Gjest Niccola Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Har først og fremst tenkt å søke etter noe pent brukt, men vet ennå ikke hva som finnes på markedet. Er det noe spesielt jeg bør tenke på når jeg skal kjøpe en slik? Har greit med plass (kjellerstue), men kjekt om den kan legg sammen. Jeg selv er høy, 1.80, har det en innvirkning? Noe annet? 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Du må i alle fall sjekke kroppsvekten den tåler. Så bør du sjekke at den kan heves og senkes automatisk slik at du får en følelse av oppoverbakke og flat mark. Så er det greit at den har ulike programmer og "dødmannsknapp". Jeg kjøpte en i sin tid på www.aktivfritid.no Det var like billig som å kjøpe brukt. Jeg vet ikke om den butikken finnes lenger. Men god service og gode tredemøller der. 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 http://www.aktivshop.no/epages/Aktiv_Fritid.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Aktiv_Fritid/Products/TM9400 Jeg husket feil. Det var her jeg kjøpte min. Den samme som er avbildet i linken. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Du må i alle fall sjekke kroppsvekten den tåler. Så bør du sjekke at den kan heves og senkes automatisk slik at du får en følelse av oppoverbakke og flat mark. Så er det greit at den har ulike programmer og "dødmannsknapp". Jeg kjøpte en i sin tid på www.aktivfritid.no Det var like billig som å kjøpe brukt. Jeg vet ikke om den butikken finnes lenger. Men god service og gode tredemøller der. Takk for tips! :-) Maksvekt er jeg ikke så bekymret for, er ikke akkurat 200 kg ;o)) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Du må i alle fall sjekke kroppsvekten den tåler. Så bør du sjekke at den kan heves og senkes automatisk slik at du får en følelse av oppoverbakke og flat mark. Så er det greit at den har ulike programmer og "dødmannsknapp". Jeg kjøpte en i sin tid på www.aktivfritid.no Det var like billig som å kjøpe brukt. Jeg vet ikke om den butikken finnes lenger. Men god service og gode tredemøller der. Har tredemøller dødmannsknapp??? Altså sånn som påhengsmotorer og snøscootere har? Slik at om man går på trynet og drar med seg snora til dødmannsknappen så stopper den? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Har tredemøller dødmannsknapp??? Altså sånn som påhengsmotorer og snøscootere har? Slik at om man går på trynet og drar med seg snora til dødmannsknappen så stopper den? Ja ) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Har tredemøller dødmannsknapp??? Altså sånn som påhengsmotorer og snøscootere har? Slik at om man går på trynet og drar med seg snora til dødmannsknappen så stopper den? En rd knapp gjør at den stopper raskt dersom man får illebefinnende. Å stoppe en tredemølle ved å senke farten går veldig sent. Så en nødknapp er ikke dumt, :-) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 En rd knapp gjør at den stopper raskt dersom man får illebefinnende. Å stoppe en tredemølle ved å senke farten går veldig sent. Så en nødknapp er ikke dumt, :-) RØD knapp. Fankerns tastatur. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Ja ) Tøft! ) Da hadde kanskje jeg våget meg opp på en tredemølle også. *Hehe* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Tøft! ) Da hadde kanskje jeg våget meg opp på en tredemølle også. *Hehe* Hehe ) Tredemølla til mamma har hvertfall det. Har en snor rundt håndleddet. Vet ikke om alle har det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.