Gå til innhold

FU: Hvor varmt vil dere ha det inne?


pusi

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor varmt dere synes det bør være inne?

Jeg vil gjerne kunne gå i sokkelesten og T-skjorte inne, men hjemme hos mine foreldre er det innesko/tykksokker og jakke/ullgenser. Neste gang jeg drar dit skal jeg ta med fleece-jakken og ekstra sokker.

Jeg vet at gulvtemperaturen kommer an på hva man har på gulvet, men det er omtrent likt hos oss og hos mine foreldre.

Derfor spør jeg: Hvordan er det hjemme hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    6

  • Lillemus

    5

  • Dorthe

    4

  • candyqueen_83

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Her er det på denne årstiden ikke varmt nok inne til å sitte stille i sofaen kun iført t-skjorte og uten sokker:-)

Det må ikke være så varmt inne at det blir for varmt å gjøre noe i huset uten å måtte kle av seg til skinnet først, så da blir det å ha på seg sokker og i det minste langermede plagg (gjerne tykkere også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest godt det ikke bare er meg ;)

Er såå enig med deg.

Jeg ville også kunne gå i t-skjorte inne. Å være hos folk er ofte en smertefull affære siden jeg stort sett fryser hos alle andre. Jeg har defor lagt meg til vane å ha med meg strikka lubber når jeg skal til andre. Har også "tilfeldig" med meg et strikka skjerf. Å måtte rundkle seg inne er skikkelig nedtur. Jeg blir rett og slett sur av å måtte fryse inne. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er såå enig med deg.

Jeg ville også kunne gå i t-skjorte inne. Å være hos folk er ofte en smertefull affære siden jeg stort sett fryser hos alle andre. Jeg har defor lagt meg til vane å ha med meg strikka lubber når jeg skal til andre. Har også "tilfeldig" med meg et strikka skjerf. Å måtte rundkle seg inne er skikkelig nedtur. Jeg blir rett og slett sur av å måtte fryse inne. ;))

'' Jeg har defor lagt meg til vane å ha med meg strikka lubber når jeg skal til andre. Har også "tilfeldig" med meg et strikka skjerf. ''

Det er tross alt bedre å være på besøk og ta med seg noe varmt å ha på inne, fremfor å sitte der og lure på om man skal strippe ned til truse og bh....;-)

Men selv om man med det kan slippe å ha det overvarmt på kroppen, så er det fortsatt altfor varmt hos enkelte for _hodet_, og jeg ville heller vært sur enn å få hodepine av å besøke noen.

Jeg kjenner en som helst vil ha 26-28 grader inne - jeg holder på å forgå hos henne, selv om jeg kler meg veldig lett før jeg drar dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben er 18-20 grader perfekt. Er det varmere mister jeg futten. Hjemme vil jeg ha det noe varmere, men ikke for varmt. Jeg blir helt utslått når det er 25+. Da blir jeg sittende i sofaen og blir gørre lat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest godt det ikke bare er meg

'' Jeg har defor lagt meg til vane å ha med meg strikka lubber når jeg skal til andre. Har også "tilfeldig" med meg et strikka skjerf. ''

Det er tross alt bedre å være på besøk og ta med seg noe varmt å ha på inne, fremfor å sitte der og lure på om man skal strippe ned til truse og bh....;-)

Men selv om man med det kan slippe å ha det overvarmt på kroppen, så er det fortsatt altfor varmt hos enkelte for _hodet_, og jeg ville heller vært sur enn å få hodepine av å besøke noen.

Jeg kjenner en som helst vil ha 26-28 grader inne - jeg holder på å forgå hos henne, selv om jeg kler meg veldig lett før jeg drar dit.

'' fremfor å sitte der og lure på om man skal strippe ned til truse og bh....;-)''

Så varmt har jeg aldri opplevd det hos noen ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' fremfor å sitte der og lure på om man skal strippe ned til truse og bh....;-)''

Så varmt har jeg aldri opplevd det hos noen ;))

Nei, det er jo ikke så rart, ettersom du er en frossenpinn.-)

Da mannen min fylte 40, hadde vi stor fest opg smekkfullt hus, og dermed også høyere innetemperatur, og denne før nevnte venninnen min kom med langbukser og en dressjakke i ulltweed, mens jeg gikk i kort stroppeløs kjole...;-)

Hun skilte seg difinitivt mest ut i klesveien sammenlignet med alle de andre gjestene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde egentlig at jeg var en frossenpinn som likte å ha det ganske varmt, men ser at det er flere som har det varmere enn vi pleier å ha det. Hos oss er det 20--24 grader, snittet er vel på 21-22. Jeg liker ikke å måtte kle på meg masse klær når jeg skal være inne, hjemme hos meg selv. Vel anvendte penger å ha en temperatur man er komfortabel med :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest homofob

Nei, det er jo ikke så rart, ettersom du er en frossenpinn.-)

Da mannen min fylte 40, hadde vi stor fest opg smekkfullt hus, og dermed også høyere innetemperatur, og denne før nevnte venninnen min kom med langbukser og en dressjakke i ulltweed, mens jeg gikk i kort stroppeløs kjole...;-)

Hun skilte seg difinitivt mest ut i klesveien sammenlignet med alle de andre gjestene...

''denne før nevnte venninnen min kom med langbukser og en dressjakke i ulltweed''

Sikkert lesbe hun da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''denne før nevnte venninnen min kom med langbukser og en dressjakke i ulltweed''

Sikkert lesbe hun da....

Nix, det er hun ikke, men hun vet at hun fryser hos folk som ikke sprengfyrer både på ovner og peis;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...