Gjest Millan og jeg Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Jeg klarte å knuse glasset til en stor ramme 50X70. Og de er utsolgt for samme type. Kan jeg få nytt glass på et rammeverksted tror dere? 0 Siter
Gjest Sexgalen Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Jadda. Kanskje du skulle velge flexiglass slik at du ikke knuser det igjen. :=) 0 Siter
Helmi Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Ja visst, det er jo bl.a. slike ting rammeverksteder gjør. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Jeg aner ikke priser på å få kjøpt nytt glass i.f.t vanlig pris på full ramme. Kanskje kjøpe ny ramme på Clas Ohlson, og så bare bruke glasset? 0 Siter
Orio Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Det er ikke noe problem å kjøpe en nytt glass til et bilde hos en rammemaker. Hvis det er en ferdig standard ramme du trenger glass til er det nok mye billigere å kjøpe en ny ramme og bruke glasset fra den. 0 Siter
Orio Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Du kan også få nytt glass hos en glassmester, vet ikke hvordan det er prismessig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.