Gjest Mem_78 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg er en jente i 30 årene som lenge har brukt Diane p piller både som prevensjon og aknebehandling. Siden jeg har gått på Diane ganske lenge tenkte jeg at kanskje var lurt å ha et opphold, så derfor sluttet jeg å ta disse. Det som da skjedde var at kvisene mine kom tilbake veldig kraftig og jeg ble ganske ivrig etter å begynne på pillen igjen først og fremst for kvisene mine. Så derfor startet jeg med dem midt i menstruasjonssyklusen - (kun som akne behandling) . Jeg gikk først ut et brett (21 dager) og gikk direkte over til et nytt brett uten opphold i 7 dager sånn som det står i bruksanvisningen. Nå er jeg midt i brett nr 2 og jeg har plutselig fått en kraftig blødning, jeg har typiske menstruasjonssymptomer som vondt i magen ol. men det kom også veldig mye slim noe som jeg ikke har hatt før.Er dette en vanlig menstruasjon som har startet? Hva bør jeg gjøre videre ? skal jeg fortsette ut brettet, stoppe å ta tablettene, i så fall hvor lenge må jeg kutte de ut før jeg kan begynne sånn at jeg får normalisert syklusen. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/338008-p-piller-mot-akne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.