Gå til innhold

Jeg greide det!


Orio

Anbefalte innlegg

Jeg tok svineinfluensavaksinen i går. Angsten var på topp, og jeg måtte jobbe masse med meg selv for å klare det, men jeg greide det. Nå har jeg endelig roet meg litt ned igjen, og er veldig fornøyd med at jeg klarte å gjennomføre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Speak

    7

  • Orio

    6

  • Katt-ja

    4

  • Ysah

    3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Joda, men hvorfor var angsten på topp?

En sprøyte gjør jo ikke spesielt vondt.

Det er ikke smerten man er redd for, men sprøyter. Jeg liker heller ikke sprøyter, men får ikke angst akkurat. Vet det ikke er vondt, men synes tanken på å få noe inni armen er ekkelt. Bare lukta og synet av vaksiner gjør meg kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men hvorfor var angsten på topp?

En sprøyte gjør jo ikke spesielt vondt.

Men når ble angst en rasjonell og fornuftig greie?? Har man angst for noe, men likevel klarer å gjennomføre så er det en stor seier - uavhengig av om angsten i utgangspunktet er lite logisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men hvorfor var angsten på topp?

En sprøyte gjør jo ikke spesielt vondt.

Ikke heiser eller åpne plasser heller - for å ta de vanligste fobiene... For min egen del - i alle fall i yngre år, kan jeg nevne edderkopper. De er visstnok ikke spesielt farlige. Påstås det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men hvorfor var angsten på topp?

En sprøyte gjør jo ikke spesielt vondt.

Sprøyteskrekk er det mange som har, selv om stikket i seg selv ikke er spesielt vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Psyk av alt

Og nå: vaksinen virker ikke fullt før om to tre uker, ergo du kan fortsatt få svineinfluensaen.

Og ikke minst; bivirkningene av vaksinen kan være farlig!

Sorry, klarte ikke dy meg :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå: vaksinen virker ikke fullt før om to tre uker, ergo du kan fortsatt få svineinfluensaen.

Og ikke minst; bivirkningene av vaksinen kan være farlig!

Sorry, klarte ikke dy meg :-(

Sånn liten gledesspreder du er, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...