Gå til innhold

Er du nr. 1 for noen?


Gjest Aldri nr. 1

Anbefalte innlegg

Gjest Aldri nr. 1

Jeg har en litt tung periode i livet mitt, hvor jeg har behov for å _få_ støtte og ikke bare _gi_ støtte. Og det er neimen ikke så lett, det, jeg trodde kanskje jeg sto litt høyere i kurs hos noen, men det virker som om jeg er mest ansatt å være en giver og ikke en mottaker.

Faktisk tror jeg ikke at jeg er en høyt prioritert person hos noen, det er bare hos mine barn jeg er nr. 1, tror jeg.

Hvis mine venninner skulle plukke ut, eller prioritere sine venninner, kan jeg ikke se at jeg ville bli "nr. 1" hos noen. Mine foreldre er ikke i mitt liv, og for svigerforeldrene kommer jeg naturligvis etter deres barn.

Jeg er heller ikke så sikker på at jeg ville komme først hos min mann heller, hvis han virkelig kunne velge her i livet hadde nok ei han jobber sammen med kommet øverst på pallen. (Vi har ingen planer om å skilles, vi er glade i hverandre og har en veldig god samarbeidstone, og han er en svært anstendig og snill mann.)

Må vel si at jeg kjenner meg litt ensom, selv om jeg har mange venner og mye å holde på med, så kjenner jeg at jeg synes det er leit å ikke være - hva skal man si - viktigst i noen andre voksne personers liv.

Hva med deg? Er du viktigst for noen (utenom dine barn, da)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    7

  • Katt-ja

    4

  • Lillemus

    3

  • KaVa

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Niccola

Jeg er nok nr 1 for mannen min. Men.. det høres veldig trist ut at du ikke er nr 1 for din mann, at han ville valgt ei på jobben over deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tenker jeg lite på. Men jeg antar at jeg er nr 1 for min kone og mine barn. Eller kanskje ikke når jeg tenker meg om, jeg håper egentlig at min kone har våre barn som nr 1 og ikke meg. Men som mann hun er interessert i så er jeg nr. 1

Utover det så er jeg ikke opptatt av å være nr. 1 for noen. Så vil det vel være sånn at det spørs i hvilken sammeng man ser det i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenker jeg lite på. Men jeg antar at jeg er nr 1 for min kone og mine barn. Eller kanskje ikke når jeg tenker meg om, jeg håper egentlig at min kone har våre barn som nr 1 og ikke meg. Men som mann hun er interessert i så er jeg nr. 1

Utover det så er jeg ikke opptatt av å være nr. 1 for noen. Så vil det vel være sånn at det spørs i hvilken sammeng man ser det i.

''jeg håper egentlig at min kone har våre barn som nr 1 og ikke meg.''

Slik tenker jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest drvalley

Det tenker jeg lite på. Men jeg antar at jeg er nr 1 for min kone og mine barn. Eller kanskje ikke når jeg tenker meg om, jeg håper egentlig at min kone har våre barn som nr 1 og ikke meg. Men som mann hun er interessert i så er jeg nr. 1

Utover det så er jeg ikke opptatt av å være nr. 1 for noen. Så vil det vel være sånn at det spørs i hvilken sammeng man ser det i.

Interessant innlegg mrxx.

Dette er en typisk damesak som de går og grubler på. Menn kommer i det hele tatt ikke på slike spørsmål.

Har en en kone/samboer/kjæreste, og denne ikke har sagt noe annet, formoder en at en er nr 1 blant menn, men nr 2 bak barna :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja,- ungene kommer sikkert før meg for min mann - og jeg håper at ungene setter sin far like høyt som meg.

Katten har meg som nr. 1, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Tja,- ungene kommer sikkert før meg for min mann - og jeg håper at ungene setter sin far like høyt som meg.

Katten har meg som nr. 1, tror jeg :)

''Katten har meg som nr. 1, tror jeg :)

''

Hehe, det er jo noe! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja,- ungene kommer sikkert før meg for min mann - og jeg håper at ungene setter sin far like høyt som meg.

Katten har meg som nr. 1, tror jeg :)

....Det er bare så lenge du gir den det den vil ha, når den vil ha det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Nå har jeg jo mann og barn, og er nok langt på vei nr. 1 for alle disse, og det er jo stort *S*.

I mange år var jeg mer eller mindre singel, og det var jo mer stusselig i så måte. Så lenge man har (små) barn er man jo veldig priveligert når det gjelder akkurat dette *S*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Det er bare så lenge du gir den det den vil ha, når den vil ha det.....

Hehe,- jo det kan være - for det gjør jeg jo selvsagt!

Men det gjelder nok i de fleste forhold, hvis man går i dybden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dessverre

....Det er bare så lenge du gir den det den vil ha, når den vil ha det.....

Njaei, det er nok egentlig ikke det. Katten min vil ha masse mat hele tiden. Likevel får han det porsjonert ut i tre sirlige søte små porsjoner hver dag. Han har meg likevel som nr 1. (Og når dette med katt kom opp ser jo jeg også at noen har meg som nr. 1 :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja,- ungene kommer sikkert før meg for min mann - og jeg håper at ungene setter sin far like høyt som meg.

Katten har meg som nr. 1, tror jeg :)

He he.. ja husdyr har det med å like hånden som gir den mat best:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...