Gå til innhold

Støvletter innendørs


Gjest i selskap

Anbefalte innlegg

Haha, klart det :)

Jeg vasker gulvene ca, annenhver uke, men koster/støvsuger etter behov. Badgulvet vaskes selvfølgelig minst en gang i uka, om ikke to.

Ok. Det var jo ikke så ille ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    8

  • Glimtipper

    6

  • Mary Poppins

    4

  • Luska

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ok. Det var jo ikke så ille ;o)

Nei, vi er ikke skitne, altså. Men jeg har en avslappet holdning til husarbeid. Det forsvinner jo ikke noe sted ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Jeg regner med at andre folk er redde for gulvet sitt - og hjemme hos meg har jeg et gulv som er ferdig slitt. Det gjelder i grunnen det meste hos oss - alt er bruks-

-bruksbil, -båt, -møbler. Avslappende :)

''hjemme hos meg har jeg et gulv som er ferdig slitt.''

Det har jeg også! Og jeg elsker å fortelle denne historien:

Da mannen min og broren var liten, fikk de lov å ha trehjulssykler inne. Så ble det vinter og de fant ut at de trengte vinterdekk. Det fikset de enkelt ved å surre på ståltråd rundt sykkelhjulene.

(Jeg har en veldig tålmodig og overbærende svigermor, sånn i tilfelle noen lurte...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...