morsan Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Aha, da lærte jeg noe nytt i dag også :-) Jeg også:-) Jeg har gjort som deg. 0 Siter
morsan Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Du har fått masse tips, men et tilleggstips kan være å søke på engelsk - rett og slett for at det er mange flere treff da. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 jeg skriver inn ett eller to ord. Viktig at dette nøkkelordet treffer. Hvis det ikke treffer, skriver jeg inn et annet nøkkelord. Med tiden får du trening og forstår hva som skal til for å google riktig. Litt vanskelig å forklare når jeg ikke har et eksempel å vise til.. Forstår det er vanskelig å forklare uten et konkret eksempel, har prøvd å tenke men kommer ikke på noe nå. Jeg er nok dårlig på å velge de riktige nøkkelordene - men skjønner ikke hvordan jeg skal finne ut hva som er riktige nøkkelord.. Og det er selvfølgelig vanskelig for deg å gi råd uten konkrete eksempler. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Tusen takk for god veiledning alle sammen. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Du har fått masse tips, men et tilleggstips kan være å søke på engelsk - rett og slett for at det er mange flere treff da. Det er jo forsåvid natrulig at engelsk gir flere treff. Jeg er ikke god på engelsk og kan jeg unngå det, så gjør jeg det. Men tusen takk for tipset - har en nødløsning 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.