Gjest sett en desimal Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Jeg kan det egentlig veldig godt. Har vært utrolig mye i det siste og minimalt med søvn. Går helt rundt i hodet. Tviler sterkt på at noen nå tror på at jeg gjennom hele skolen, med unntak av èn termin, (husker ikke om det var undomskolen eller vgs) har hatt toppkarakter i matte. Jaja, enhver kan lese litt kjapt innimellom. Det viktigste er jo at du får plass til denne modellen ;o) Håper dette med søvn bedrer seg for deg ) 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Da er det oppvåkningslyset som både er oppvåkningslys og samtidid lyslampe!! Superfornøyd! Får den i julegave av flere som har slått seg sammen. Kunne ikke blitt bedre! 0 Siter
Axcia Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Da er det oppvåkningslyset som både er oppvåkningslys og samtidid lyslampe!! Superfornøyd! Får den i julegave av flere som har slått seg sammen. Kunne ikke blitt bedre! Så fint at du får noe du virkelig ønsker deg! :-) 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Så fint at du får noe du virkelig ønsker deg! :-) Ja er kjempeglad! Har bruktlyslampe før med veldig god effekt, men da jeg da sjekket prisene på rene lyslamper var de dyre. Med denne kombinasjonen så koster egentlig lyslampen bare 800 kr, tror den billigste rene oppvåkningslampen kostet 1200. Så superfornøyd - kunne ikke fått en bedre gave! 0 Siter
Axcia Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Ja er kjempeglad! Har bruktlyslampe før med veldig god effekt, men da jeg da sjekket prisene på rene lyslamper var de dyre. Med denne kombinasjonen så koster egentlig lyslampen bare 800 kr, tror den billigste rene oppvåkningslampen kostet 1200. Så superfornøyd - kunne ikke fått en bedre gave! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.