Gå til innhold

Jeg greide det!


Orio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Speak

    7

  • Orio

    6

  • Katt-ja

    4

  • Ysah

    3

Mest aktive i denne tråden

Og nå: vaksinen virker ikke fullt før om to tre uker, ergo du kan fortsatt få svineinfluensaen.

Og ikke minst; bivirkningene av vaksinen kan være farlig!

Sorry, klarte ikke dy meg :-(

De fleste medisiner har mulige bivirkninger av mild, moderat og alvorlig grad.

Hvilke alvorlige bivirkninger kan en få av influensavaksinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå: vaksinen virker ikke fullt før om to tre uker, ergo du kan fortsatt få svineinfluensaen.

Og ikke minst; bivirkningene av vaksinen kan være farlig!

Sorry, klarte ikke dy meg :-(

Hvis du i det hele tatt har fulgt Orios innlegg i det siste, synes jeg svaret ditt er direkte ondskapsfullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger tydeligvis å lese litt om angst ;)

Jeg har liksom ikke tenkt tanken på å være redd for sprøyter. Så derfor tenkte jeg at ho kanskje var så redd for selve vaksinen. Så det var derfor jeg spurte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke heiser eller åpne plasser heller - for å ta de vanligste fobiene... For min egen del - i alle fall i yngre år, kan jeg nevne edderkopper. De er visstnok ikke spesielt farlige. Påstås det ;-)

Ble bare nysgjerrig på hvorfor ho hadde angst for dette. Men ut fra svarene så må det jo være sprøyta. (Ikke det å få en vaksine)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liksom ikke tenkt tanken på å være redd for sprøyter. Så derfor tenkte jeg at ho kanskje var så redd for selve vaksinen. Så det var derfor jeg spurte:-)

Det er lettere å forstå for de som følger med på Psykiatriforum. Men du kunne ikke vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå: vaksinen virker ikke fullt før om to tre uker, ergo du kan fortsatt få svineinfluensaen.

Og ikke minst; bivirkningene av vaksinen kan være farlig!

Sorry, klarte ikke dy meg :-(

Jeg synes det var særdeles dårlig gjort, Psyk av alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være nedlatende eller noe. Men hva var problemet?

Jeg har sprøyteskrekk, men kun når det gjelder sprøyter som skal settes i armen (gjelder også blodprøver). Jeg grøsser bare av tanken på å få en nål i armen, selv om jeg vet det ikke gjør vondt. Faktisk, hver gang det er snakk om en sprøyte i armen, får jeg en trang til å bevege armene mine (veldig rart, I know). En sprøyte i låret f.eks er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være nedlatende eller noe. Men hva var problemet?

Angst. Ikke fornuftig og rasjonelt. Redsel for sprøyta. Redsel for alt som har med leger og helsepersonell å gjøre. Og jeg likte ikke tanken på å få et fremmed stoff sprøtet inn i meg, men det var ikke noen stor faktor. (Var ikke redd for bivirkninger, det virker bare "naturstridig")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå: vaksinen virker ikke fullt før om to tre uker, ergo du kan fortsatt få svineinfluensaen.

Og ikke minst; bivirkningene av vaksinen kan være farlig!

Sorry, klarte ikke dy meg :-(

Du hadde klart å dy deg, såpass selvkontroll har du.

Jeg klarer ikke å forholde meg til alle sykdommer som kanskje, muligens kan ha sammenheng med vaksiner. Nå har jeg tatt den, det er ikke noe mer å gjøre med det.

Jeg vet at en vaksine ikke virker fra dag 1, men det problemet ville jeg fått uansett når jeg tok den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå: vaksinen virker ikke fullt før om to tre uker, ergo du kan fortsatt få svineinfluensaen.

Og ikke minst; bivirkningene av vaksinen kan være farlig!

Sorry, klarte ikke dy meg :-(

Du er gruelig negativ i så og si alle innlegg her inne. Må være vondt å ha det sånn :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liksom ikke tenkt tanken på å være redd for sprøyter. Så derfor tenkte jeg at ho kanskje var så redd for selve vaksinen. Så det var derfor jeg spurte:-)

Oki :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist jente

Du hadde klart å dy deg, såpass selvkontroll har du.

Jeg klarer ikke å forholde meg til alle sykdommer som kanskje, muligens kan ha sammenheng med vaksiner. Nå har jeg tatt den, det er ikke noe mer å gjøre med det.

Jeg vet at en vaksine ikke virker fra dag 1, men det problemet ville jeg fått uansett når jeg tok den.

Den taklet du bra Orio. Svar på tiltale!

Håper du ikke tok det altfor til deg?

Var direkte slemt å skrive det av psyk av alt.

Så flott at du klarte å gjennomføre! Det står det all respekt av, virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist jente

Og nå: vaksinen virker ikke fullt før om to tre uker, ergo du kan fortsatt få svineinfluensaen.

Og ikke minst; bivirkningene av vaksinen kan være farlig!

Sorry, klarte ikke dy meg :-(

Hvorfor velger du å skrive et slikt innlegg? Selvfølgelig hadde du "klart å dy deg".

Er jo bare ondskapsfullt og påfører et annet menneske enda mer angst.

Ser frem til et velbegrunnet svar fra "deg psyk av alt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...