laban Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 http://www.kjendis.no/2009/11/12/kjendis/helge_reiss/skuespillere/dodsfall/hotel_cesar/9010185/ Enda en som har gått dit Olsen-banden og en av brødrene Dal befinner seg... Også kjent som Herr Skau i NRK-serien Nr. 13 og visstnok en eller annen i Hotell Cæsar, for dere som er unge. RIP, professor! 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Husker han spilte i situasjonskomeden "Det er min vår i høst", tror jeg i alle fall. ) Hvil i fred. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Professor Drøvel var en stor mann. Dessuten husker jeg Helge Reiss som Mikkel Rev i Hakkebakkeskogen på Nationaltheateret da jeg var liten. Det må ha gjort inntrykk. 0 Siter
fresja Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Jeg har nyleg sett ham som Gregorius i Hotel Cæsar, men også der døde han... 0 Siter
laban Skrevet 13. november 2009 Forfatter Skrevet 13. november 2009 Jeg har nyleg sett ham som Gregorius i Hotel Cæsar, men også der døde han... Det må føles litt spesielt for pensjonerte skuespillere å stadig få roller der man dør etter noen episoder. Husker Wenche Foss sa allerede for mange år siden, at i dødsscenene lot de bare være å sminke henne, da så hun helt naturlig syk og døende ut i kameralyset... 0 Siter
morsan Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Det må føles litt spesielt for pensjonerte skuespillere å stadig få roller der man dør etter noen episoder. Husker Wenche Foss sa allerede for mange år siden, at i dødsscenene lot de bare være å sminke henne, da så hun helt naturlig syk og døende ut i kameralyset... ''Det må føles litt spesielt for pensjonerte skuespillere å stadig få roller der man dør etter noen episoder.'' Har tenkt det samme selv. Eller at de spiller gammel og veldig skrøpelig og/eller åreforkalket. Klarer de å distansere seg fra sykdom, alderdom og død, eller føles det vemodig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.