Gå til innhold

Er det vanlig ved svineinfluensa

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

At man kan virke nesten helt bra ,for saa og bli aa plutselig bli verre med feber igjen.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hun har vaert fin i hele dag. Bare litt slapp med torrhoste, men naa ligger hun her med feber igjen.

Skrevet

Hun har vaert fin i hele dag. Bare litt slapp med torrhoste, men naa ligger hun her med feber igjen.

Vet du at det er svineinfluensa hun har da? Tror ikke det er noe som er uvanlig ved svineinfluensa lengre. Det sies jo at de fleste varianter av forkjølelse- og influensavirusene denne sesongen dreier seg om svineinfluensaen, så tror den kan komme i mange varianter.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Vet du at det er svineinfluensa hun har da? Tror ikke det er noe som er uvanlig ved svineinfluensa lengre. Det sies jo at de fleste varianter av forkjølelse- og influensavirusene denne sesongen dreier seg om svineinfluensaen, så tror den kan komme i mange varianter.

Vondt i hodet, vondt i halsen, toerrhoste feber og oppkast. Det er nok ingen vanlig forkjolelse. Hun har blitt gradvis bedre, men feber igjen naa. Har bare vaert syk i 3 dager saa jeg kan vel ikke regne med at hun skal vaere frisk enda.

Skrevet

Jeg fikk feber med tørhoste for noen uker siden. Feberen kom og gikk. Var bare borte fra jobb i 8 dager, men hadde 38,5 i feber flere dager når jeg kom hjem fra jobb. 16 dager tok det før feberen forsvant for godt.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg fikk feber med tørhoste for noen uker siden. Feberen kom og gikk. Var bare borte fra jobb i 8 dager, men hadde 38,5 i feber flere dager når jeg kom hjem fra jobb. 16 dager tok det før feberen forsvant for godt.

Saapass ja. Var det svineinfuensa

Skrevet

jeg tror nesten jeg bare hadde en forkjølelse, men jeg kan jo håpe det var svineinfluensa (så jeg slipper få den senere).

Skrevet

Jeg har ei venninne som hadde svineriet i sommer etter et utenlandsopphold, hun opplevde at feber kom tilbake etter noen dager feberfri. Men det er ikke nok til å kalle det vanlig kanskje, men det har altså skjedd med ei som hadde påvist svineinfluensa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...