Gå til innhold

Kjøpe tredemølle, hva må jeg tenke på?

Anbefalte innlegg

Gjest Niccola
Skrevet

Har først og fremst tenkt å søke etter noe pent brukt, men vet ennå ikke hva som finnes på markedet.

Er det noe spesielt jeg bør tenke på når jeg skal kjøpe en slik? Har greit med plass (kjellerstue), men kjekt om den kan legg sammen. Jeg selv er høy, 1.80, har det en innvirkning?

Noe annet?

Skrevet

Du må i alle fall sjekke kroppsvekten den tåler. Så bør du sjekke at den kan heves og senkes automatisk slik at du får en følelse av oppoverbakke og flat mark. Så er det greit at den har ulike programmer og "dødmannsknapp".

Jeg kjøpte en i sin tid på www.aktivfritid.no Det var like billig som å kjøpe brukt. Jeg vet ikke om den butikken finnes lenger. Men god service og gode tredemøller der.

Gjest Niccola
Skrevet

Du må i alle fall sjekke kroppsvekten den tåler. Så bør du sjekke at den kan heves og senkes automatisk slik at du får en følelse av oppoverbakke og flat mark. Så er det greit at den har ulike programmer og "dødmannsknapp".

Jeg kjøpte en i sin tid på www.aktivfritid.no Det var like billig som å kjøpe brukt. Jeg vet ikke om den butikken finnes lenger. Men god service og gode tredemøller der.

Takk for tips! :-)

Maksvekt er jeg ikke så bekymret for, er ikke akkurat 200 kg ;o))

Skrevet

Har tredemøller dødmannsknapp??? Altså sånn som påhengsmotorer og snøscootere har? Slik at om man går på trynet og drar med seg snora til dødmannsknappen så stopper den?

candyqueen_83
Skrevet

Har tredemøller dødmannsknapp??? Altså sånn som påhengsmotorer og snøscootere har? Slik at om man går på trynet og drar med seg snora til dødmannsknappen så stopper den?

Ja :o)

Gjest Niccola
Skrevet

En rd knapp gjør at den stopper raskt dersom man får illebefinnende. Å stoppe en tredemølle ved å senke farten går veldig sent. Så en nødknapp er ikke dumt, :-)

Gjest Niccola
Skrevet

En rd knapp gjør at den stopper raskt dersom man får illebefinnende. Å stoppe en tredemølle ved å senke farten går veldig sent. Så en nødknapp er ikke dumt, :-)

RØD knapp. Fankerns tastatur.

Skrevet

Ja :o)

Tøft! :o) Da hadde kanskje jeg våget meg opp på en tredemølle også. *Hehe*

candyqueen_83
Skrevet

Tøft! :o) Da hadde kanskje jeg våget meg opp på en tredemølle også. *Hehe*

Hehe :o) Tredemølla til mamma har hvertfall det. Har en snor rundt håndleddet. Vet ikke om alle har det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...