Gå til innhold

Jeg greide det!


Orio

Anbefalte innlegg

Den taklet du bra Orio. Svar på tiltale!

Håper du ikke tok det altfor til deg?

Var direkte slemt å skrive det av psyk av alt.

Så flott at du klarte å gjennomføre! Det står det all respekt av, virkelig.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Speak

    7

  • Orio

    6

  • Katt-ja

    4

  • Ysah

    3

Mest aktive i denne tråden

Og nå: vaksinen virker ikke fullt før om to tre uker, ergo du kan fortsatt få svineinfluensaen.

Og ikke minst; bivirkningene av vaksinen kan være farlig!

Sorry, klarte ikke dy meg :-(

Fatter ikke hvorfor dette innlegget ditt skulle vaere sà slemt jeg; det er jo sannheten, skal man juge da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor dette innlegget ditt skulle vaere sà slemt jeg; det er jo sannheten, skal man juge da?

Om man har fulgt med bittelitt de siste dagene (og det har nok vedkommende gjort) så vet man at Orio har vært halvdød av skrekk over denne vaksina og at hun absolutt burde ta den ettersom hun er i en risikogruppe. Og selv om Orio jo er fullstendig klar over at det tar en stund før vaksina gir så god beskyttelse som den kan gi så er det da totalt unødvendig å gni den inn på denne måten. Litt folkeskikk er det lov å utvise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man har fulgt med bittelitt de siste dagene (og det har nok vedkommende gjort) så vet man at Orio har vært halvdød av skrekk over denne vaksina og at hun absolutt burde ta den ettersom hun er i en risikogruppe. Og selv om Orio jo er fullstendig klar over at det tar en stund før vaksina gir så god beskyttelse som den kan gi så er det da totalt unødvendig å gni den inn på denne måten. Litt folkeskikk er det lov å utvise.

O.k, dette har jeg ikke fàtt med meg. Har likevel vanskelighet med à se det ondskapsfulle her da. Fàr lese innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå: vaksinen virker ikke fullt før om to tre uker, ergo du kan fortsatt få svineinfluensaen.

Og ikke minst; bivirkningene av vaksinen kan være farlig!

Sorry, klarte ikke dy meg :-(

Hva var vitsen med den kommentaren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du hadde klart å dy deg, såpass selvkontroll har du.

Jeg klarer ikke å forholde meg til alle sykdommer som kanskje, muligens kan ha sammenheng med vaksiner. Nå har jeg tatt den, det er ikke noe mer å gjøre med det.

Jeg vet at en vaksine ikke virker fra dag 1, men det problemet ville jeg fått uansett når jeg tok den.

Bra svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist jente

Og nå: vaksinen virker ikke fullt før om to tre uker, ergo du kan fortsatt få svineinfluensaen.

Og ikke minst; bivirkningene av vaksinen kan være farlig!

Sorry, klarte ikke dy meg :-(

Hvorfor velger du å skrive et slikt innlegg? Selvfølgelig hadde du "klart å dy deg".

Er jo bare ondskapsfullt og påfører et annet menneske enda mer angst.

Ser frem til et velbegrunnet svar fra "deg psyk av alt"

Skrev dette innlegget uten å forandre overskriften tidligere idag, så poster det en gang til med ny overskrift så vedkommende ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor velger du å skrive et slikt innlegg? Selvfølgelig hadde du "klart å dy deg".

Er jo bare ondskapsfullt og påfører et annet menneske enda mer angst.

Ser frem til et velbegrunnet svar fra "deg psyk av alt"

Skrev dette innlegget uten å forandre overskriften tidligere idag, så poster det en gang til med ny overskrift så vedkommende ser det.

Nà lager du et stort nummer ut av lite synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sprøyteskrekk, men kun når det gjelder sprøyter som skal settes i armen (gjelder også blodprøver). Jeg grøsser bare av tanken på å få en nål i armen, selv om jeg vet det ikke gjør vondt. Faktisk, hver gang det er snakk om en sprøyte i armen, får jeg en trang til å bevege armene mine (veldig rart, I know). En sprøyte i låret f.eks er ikke noe problem.

Det var jo veldig merkelig. Bara vi ikke trenger å få så mange sprøyter da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angst. Ikke fornuftig og rasjonelt. Redsel for sprøyta. Redsel for alt som har med leger og helsepersonell å gjøre. Og jeg likte ikke tanken på å få et fremmed stoff sprøtet inn i meg, men det var ikke noen stor faktor. (Var ikke redd for bivirkninger, det virker bare "naturstridig")

OK. Det er vel slik angst vanligvis er. Stemmer jo ikke med fornuften:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...