestua og spør! Takk for forslag. Skal kontakte barneavdelingen i morgen. 0 Siter
Gjest Hva ville du ha gitt? Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Jeg ville kontakta barneavdelinga og spurt. De har helt sikkert ønsker. Men, av egen erfaring, er filmer populært. En del unger er _lenge_ på sykehus, og da blir det gjerne litt filmtitting. Et ds-spill eller to er heller ikke å forakte. Om du kjøper leker, tenk på at de skal kunne sprites. Hobbysaker er også veldig ok. Men som sagt - prat med barneavd ved leketerapien/lekestua og spør! Da har jeg fått ringt barneavdelingen og de kom med et forslag, , geomag. Tenker jeg slenger på noen dvd også. Da blir de nok glade. 0 Siter
KaVa Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Da har jeg fått ringt barneavdelingen og de kom med et forslag, , geomag. Tenker jeg slenger på noen dvd også. Da blir de nok glade. Høres veldig bra ut! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.