Gå til innhold

2012


Gjest tyttebær81

Anbefalte innlegg

Gjest tyttebær81

Jeg snakker ikke om filmen nå. Jeg snakker om mytene, ryktene, forutsigelsene, spådommene om at jorden skal gå under i 2012.

Tror du på dette?

Jeg kjenner jeg er redd. Ganske så redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laban

    6

  • morsan

    5

  • Katt-ja

    4

  • Detaind

    1

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror absolutt ikke på det.

Hadde en meteor, planet eller hva det nå er, hatt kurs mot jorda, ville en henrykt Knut Jørgen Røed Ødegaard forlengst ha fortalt oss det. (Digresjon: Det må da være blytungt å være forsker i et internasjonalt / interplanetarisk fag med så mange ø'er i navnet sitt?)

Jeg er gammel nok til å ha lest om mange (kvasi-)religiøse grupper som har forventet verdens undergang på andre tidspunkt. Foreløpig har alle blitt skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær81

Jeg tror absolutt ikke på det.

Hadde en meteor, planet eller hva det nå er, hatt kurs mot jorda, ville en henrykt Knut Jørgen Røed Ødegaard forlengst ha fortalt oss det. (Digresjon: Det må da være blytungt å være forsker i et internasjonalt / interplanetarisk fag med så mange ø'er i navnet sitt?)

Jeg er gammel nok til å ha lest om mange (kvasi-)religiøse grupper som har forventet verdens undergang på andre tidspunkt. Foreløpig har alle blitt skuffet.

Knut Jørgen Røed Ødegård HAR allerede skrevet en del om dette i sin blogg. Det var først da jeg leste det han skrev at det begynte å synke inn at dette faktisk ville være tilfelle. Han skriver vel ikke at jorda vil gå under, men han skriver at verden ikke vil bli som vi i dag kjenner den. Har noe med poler som skifter retninger og sånn. Husker ikke helt. Men husker å ha lest det. Men finner det ikke tilbake. Var linket til fra VG en gang i tiden. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knut Jørgen Røed Ødegård HAR allerede skrevet en del om dette i sin blogg. Det var først da jeg leste det han skrev at det begynte å synke inn at dette faktisk ville være tilfelle. Han skriver vel ikke at jorda vil gå under, men han skriver at verden ikke vil bli som vi i dag kjenner den. Har noe med poler som skifter retninger og sånn. Husker ikke helt. Men husker å ha lest det. Men finner det ikke tilbake. Var linket til fra VG en gang i tiden. Tror jeg.

Hvis du søker på "2012" på denne siden, ser det ikke ut til at han er så veldig nervøs:

http://www20.nrk.no/meldinger/webmelding.aspx?prosjektid=1165&type=les

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror absolutt ikke på det.

Hadde en meteor, planet eller hva det nå er, hatt kurs mot jorda, ville en henrykt Knut Jørgen Røed Ødegaard forlengst ha fortalt oss det. (Digresjon: Det må da være blytungt å være forsker i et internasjonalt / interplanetarisk fag med så mange ø'er i navnet sitt?)

Jeg er gammel nok til å ha lest om mange (kvasi-)religiøse grupper som har forventet verdens undergang på andre tidspunkt. Foreløpig har alle blitt skuffet.

''Jeg er gammel nok til å ha lest om mange (kvasi-)religiøse grupper som har forventet verdens undergang på andre tidspunkt. Foreløpig har alle blitt skuffet.

''

Akkurat slik tenker jeg også. Det er ikke første gang vi har hørt vi nærmer oss slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg at dette årstallet er spesielt? Hvem er det som snakker om jordas undergang nå da?

Mayaindianerne. Deres kalender sluttet visstnok i 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke bekymret for dette, nei. Slike spådommer dukker opp med jevne mellomrom. Det var veldig mange som fryktet dommedag her for noen få år siden (tror det først og fremst var Jehovas vitner, men er usikker...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shunyata

Det er bare en ting å gjøre med dette...nemlig vente og se om noe skjer...

Det kan også hende at vi omkommer på en annen måte før 2012, vettu... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest firepile

Mayaindianerne. Deres kalender sluttet visstnok i 2012.

Dommedag kommer nok tidligere. Har hørt rykter om at vår kaleder slutter om bare 5-6 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt går ikke verden under i 2012. Fatter ikke at noen blir redd av slike spådommer og dommedagsprofetier.

Det er ikke første gangen at noen har dømt jordas undergang og de har tatt feil hver eneste gang. Jehova f.eks har jo gjort dette mange ganger uten at de har lært av det tror jeg.

Hvis det skulle komme et legeme å treffe jorda i 2012 som er av slik størrelse at den ville utslette jorda så hadde vi allerede sett den faktisk.

Du kommer helt sikkert til å overleve 2012 hvis du ikke blir rammet av noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg er ikke redd

I boka “Beyond 2012” sammenfatter

Geoff Stray funnene fra sin 27-årige

2012-besettelse. Konklusjonen er at vi

endelig har muligheten til å manifestere

menneskets gullalder. At datoen gir oss

sjansen til å komme sammen med en

global identitet og en galaktisk bevissthet

- et steg forbi tiden og kroppens begrensninger.

www.diagnosis2012.co.uk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyskjerrig som jeg er, måtte jeg jo lese om dette. Finnes nok av teorier. Dette er ikke noe jeg tror på, prøver bare å vise galskapen i dette som surrer rundt der ute.

Teori 1, Iluminati som også går under navnet eliten og den nye verdensorden. De skal visst utrydde 60 % av jordas befolkning frem til 2012. Kun de sterke skal stå igjen for å skape en ny verden.

Iluminati mener jorda er overbefolket og at jorda vil dø om de ikke utrydder halvparten av oss. Kan vi da kalle de miljø aktivister ?

De mest kreative har jo derfor kommet frem til at svienfluensaen er noe disse folka har lagd. Men om den nye verdens orden skulle skape et skummelt virus, tror jeg ikke de hadde kalt det noe med svin.

Den gøyste teorien på lenge er vell at når engler og demoner filmen kom, så skulle illuminati hevde seg. Så de spredde litt svineinfluensa i mexico, drepte noe katolikker. Haha, vi er virkelig og vi se dere.

Så er det vaksine teorien. Svine vaksina er lagd av illuminati, de eier jo verden må vite. Planen med vaksina er å utrydde alle svake og de gravide, for det er jo neste generasjon. Den ser jeg overhodet ikke logikken i. Men for all del.

Så er det planet nibiru / planet x som skal passere forbi jorda i 2012, den vil ødelegge magnetfeltet. Så polene skifter og det blir oversvømmelse, jordskjelv. Jorda går inn i en ny istid og ingen tenker på å redde pingvinene og isbjørnene ??

Så er det jo teorien om atte pengene forsvinner, infrastrukturen går rett vest. Ingen strøm, ingen internett, ingen banker eller akskjer. Huleboer stadiet, her kommer vi.

illuminati har visst også en plan om å få alle til å tro på samme gud, ved å spille en film på himmelen. Det er vell noe som kan kalles i drøyeste laget. Men hysterisk festlig å lese om hvordan de skal få det til.

Så er det indigo barn versjonen, i 2012 skal alle indigo barna stige opp i lyset med infomasjonen de har hentet her.

Indigo barn er et pent ord for de med ADHD, så viss de drar i lyset i 2012, blir det nok bra tomt her gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...