pusi 960 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg lurer på hvor varmt dere synes det bør være inne? Jeg vil gjerne kunne gå i sokkelesten og T-skjorte inne, men hjemme hos mine foreldre er det innesko/tykksokker og jakke/ullgenser. Neste gang jeg drar dit skal jeg ta med fleece-jakken og ekstra sokker. Jeg vet at gulvtemperaturen kommer an på hva man har på gulvet, men det er omtrent likt hos oss og hos mine foreldre. Derfor spør jeg: Hvordan er det hjemme hos dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Vi har det ca 20 grader innendørs. Tøfler og langermet genser nå om vinteren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zilja 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg vil ha 23-24 grader inne. Da er det perfekt:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fru krokodille 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Når jeg holder på med noe må jeg har det under 20 grader. Sitter vi stille må det være sånn 23-24 grader .). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 986 399 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 25 grader når ovnene virker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni 2 565 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 21,4! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Her er det på denne årstiden ikke varmt nok inne til å sitte stille i sofaen kun iført t-skjorte og uten sokker:-) Det må ikke være så varmt inne at det blir for varmt å gjøre noe i huset uten å måtte kle av seg til skinnet først, så da blir det å ha på seg sokker og i det minste langermede plagg (gjerne tykkere også). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest godt det ikke bare er meg ;) 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er såå enig med deg. Jeg ville også kunne gå i t-skjorte inne. Å være hos folk er ofte en smertefull affære siden jeg stort sett fryser hos alle andre. Jeg har defor lagt meg til vane å ha med meg strikka lubber når jeg skal til andre. Har også "tilfeldig" med meg et strikka skjerf. Å måtte rundkle seg inne er skikkelig nedtur. Jeg blir rett og slett sur av å måtte fryse inne. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 8 300 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 24-25 grader er deilig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jolly bra 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er 17.5C her nå, og det er akkurat passe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er såå enig med deg. Jeg ville også kunne gå i t-skjorte inne. Å være hos folk er ofte en smertefull affære siden jeg stort sett fryser hos alle andre. Jeg har defor lagt meg til vane å ha med meg strikka lubber når jeg skal til andre. Har også "tilfeldig" med meg et strikka skjerf. Å måtte rundkle seg inne er skikkelig nedtur. Jeg blir rett og slett sur av å måtte fryse inne. ) '' Jeg har defor lagt meg til vane å ha med meg strikka lubber når jeg skal til andre. Har også "tilfeldig" med meg et strikka skjerf. '' Det er tross alt bedre å være på besøk og ta med seg noe varmt å ha på inne, fremfor å sitte der og lure på om man skal strippe ned til truse og bh....;-) Men selv om man med det kan slippe å ha det overvarmt på kroppen, så er det fortsatt altfor varmt hos enkelte for _hodet_, og jeg ville heller vært sur enn å få hodepine av å besøke noen. Jeg kjenner en som helst vil ha 26-28 grader inne - jeg holder på å forgå hos henne, selv om jeg kler meg veldig lett før jeg drar dit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjing 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 23 grader, da har jeg det best. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emmelina 72 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 På jobben er 18-20 grader perfekt. Er det varmere mister jeg futten. Hjemme vil jeg ha det noe varmere, men ikke for varmt. Jeg blir helt utslått når det er 25+. Da blir jeg sittende i sofaen og blir gørre lat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest godt det ikke bare er meg 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 '' Jeg har defor lagt meg til vane å ha med meg strikka lubber når jeg skal til andre. Har også "tilfeldig" med meg et strikka skjerf. '' Det er tross alt bedre å være på besøk og ta med seg noe varmt å ha på inne, fremfor å sitte der og lure på om man skal strippe ned til truse og bh....;-) Men selv om man med det kan slippe å ha det overvarmt på kroppen, så er det fortsatt altfor varmt hos enkelte for _hodet_, og jeg ville heller vært sur enn å få hodepine av å besøke noen. Jeg kjenner en som helst vil ha 26-28 grader inne - jeg holder på å forgå hos henne, selv om jeg kler meg veldig lett før jeg drar dit. '' fremfor å sitte der og lure på om man skal strippe ned til truse og bh....;-)'' Så varmt har jeg aldri opplevd det hos noen ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 '' fremfor å sitte der og lure på om man skal strippe ned til truse og bh....;-)'' Så varmt har jeg aldri opplevd det hos noen ) Nei, det er jo ikke så rart, ettersom du er en frossenpinn.-) Da mannen min fylte 40, hadde vi stor fest opg smekkfullt hus, og dermed også høyere innetemperatur, og denne før nevnte venninnen min kom med langbukser og en dressjakke i ulltweed, mens jeg gikk i kort stroppeløs kjole...;-) Hun skilte seg difinitivt mest ut i klesveien sammenlignet med alle de andre gjestene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest firepile 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 21-22° 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline 2 171 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Trodde egentlig at jeg var en frossenpinn som likte å ha det ganske varmt, men ser at det er flere som har det varmere enn vi pleier å ha det. Hos oss er det 20--24 grader, snittet er vel på 21-22. Jeg liker ikke å måtte kle på meg masse klær når jeg skal være inne, hjemme hos meg selv. Vel anvendte penger å ha en temperatur man er komfortabel med . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest homofob 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nei, det er jo ikke så rart, ettersom du er en frossenpinn.-) Da mannen min fylte 40, hadde vi stor fest opg smekkfullt hus, og dermed også høyere innetemperatur, og denne før nevnte venninnen min kom med langbukser og en dressjakke i ulltweed, mens jeg gikk i kort stroppeløs kjole...;-) Hun skilte seg difinitivt mest ut i klesveien sammenlignet med alle de andre gjestene... ''denne før nevnte venninnen min kom med langbukser og en dressjakke i ulltweed'' Sikkert lesbe hun da.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ''denne før nevnte venninnen min kom med langbukser og en dressjakke i ulltweed'' Sikkert lesbe hun da.... Nix, det er hun ikke, men hun vet at hun fryser hos folk som ikke sprengfyrer både på ovner og peis;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si 1 121 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 21-23 grader, takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.